zase ta ETA
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
zase ta ETA
muzu koupit etu a chci ji predelat na "ostrou" vim, ze se tam dava hlava z 2,5 a zase sem slysel ze na 2,5 se da dat hlava z 2,0 tak se ptam, muzu dat na etu hlavu z 2,0i? a kduz uz jo, jaky mam dat tesneni pod hlavu a mam nechat v ty hlave vacku z 2,0, nebo mam dat 2,5? nebo je to cely blbost?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Záleží kterou verzi Ety budeš mít.Jestli budeš mít tu silnější (129 ps) tak tam Ti stačí sehnat vačku z 2.0 nebo 2.5(někdo tady psal,že z 2.0je trochu ostřejší) a vyvrtat mazací kanály pro mazání vačkové hřídele.Jinak ta hlava je stejná jako u 2.5.
Pokud budeš mít slabší Etu (122Ps) tak tam můžeš dát hlavu z 2.0 , 2.3 , nebo 2.5 .Když tam ale dáš hlavu z 2.5 tak se Ti celkem o dost sníží kompresní poměr(2,5 má vypouklé písty,stejně jako 129ps Eta-to je ten rozdím mezi 122ps a 129ps)takže menší výkon.U těch hlav 2.0 a 2.3 se dívej ať mají oválné sací kanály,protože starší hlavy měly kulaté jako Eta 122ps. No a ještě se dívej ať máš na ventilech dvojité pružiny
Jinak se ještě podívej tady viewtopic.php?t=28986&highlight=
Pokud budeš mít slabší Etu (122Ps) tak tam můžeš dát hlavu z 2.0 , 2.3 , nebo 2.5 .Když tam ale dáš hlavu z 2.5 tak se Ti celkem o dost sníží kompresní poměr(2,5 má vypouklé písty,stejně jako 129ps Eta-to je ten rozdím mezi 122ps a 129ps)takže menší výkon.U těch hlav 2.0 a 2.3 se dívej ať mají oválné sací kanály,protože starší hlavy měly kulaté jako Eta 122ps. No a ještě se dívej ať máš na ventilech dvojité pružiny
Jinak se ještě podívej tady viewtopic.php?t=28986&highlight=
když se podíváš tady : http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... seite5.htmadam320 píše:aha a já měl za to že ty vypouklý písty maj z dvaapulí jen ty bezkatový verze...neni to pravda?
tak ve verzi kat/nekat je celkem malý rozdíl v pístech