Dobry den, mam v planu si tuhle karu poridit, ale nevim, kterou modifikaci, mne se vic libi 735iA, chtel bych spise automat, je to dobra volba? na co si dat potor pri koupi? cemu se vyvarovat?
Vsem, kteri se zapoji predem dekuji.
Martin
jakou e32? 730,735, automat, manual? poradte prosim
7er
Když jsem se rozhodoval jakou E32, měl jsem názor, že 730 R6 je slabá, 750 asi ne ta by mně sežrala i s botama, 740 skoro taky, ale těch je stejně málo, 730 8V, těch taky moc nebylo, alespoň u nás, navíc spotřeba jen o něco menší než u 740, takže to u mně jasně vyhrála 735i. Spotřeba o trochu vyšší než u730 R6, výkon a krout. moment o dost větší.
Na co dát při koupi pozor?
Snad na únik oleje z motoru a z převodovky, shnilou E32 jsem neviděl, vejfuky jsem taky neviděl v nejhorších stavech, všechny dobře brzdí. Akorát se stává, že občas blbnou check controly hlásí nějakou závadu, aniž by ta závada byla. Např. mě ze začátku stále hlásil závadu: nesvítí obrysový světla ale světla přitom svítila. Jsem otevřel jednotku Checkcontrolu a našel si studeňák, ten jsem opatrně proletoval a bylo to gut. Když si budeš prohlížet auto, zapni klíček do polohy II, rozsvítí se ti kontrolky a check ti začne hlásit závady dle 3 priorit, jako např. nesvítí obrys. sv., tl. sv., dál.sv., zpátečka, málo vody v ostř. brzd. sv., brzd. destičky sjetý, atd. další hlášky jsou po nastartování a další po rozjetí. Hlášky jsou většinou v němčině, někdy angličtině i když to lze nastavit do dalších jazyků, jen ne do češtiny.Čím víc hlášek tím je větší problém.Chce to zkontrolovat funkci všeho el. zařízení páč už jsou to auta, která toho mají hodně za sebou. Teď už mně nic dalšího nenapadá. Já preferuji manuál, ten automat je samozřejmě pohodlnější, s tempomatem dohromady to musí být super, ale spotřeba je u manuálu nižší. U automatu vyzkoušej činnost převodovky, včetně zpátečky, aut. převodovka může být slabina toho auta, pokud to měl před tebou nějakej dobytek. Někdy málo svítí tl. světla- prý vypálený čočky, tak nějak mě to řekl jeden známý, já si myslím, že se vypálí ta zrcadlová politura. To je asi všechno, na nic dalšího si nemůžu vzpomenout. Sám mám 735i už 4 roky a jsem s ní spokojen, jen na ježdění po městě to není, kvůli tomu mám ještě E30,316i.
Chtěl jsi názor, tak tady jeden máš, snad ti to trochu pomůže.
Hodně štěstí při koupě E32. N.
Na co dát při koupi pozor?
Snad na únik oleje z motoru a z převodovky, shnilou E32 jsem neviděl, vejfuky jsem taky neviděl v nejhorších stavech, všechny dobře brzdí. Akorát se stává, že občas blbnou check controly hlásí nějakou závadu, aniž by ta závada byla. Např. mě ze začátku stále hlásil závadu: nesvítí obrysový světla ale světla přitom svítila. Jsem otevřel jednotku Checkcontrolu a našel si studeňák, ten jsem opatrně proletoval a bylo to gut. Když si budeš prohlížet auto, zapni klíček do polohy II, rozsvítí se ti kontrolky a check ti začne hlásit závady dle 3 priorit, jako např. nesvítí obrys. sv., tl. sv., dál.sv., zpátečka, málo vody v ostř. brzd. sv., brzd. destičky sjetý, atd. další hlášky jsou po nastartování a další po rozjetí. Hlášky jsou většinou v němčině, někdy angličtině i když to lze nastavit do dalších jazyků, jen ne do češtiny.Čím víc hlášek tím je větší problém.Chce to zkontrolovat funkci všeho el. zařízení páč už jsou to auta, která toho mají hodně za sebou. Teď už mně nic dalšího nenapadá. Já preferuji manuál, ten automat je samozřejmě pohodlnější, s tempomatem dohromady to musí být super, ale spotřeba je u manuálu nižší. U automatu vyzkoušej činnost převodovky, včetně zpátečky, aut. převodovka může být slabina toho auta, pokud to měl před tebou nějakej dobytek. Někdy málo svítí tl. světla- prý vypálený čočky, tak nějak mě to řekl jeden známý, já si myslím, že se vypálí ta zrcadlová politura. To je asi všechno, na nic dalšího si nemůžu vzpomenout. Sám mám 735i už 4 roky a jsem s ní spokojen, jen na ježdění po městě to není, kvůli tomu mám ještě E30,316i.
Chtěl jsi názor, tak tady jeden máš, snad ti to trochu pomůže.
Hodně štěstí při koupě E32. N.
BMW Freude am Fahren mit E38
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
pokud chceš 7er na delší dobu tak bych volil nákup v němacku (bude stát víc ale máš šanci že bude v pohodě), sestavil bych si nějaký žebříček požadavků a podle toho jet:
motor 3.5, automat, kůže+barva , klima,rv. 91+,barva kastle,i nebo iL,EDC,ASC atd.
, to co je tady v čechách je většinou odjetý a nikdo tomu nic nedá každej si to koupí na chvíli na svezení, i 7er rezne jako každý auto takže všechno prolízt, co se týče těch světel tak nesvítí z toho důvodu že jsou pomlácený skla od odletujících kamínků, klepání přední nápravy v rychlostech nad 80km/h a při brzdění v těchto rychlostech, různé vibrace,
motor 3.5, automat, kůže+barva , klima,rv. 91+,barva kastle,i nebo iL,EDC,ASC atd.
, to co je tady v čechách je většinou odjetý a nikdo tomu nic nedá každej si to koupí na chvíli na svezení, i 7er rezne jako každý auto takže všechno prolízt, co se týče těch světel tak nesvítí z toho důvodu že jsou pomlácený skla od odletujících kamínků, klepání přední nápravy v rychlostech nad 80km/h a při brzdění v těchto rychlostech, různé vibrace,