318is nebo 320?
318is nebo 320?
čauves,
co jede líp a co se dá sehnat ve lepčim stavu?
Na Is mě láká výbava, kterou má podle mě v 90% lepší než 320i.
Na 320 mě láká šestivál!!! Podle mě lepší stav a větši živostnost. A je to prostě aspon dvoljlitr.
Je jasný, že bude rozhodovat co jede líp. Podle tabulek by mělo bejt rychlejší Iso, ale jak je to v pružným zrychlení ve větších rychlostech atd.?
Co byste vybrali vy?
A nepište,že 2.5i...
Dík
PS: Diskuzi na tohle téma jsem na foru nanašel.
co jede líp a co se dá sehnat ve lepčim stavu?
Na Is mě láká výbava, kterou má podle mě v 90% lepší než 320i.
Na 320 mě láká šestivál!!! Podle mě lepší stav a větši živostnost. A je to prostě aspon dvoljlitr.
Je jasný, že bude rozhodovat co jede líp. Podle tabulek by mělo bejt rychlejší Iso, ale jak je to v pružným zrychlení ve větších rychlostech atd.?
Co byste vybrali vy?
A nepište,že 2.5i...
Dík
PS: Diskuzi na tohle téma jsem na foru nanašel.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: 318is nebo 320?
ja osobne vim nejmene o 3 velkych diskuzichKoby píše:čauves,
co jede líp a co se dá sehnat ve lepčim stavu?
Na Is mě láká výbava, kterou má podle mě v 90% lepší než 320i.
Na 320 mě láká šestivál!!! Podle mě lepší stav a větši živostnost. A je to prostě aspon dvoljlitr.
Je jasný, že bude rozhodovat co jede líp. Podle tabulek by mělo bejt rychlejší Iso, ale jak je to v pružným zrychlení ve větších rychlostech atd.?
Co byste vybrali vy?
A nepište,že 2.5i...
Dík
PS: Diskuzi na tohle téma jsem na foru nanašel.
iso nemelo zadnou vybavu, stejne jako 320, vse bylo za priplatek krome el. zrcatek, a samozrejme, iso melo mtech podvozek.
je temer jiste, ze daleko driv sezenes dobrej dvoulitr nez dobry iso.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Re: 318is nebo 320?
2.5lKoby píše:čauves,
co jede líp a co se dá sehnat ve lepčim stavu?
Na Is mě láká výbava, kterou má podle mě v 90% lepší než 320i.
Na 320 mě láká šestivál!!! Podle mě lepší stav a větši živostnost. A je to prostě aspon dvoljlitr.
Je jasný, že bude rozhodovat co jede líp. Podle tabulek by mělo bejt rychlejší Iso, ale jak je to v pružným zrychlení ve větších rychlostech atd.?
Co byste vybrali vy?
A nepište,že 2.5i...
Dík
PS: Diskuzi na tohle téma jsem na foru nanašel.
jinak Iso je ve standartu holý stejně jako 320i.
320 ma aspon check-control
A použij funkci hledat, už se to tu řešilo milionkrát
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
ahoj.řekl bych,že po M3 a 320is je dobrá 318is skutečným klenotem mezi sportovnim náčinim,ale jestli nemáš dost peněz,zvol radši šestiválec.2,5 je hrubián,do kterýho když sedneš,ten den smrdí průserem.2,0 a 2,3 jsou elegáni,kteří snoubí zátah šestiválce z příjemnou kulturou jízdy.nakonec i s dvoulitrem si budeš zdatně odkrvovat ksicht a hlavně ho seženeš levnějc.taky je fakt,že šestiválec je určitě stále atraktivní.měj se 
mno to teda jo 2,5 to je teda nevýdanej hrubiánDudek Lubomír píše:ahoj.řekl bych,že po M3 a 320is je dobrá 318is skutečným klenotem mezi sportovnim náčinim,ale jestli nemáš dost peněz,zvol radši šestiválec.2,5 je hrubián,do kterýho když sedneš,ten den smrdí průserem.2,0 a 2,3 jsou elegáni,kteří snoubí zátah šestiválce z příjemnou kulturou jízdy.nakonec i s dvoulitrem si budeš zdatně odkrvovat ksicht a hlavně ho seženeš levnějc.taky je fakt,že šestiválec je určitě stále atraktivní.měj se
jinak než 2,0 bych volil radši iso...2,0 prostě skoro nejede nmemužu si pomoct ale je to tak...můj názor je ovlivněn i tím že jsem v plešnicích s holou M10 několik 2,0 pojel...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
A v čem je teda lepší 320 oproti 1.8 ISu ?
Já si rychle zvykám na ISo a krom výkonu oproti 325i nevidím pro standartní každodenní ježdění žádný výhody. Naopak
No a pokud nevíš co s prachama, tak vůbec nepřemejělej o dvoulitru
BlackM
Já si rychle zvykám na ISo a krom výkonu oproti 325i nevidím pro standartní každodenní ježdění žádný výhody. Naopak
No a pokud nevíš co s prachama, tak vůbec nepřemejělej o dvoulitru
BlackM
Jednejte rychle, ale klidně a účelně. Vytrvejte, neboť většina postižených je mrtva jen zdánlivě...
zase nekonečná debata.. dohodni se s někym v tvym okolí a povoz se v obouch autech a pak se sám rozhodni.. majtelé ti nejlíp řeknou co a jak je stojí..co se sere a tak.. promluv si s nima o tom.. okoukej to a pak se sám rozhodni...
a pokud se ani pak nerozhodneš tak .. tak si hoď mincí..
tak a zamkněte to
a pokud se ani pak nerozhodneš tak .. tak si hoď mincí..
tak a zamkněte to
dočasný konec BMW 
- extreme
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 02. 01. 2006 10:55
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Nevím proč by se to mělo zamikat, je to zajímavý, jaky kdo má názor. Ja osobně preferuju šesti válce, ale když chce někdo is, ať si ho koupí. Co jsou iska v mym okolí, tak nic moc, většinou sou odhoněný, nic to nevydrží. Jinak si myslím, jak je tady jeden ten příspěvek, že někdo pojel dvoulitry na sprintu, myslim, že to je hodně o člověku jak řadí jak kdo umí vycítit sílu motoru a každymu netahne dvoulitr stejně. 
Is žere rozhodně mín jak 2,0 nebo 2,5 při stejným stylu jízdy.
Jinak si myslím, jak je tady jeden ten příspěvek, že někdo pojel dvoulitry na sprintu, myslim, že to je hodně o člověku jak řadí jak kdo umí vycítit sílu motoru a každymu netahne dvoulitr stejně.
Is ve šlušném motorickém stavu pojede 2,0 téměř bez problému!!Ale samožřejmě jeto taky o řidičoj!!
Jinak si myslím, jak je tady jeden ten příspěvek, že někdo pojel dvoulitry na sprintu, myslim, že to je hodně o člověku jak řadí jak kdo umí vycítit sílu motoru a každymu netahne dvoulitr stejně.
Is ve šlušném motorickém stavu pojede 2,0 téměř bez problému!!Ale samožřejmě jeto taky o řidičoj!!
s tímhle se nedá než souhlasit...jinak je to zase debata o ničem, co člověk to nazor, takže z toho plyne, že ty sám budeš mít zase uplně jinej...spíš než co je lepší bych si položil otázku kolik mám penez.Dudek Lubomír píše:ahoj.řekl bych,že po M3 a 320is je dobrá 318is skutečným klenotem mezi sportovnim náčinim
no iS rozhodně ale ten kluk co psal o tom co pojel měl na mysli motor m10 a to rozhodně nemá s iS nic společnýhoHans IS píše:Is žere rozhodně mín jak 2,0 nebo 2,5 při stejným stylu jízdy.
Jinak si myslím, jak je tady jeden ten příspěvek, že někdo pojel dvoulitry na sprintu, myslim, že to je hodně o člověku jak řadí jak kdo umí vycítit sílu motoru a každymu netahne dvoulitr stejně.![]()
![]()
![]()
Is ve šlušném motorickém stavu pojede 2,0 téměř bez problému!!Ale samožřejmě jeto taky o řidičoj!!
jinak s iS budeš jezdit kudlu za poloviční spotřebu ale za dvojnásobný náklady na opravy takže se těžko rozhoduje, hlavně nechápu proč srovnáváš zrovna tyhle dva vozy, to je podle mě nesmysl
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
a už jste tím 2litrem někdo to is podělal? Já jsem to jednou zkusil za varama do kopce na prahu ve své ex 320i a o to víc jsem čuměl,že se mi to podařilo.měl jsem jen vzd.filtr a výfuk z 2,3i.přitom frajer tomu šlapal taky jak o život.no hold byl asi horší řidič,nebo měl něco v nepořádku. Na každej pád si myslim,že do běžného provozu jsou si ta auta rovna a jedno druhé se dokáží přinejhoršim dobře potrápit.mějte se 
Jasně, no peníze náký mám, copak o to...
Ptal jsem si i co se údržby týče a to mi i rozum říká že Is asi nic moc... Svezu se s 2.0 a když budu spokojenej tak nebudu víc řešit. Je to o tom, že chci 16V ale zase šestivál je šestivál a jeho průběh výkonu jako u atmosférických dieslů mě zase moc neláká. Ale asi tak skončím, na začátek to asi stačit bude... Ted jsem zvyklej na Mazdu 6 2.0 16V a ten motor prostě nemá chybu a baví mě. To právě nevim jak by dopadnul ten šestiválec. Che se to svíst, to určitě. Nikdy jsem v tom nejel...
Ptal jsem si i co se údržby týče a to mi i rozum říká že Is asi nic moc... Svezu se s 2.0 a když budu spokojenej tak nebudu víc řešit. Je to o tom, že chci 16V ale zase šestivál je šestivál a jeho průběh výkonu jako u atmosférických dieslů mě zase moc neláká. Ale asi tak skončím, na začátek to asi stačit bude... Ted jsem zvyklej na Mazdu 6 2.0 16V a ten motor prostě nemá chybu a baví mě. To právě nevim jak by dopadnul ten šestiválec. Che se to svíst, to určitě. Nikdy jsem v tom nejel...
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
jestli máš mazdu 6,tak tě ten dvoulitr určitě bavit bude.není tak výkonnej,ale je dobře vyváženej co se kultury jízdy týče a e30 bude lehčí než mazda(aspon myslim).navíc má check control o kterym si jiný auta s těch let mohly nechat jen zdát.chce to jen sehnat ho v dobrym stavu a pár jich prostě vyzkoušet.na údržbu je to taky v poho,toho bych se nebál.proč vlastně nechceš 325i?
Abych řek pravdu, já o 2.5 začínám přemýšlet...
Ale je to o tom, že ta spotřeba je pro mě taky důležitá, i když počítám s tím že nebudu moc najíždět. Počítám tak 1 000 km měsíčně maximálně. Prostě třeba jenom na srazy a pro zábavu. Do krámu na nákupy nebo podobně mám jiný auto.
Jinak to auto bude kupovaný za účelem dát ho do naprostýho stavu tak jak vyjelo z fabriky, bude to miláček a penez na to mám vyhranýho max. 60 tisíc a měsíčně tomu chci obětovat tak kolem 7 000,- včetně všeho krom pojistky samozřejmě. To auto si nechám na pořád. Bojím se toho, tak jako se stalo zatím vždy, že výkonu není nikdy dost a tak by mě ten 2.0 mohl přestat za pár měsíců bavit.
Zajímala by mě od někoho dlouhodobá spotřeba toho 2.5. Pokud použiju funkci hledat, zase se nic nedozvim, protože někdo píše jak se s tim nedá jet po dvanáct... Někdo že jezdí za 15 furt atak. Pak tam příde někdo kdo napíše že jezdí za 8. Takže tohle je pro mě nic neříkající. Nejsem žádný trhač asfaltu, jenom mám rád v záloze přebytek výkonu. Jinak jezdím jako běžný řidič. To si myslim, že bych se mohl vejít do 11 litrů ne? Pokud mi někdo řekne že jo, tak du shánět nevylítanou 325i. Stačí zjistit dlouhodobý průměr spotřeby. V kuchařce na těchto stránkách se píše reálná spotřeba 8-13/100. Pokud tomu mám věřit neni pro mě co řešit.
Jinak to auto bude kupovaný za účelem dát ho do naprostýho stavu tak jak vyjelo z fabriky, bude to miláček a penez na to mám vyhranýho max. 60 tisíc a měsíčně tomu chci obětovat tak kolem 7 000,- včetně všeho krom pojistky samozřejmě. To auto si nechám na pořád. Bojím se toho, tak jako se stalo zatím vždy, že výkonu není nikdy dost a tak by mě ten 2.0 mohl přestat za pár měsíců bavit.
Zajímala by mě od někoho dlouhodobá spotřeba toho 2.5. Pokud použiju funkci hledat, zase se nic nedozvim, protože někdo píše jak se s tim nedá jet po dvanáct... Někdo že jezdí za 15 furt atak. Pak tam příde někdo kdo napíše že jezdí za 8. Takže tohle je pro mě nic neříkající. Nejsem žádný trhač asfaltu, jenom mám rád v záloze přebytek výkonu. Jinak jezdím jako běžný řidič. To si myslim, že bych se mohl vejít do 11 litrů ne? Pokud mi někdo řekne že jo, tak du shánět nevylítanou 325i. Stačí zjistit dlouhodobý průměr spotřeby. V kuchařce na těchto stránkách se píše reálná spotřeba 8-13/100. Pokud tomu mám věřit neni pro mě co řešit.
