Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 19. 07. 2006 21:42
...jenomže...nemám správnej imbus klíč na pakny...nevadí - odšrouboval jsem je celý...další problém - pojistnej imbus na kotouči je totálně zamrzlej...hodinu ho odvrtávám a výsledek je mizernej...takže musím sehnat závitník a nový imbusšrouby -> 3 hodiny s*aní a nadávání a výsledek je ten, že auto stojí na heveru, nemám hotový ani jedno kolo a do práce pojedu vlakem

325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 19. 07. 2006 21:50
--mno ono se někdy vyplatí ten pojistnej šroub na kotoučích pěkně poklepat než ho zkusíš vyšroubovat...tys nedostal novy šroubky v sadě s kotoučema?
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 19. 07. 2006 21:59
Tož já ho poklepával

, ale marně. A nový šroubky jsem teda nedostal

A kdybych nevěděl, že to auto má najeto přes 200tis, tak bych si snad myslel, že ty kotouče jsou ještě originál původní, jak jsou orezlý.
Naposledy upravil(a)
ruffus dne 19. 07. 2006 22:01, celkem upraveno 1 x.
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 19. 07. 2006 22:01
-a copak máš pěkného za kotouče, že ti je nedali??
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 19. 07. 2006 22:02
Komplet ATE, kotouče i desky. Dopředu powerdisky
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 19. 07. 2006 22:09
--tak o těch sem slyšel že sou slušný, ale že by neměli ty šrouby v balení

.--sem si nedávno dával nový Bremba a v krabici bylo dokonce 6 šroubků ,tak esi chceš tak si pro ňáký dojeď ti je dám
-jenom si nezapomeň štelnout samostav na parkpaknách

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 19. 07. 2006 22:18
Brno je pro mě trošku z ruky
Jaký šrouby tam jsou? Kdyby je neměl v autodílech, abych věděl, čím to nahradit. Z toho šroubu jsem totiž viděl jenom hlavičku a pak špónky

325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 19. 07. 2006 22:25
--normální klasický misim 6-ka průměr jemnej závit, má je většina aut a určo je seženeš, ony sou tam stejně jenom proto,aby si kotouč při montáži po očištění a namazání dobře dosednul a neprotáčel se vůči náboji, když dáváš kola, ale sou experti, kteří když povolujou středovou matku kvůli ložisku ten šroub nastřihnou nebo zdeformujou a pak je s tim zbytečná práce

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 19. 07. 2006 22:30
ee je tam spešl šroub s odsazením... měli je pouze v BMW... taky jsem sháněl po odvrtání
PS: bež těch šroubů můžeš v klidu jezdit a sehnat je časem jen je ojeb nasadit kola
Born to be for BMW
344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 19. 07. 2006 22:36
--tak to sem teda asi plácnul blbost, no kdybys je nemoh nějak sehnat, tak bych ti je poslal -by se vešly i do obálky

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 19. 07. 2006 22:51
A nedaly by se aspoň dočasně nahradit klasickým zápustným šroubem? Jestli má trochu větší průměr hlavičky, tak bych ho obrousil. Jsou to podle mě M8 asi 16mm dlouhej závit - tipuju
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 19. 07. 2006 22:55
--dočasně to můžeš klidně udělat tak, jak řekl Huska
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 19. 07. 2006 23:02
taky pravda

325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 19. 07. 2006 23:07
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 19. 07. 2006 23:12
--jojo tendle šroub,ale ty kotouče sou na e30? maj nějak moc děr na kolový šrouby ne

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 19. 07. 2006 23:15
Možná je to jen ilustrační obrázek

, má to bejt podle popisu na E30 325i
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
paveld
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 23. 09. 2005 18:12
- Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)
Příspěvek
od paveld » 20. 07. 2006 00:07
Kupoval jsem kotouce od Bremba a byly tam imbusy, ktery v pohode pasovaly. Sice jsem kupoval nechlazeny kotouce na 316i, ale nemyslim si ze je rozdil mezi imbusem na 4 a 6ti valce.
BMW 323i E36
-
scandinavian
- Příspěvky: 618
- Registrován: 11. 02. 2006 15:52
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od scandinavian » 20. 07. 2006 11:51
kup si Kernite spray, stojí sice 700asi, ale povolí i nepovolitelný

zéwlovat :rock:
-
mr.bouchac
- Příspěvky: 311
- Registrován: 08. 11. 2004 21:42
- Bydliště: FM-city
Příspěvek
od mr.bouchac » 20. 07. 2006 11:53
u sady ATE ty sroubky nejsou. taky mam celou sadu ATE s PowerDiscama a bez sroubku ale i bez nich se da zit

jen to chce trochu zrucnosti pri nasazovani kola ale de to i bez nich

mr.bouchac
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 20. 07. 2006 14:22
Zjistil jsem, že neni jednoduchý ty šrouby sehnat. V autodílech na mě koukal trochu divně a v počítači je samotný nenašel. Zkusim upravit klasickej M8 imbus (zmenšit hlavičku) a když to nepůjde dám to dohromady bez nich. Mám auto sice teprv měsíc, ale jeden den bez něj a sem jak tělo bez duše

325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
