Dnes jsem uložil RZ do depozitu.
Dnes jsem uložil RZ do depozitu.
A co vy ostatní jezdíte i v zimě svým Báwem, nebo ho před soli schováváte do garáže a vytahujete ho až z jara.
E28 520 stále v garáži
koupím motor 325E 95KW nabídky do sz díky
koupím motor 325E 95KW nabídky do sz díky
- Lukáš Konkolski
- Příspěvky: 183
- Registrován: 20. 04. 2006 21:56
- Bydliště: Orlová
Důkladně od včera čistím a zítra jde též na zimní spánek.A jako winter car ze zbylých peněz dodělávám nejvíc našláplou káru....OPEL KADETT 

e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Myslím,že když jsi tam ty papíry dal ještě za starých podmínek,tak se to podle nich i řídí!!DAN píše:Jak je to teď, slyšel jsem, že je to prej nějak časově omezený - jen na 1/2 roku nebo co ?
Jedny SPZ mám v depozitu už asi 5 let. Ty už asi nevytáhnu.Je to na E12.
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Tak já ti to vysvětlím.Rok jsem dělal auto,vyvařoval,dával do laku,měnit špatný díly,prostě kompletní repase a opravdu nechci,aby moje snažení skončilo v nějakých chemických sračkách na silnicích.Proto ho po sezoně kompletně očistím,naleštím a uložím ke spánku.Během zimy plánuju další dodělávky a tak bude jenom bdít.A ixo na zimu??Skvělej nápad,ale než dát tolik peněz(aspoň pro mě) za auto na zimu,to si radši udělám plečku a zbytek penízek můžu dát právě do splnění plánů pro další sezonu!!ARMAN píše:Jak do garaže?... co do depozitu?....na co mate ty bawa?
Ne, jasně častečně vas chapu ale jezdit nějakou mrdkou půl roku když mam bawo mi připada nepochopitelny, iX jako "winter auto" to bych chapal
Takže asi tak to mám já...
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Co já mám zkušenost, tak tohle je pro auto docela katastrofa. Měl jsem koupenýho bořenýho touringa, kvůli výbavě a motoru atd. Před zimou pohoda, celkem krásnej stav až na ten ťuklej zadní roh. Stál celou zimu venku na sněhu mrazu a dešti. Sníh jsem z něj smetával téměř každý den. No a na jaře když jsem ho rozebíral, všechno pěkně orzlý a někde i prohnilí. Jsem přesvědčenej o tom, že kdybych s ním jezdil, tak by tak špatně nevypadal. Ta vlhkost, prostě udělá svoje. Když se s autem jezdí, tak se aspoň ohřeje a sem tam se odněkud ta vlhkost vypaří.Pinki píše:Taky půjdou do depozitu,garáž bohužel nemám (snad se mi příští rok podaří postavit přístřešek).Tak bude Brambor (poprvé a doufám,že naposled) muset přežít zimu jen tak venku
Naposledy upravil(a) BOOST dne 06. 11. 2006 23:20, celkem upraveno 1 x.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

chapuBeda píše:Tak já ti to vysvětlím.Rok jsem dělal auto,vyvařoval,dával do laku,měnit špatný díly,prostě kompletní repase a opravdu nechci,aby moje snažení skončilo v nějakých chemických sračkách na silnicích.Proto ho po sezoně kompletně očistím,naleštím a uložím ke spánku.Během zimy plánuju další dodělávky a tak bude jenom bdít.A ixo na zimu??Skvělej nápad,ale než dát tolik peněz(aspoň pro mě) za auto na zimu,to si radši udělám plečku a zbytek penízek můžu dát právě do splnění plánů pro další sezonu!!ARMAN píše:Jak do garaže?... co do depozitu?....na co mate ty bawa?
Ne, jasně častečně vas chapu ale jezdit nějakou mrdkou půl roku když mam bawo mi připada nepochopitelny, iX jako "winter auto" to bych chapal
Takže asi tak to mám já...


- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
BOOST píše:Co já mám zkušenost, tak tohle je pro auto docela katastrofa. Měl jsem koupenýho bořenýho touringa, kvůli výbavě a motoru atd. Před zimou pohoda, celkem krásnej stav až na ten ťuklej zadní roh. Stál celou zimu venku na sněhu mrazu a dešti. Sníh jsem z něj smetával téměř každý den. No a na jaře když jsem ho rozebíral, všechno pěkně orzlý a někde i prohnilí. Jsem přesvědčenej o tom, že kdybych s ním jezdil, tak by tak špatně nevypadal. Ta vlhkost, prostě udělá svoje. Když se s autem jezdí, tak se aspoň ohřeje a sem tam se odněkud ta vlhkost vypaří.Pinki píše:Taky půjdou do depozitu,garáž bohužel nemám (snad se mi příští rok podaří postavit přístřešek).Tak bude Brambor (poprvé a doufám,že naposled) muset přežít zimu jen tak venku
tak tak s timhle souhlasim je to jasny lepsi je kdyz nemas garaz s tim autem jezdit nez ho nechat stat na zahrade si myslim....to samy je auto a dlouhy stani na travniku (kdyz nekdo ma na dvore rok auto) katastrofa ....
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 04. 04. 2006 11:22
- Bydliště: valmez
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Naprosto stejná zkušenost. Auto před loňskou zimou epes,sem tam teda dírka na obvyklých místech (E21). Po zimě roztrhaný od mrazu a tak shnilý že se to loupalo jak perník. A je to v prdeli protože jsem to nechal vyvařit a momentálně to je bez zadní nápravy na špalkách pod plachtou. Počítám že na jaře budu moct absolvovat nový vyvaření dpc.BOOST píše:Co já mám zkušenost, tak tohle je pro auto docela katastrofa. Měl jsem koupenýho bořenýho touringa, kvůli výbavě a motoru atd. Před zimou pohoda, celkem krásnej stav až na ten ťuklej zadní roh. Stál celou zimu venku na sněhu mrazu a dešti. Sníh jsem z něj smetával téměř každý den. No a na jaře když jsem ho rozebíral, všechno pěkně orzlý a někde i prohnilí. Jsem přesvědčenej o tom, že kdybych s ním jezdil, tak by tak špatně nevypadal. Ta vlhkost, prostě udělá svoje. Když se s autem jezdí, tak se aspoň ohřeje a sem tam se odněkud ta vlhkost vypaří.Pinki píše:Taky půjdou do depozitu,garáž bohužel nemám (snad se mi příští rok podaří postavit přístřešek).Tak bude Brambor (poprvé a doufám,že naposled) muset přežít zimu jen tak venku






BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
Nemáte někdo nějaký tip jak to ochránit v rámci možností? Alespoň aby se stav nezhoršoval... Napadlo mě rozhodit pod to fólii aby se voda která by se odpařovala na to auto k tomuto úkonu nedostala. Zatím mám na tom jen jutovou plachtu,ale asi půjde dolů,stejně to před vodou nechrání. Možná by pomohlo to dát ještě výš,ale to nevím jak,je to asi 30cm nad zemí.
Ach jooooo.

BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93