318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Resim takove dilema. Chci si koupit E30, ale porad se nemuzu rozhodnout, jakej motor. Samozrejme bych chtel 325, ale myslim, ze by napred byl vhodnejsi nejakej mezistupen, prece jen auto se 170 PS jsem jsete neridil. O 320 mi spousta lidi tvrdi, ze se nevyplateji, ruceni + spotreba je skoro stejna jak u 325i a jezdi pry skoro stejne jak 318. Nemohl by me nekdo sofistikovane poradit, nejakej klic, podle kteryho se mam rozhodovat? Podotykam, ze s autem hodlam bezne jezdit do prace a sem tam nejaky to blbnuti, kdyz se vyskytnu na nejakym autodromu, prece jen ten bodovej system je strasak.
Naposledy upravil(a) Gabo dne 02. 07. 2006 18:56, celkem upraveno 1 x.
Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
SOUHLASProx píše:318is
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Taky bych řekl! Já dostat do ruky ze začáku klidně jen dvoulitra, tak mám hubu okamžitě rozmlácenou...i ta 1.8 mi párkrát uletěla a i hodněkrát, kdy jsem to fakt nečekal ... měl jsem možnost odskoušet i 320.-325. ... je to sice pěkné, ale začátečníkovi bych to fakt nedával... to iSko je tak akorát...Beda píše:SOUHLASProx píše:318is
HOTENTOT
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Pokud člověk není magor a dokáže se trochu kontrolovat a jezdit s rozumem a vyzkoušet si někde na place co to auto dokáže a udělá v jakých situacích, tak rozhodně 325. Není to zase taková raketa jak každej říká a těch 170 koní tam je ale pokud to nebudeš hned točit do omezovače, tak se s tím dá v pohodě jezdit klobouka. Začínal jsem s M10 1.8, jezdil jsem chvíli s kámošovým 2.0 a teď mám IS a 2.5 v kábru a takovej hroznej rozdí mezi nima už není, akorát v tom, že 2.5 jede o trochu líp a hlavně táhne i v nízkejch otáčkách. Nevěřil jsem tomu, ale pokud je 2.5 v dobrým stavu, dá se s ní jezdit klíďo kole 8 litrů na 100km. Takže já bych zvolil 2.5.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
takhle se poradit nedá, 318 jsou dva typy...jeden motor m10 a druhej motor m40. Jsou naprosto rozdílný. Já považuju m40 za sračku a m10 za krutej motor.
Že jede náká 1.8 skoro stejně jako 2.0 je velkej blud, to se nedá absolutně srovnávat ale stejná propast je jak už kluci psali mezi 2.0 a 2.5
Musíš si uvědomit že dvoulitr a dvaapule jsou šestiválce a 1.8ky jsou čtyřválce. Bejt tebou tak bych zkusil nejdříve najít nějakej duvod proč bys chtěl kterej z tech typů motorů.
Jestli že se rozhodneš pro maloválec snažil bych se vyhnout variantě m40, je to jen muj osobní názor ale tvrdim že ten motor najede 220 tis. a je v hajzlu, sehnat ferovej je těžší než sehnat ferovou m10ku už proto že ta je prostě kamená
Rozhodneš li se pro motor plnohodnotný šestiválcový tak bych se nesnažil ani nijak protlačovat obsah ale soustředil bych se na celkovej stav vozu a motoru.
2.5 je samozřejmě varianta nejpříjemnější avšak jejich množství a stav nebývá již tak příjemnej. Tady bych opravdu řešil kus od kusu a prostě sháněl cokoli jen v dobrym stavu. Já mam třeba už čtvrtej dvoulitr a neni to tim že bych se na ně nějak upínal ale prostě já chcu jen šestiválce a takhle to dycky vyjde, jasně že za tu dobu mi to už přijde že to nejede ale furt lepší než vylágrovaná dvaapule. Prostě špatný to neni
Že jede náká 1.8 skoro stejně jako 2.0 je velkej blud, to se nedá absolutně srovnávat ale stejná propast je jak už kluci psali mezi 2.0 a 2.5
Musíš si uvědomit že dvoulitr a dvaapule jsou šestiválce a 1.8ky jsou čtyřválce. Bejt tebou tak bych zkusil nejdříve najít nějakej duvod proč bys chtěl kterej z tech typů motorů.
Jestli že se rozhodneš pro maloválec snažil bych se vyhnout variantě m40, je to jen muj osobní názor ale tvrdim že ten motor najede 220 tis. a je v hajzlu, sehnat ferovej je těžší než sehnat ferovou m10ku už proto že ta je prostě kamená
Rozhodneš li se pro motor plnohodnotný šestiválcový tak bych se nesnažil ani nijak protlačovat obsah ale soustředil bych se na celkovej stav vozu a motoru.
2.5 je samozřejmě varianta nejpříjemnější avšak jejich množství a stav nebývá již tak příjemnej. Tady bych opravdu řešil kus od kusu a prostě sháněl cokoli jen v dobrym stavu. Já mam třeba už čtvrtej dvoulitr a neni to tim že bych se na ně nějak upínal ale prostě já chcu jen šestiválce a takhle to dycky vyjde, jasně že za tu dobu mi to už přijde že to nejede ale furt lepší než vylágrovaná dvaapule. Prostě špatný to neni
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
biker musi vzdycky plavat protiproudu
318is: moc fajnovy svezeni,ale nejsem clovek movity,tak bych nechtel delat rozvody,samozrejmen se nedelaj 5x trocne
isek se ted docela vyrojilo hodne,jel jsme s tim 2x v zivote tak nemuzu dobre odhadovat co a jak,ale jede to prijemne,hlavne skoro vsichni lide koukaj na ruceni,tak to asi potesi
320: mam ja neni to zadna raketa ale potencial 6 valcu tam je
prijde mi hrozen prijemny na normlani svezeni,ale kazdej skoro rika, ze zere hodne a prd jede,zas teoreticky je o ne mensi zajem tudiz nizsi porizovaci cena ,nejsou tak uhoneny vetsinou ,jeste kazdej rika ze je to ruceni "za nic", protoze stejny jako 2,5 a "nejede to"
325: jedno svezeni takova pila to neni zase,je sice hezky, ze je to vrchol "uzske" e30 ale tak dabelsky to nejede, v nemecku s nim jezdej 70 lety Omy i v zime takze tak
u 325 vidim nevyhodu v tom ze jich uz mco neni v hezkem stavu za fajn cenu, nebo jsou ale hledas a hledas a hledas:-)
taky nevim ani kolik chce investovat
jinak 318 jezdi skoro jako 320 jo? to bych zas nerekl
proc tu neni zminena eta, moje oblibenkyne
318is: moc fajnovy svezeni,ale nejsem clovek movity,tak bych nechtel delat rozvody,samozrejmen se nedelaj 5x trocne
isek se ted docela vyrojilo hodne,jel jsme s tim 2x v zivote tak nemuzu dobre odhadovat co a jak,ale jede to prijemne,hlavne skoro vsichni lide koukaj na ruceni,tak to asi potesi
320: mam ja neni to zadna raketa ale potencial 6 valcu tam je
prijde mi hrozen prijemny na normlani svezeni,ale kazdej skoro rika, ze zere hodne a prd jede,zas teoreticky je o ne mensi zajem tudiz nizsi porizovaci cena ,nejsou tak uhoneny vetsinou ,jeste kazdej rika ze je to ruceni "za nic", protoze stejny jako 2,5 a "nejede to"
325: jedno svezeni takova pila to neni zase,je sice hezky, ze je to vrchol "uzske" e30 ale tak dabelsky to nejede, v nemecku s nim jezdej 70 lety Omy i v zime takze tak
u 325 vidim nevyhodu v tom ze jich uz mco neni v hezkem stavu za fajn cenu, nebo jsou ale hledas a hledas a hledas:-)
taky nevim ani kolik chce investovat
jinak 318 jezdi skoro jako 320 jo? to bych zas nerekl
proc tu neni zminena eta, moje oblibenkyne
E+5
ty moc nepyskuj sam si mel na prd bawo(320), radsi prozrad co bude dal, martina z prodeje radsot pry nema a prozradila, ze bude neco babowkovyho zasProx píše:eta je ekonomicky celkem nevyhodna vzheldem k ruceni, 320 je fakt na prd )
eta nevyhodna? dyt to jede moc hezky,jenom ruceni no, ale kdyz jezdis hodne
E+5
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Taky tak..Beda píše:SOUHLASProx píše:318is
ja bych sel do 2,0litra ne jenom kvuli tomu ze to mam ale jak rikam porad do kola na nase silnice to staci a kdyz je ten motor v dobry kondici tak jede az se nekteri lide divi.
325i je sice docela dost ale co sem zatim sedel ve trech tak vsechny jely se mi aspon zdalo naprd pac ti to reknu asi takhle cesi sou liny prasata a kort mlady kluci(jsou i vyjimky)a kdyz uz sedej za volantem 325i tak tomu samozrejme dupou na krk jak o zivot myslej si jaky sou to mastri a na pravidelnou udrzbu serou.asi tak no.rikam sedel sem ve trech 325i sice jako spolujezdec ale majitele mi moc dobre ukazali co to umi ale nejak extra vystriklej sem z toho nebyl a hlavne kdyz sem slysel ty motory jak bezej no des kam se na ne hrabou 20let stary diesely.
a 318is?tak to ti bohuzel nereknu nic pac sem jeste nemel cest.bohuzel.
325i je sice docela dost ale co sem zatim sedel ve trech tak vsechny jely se mi aspon zdalo naprd pac ti to reknu asi takhle cesi sou liny prasata a kort mlady kluci(jsou i vyjimky)a kdyz uz sedej za volantem 325i tak tomu samozrejme dupou na krk jak o zivot myslej si jaky sou to mastri a na pravidelnou udrzbu serou.asi tak no.rikam sedel sem ve trech 325i sice jako spolujezdec ale majitele mi moc dobre ukazali co to umi ale nejak extra vystriklej sem z toho nebyl a hlavne kdyz sem slysel ty motory jak bezej no des kam se na ne hrabou 20let stary diesely.
a 318is?tak to ti bohuzel nereknu nic pac sem jeste nemel cest.bohuzel.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Podle meho nazoru neni pravda ze zere jako 2,5 a jede jako 1,8.Ja umim jezdit s mym dvoulitrem i za 6,5,ale neni to jizdanormalne jezdim tak za 9 a kdyz to honim,tak holt zere,ale to ti bude zrat i 1,8.a stou jizdou,bylo hodne 2,5 ktery me predjeli ale taky hodne ktery sem predjel ja nebo jsem se drzel..zalezi na stavu motoru.nez koupit vym**anou 2,5,tak radsi dobryho 2,0.Jo a jeste se mi nestalo,aby sem neujel 1,8,tak nevim proc kazdej tvrdi,ze dvoulitr je skoro jak 1,8.2,5to taky neni,ale jede hezky..Gabo píše:Resim takove dilema. Chci si koupit E30, ale porad se nemuzu rozhodnout, jakej motor. Samozrejme bych chtel 325, ale myslim, ze by napred byl vhodnejsi nejakej mezistupen, prece jen auto se 170 PS jsem jsete neridil. O 320 mi spousta lidi tvrdi, ze se nevyplateji, ruceni + spotreba je skoro stejna jak u 325i a jezdi pry skoro stejne jak 318. Nemohl by me nekdo sofistikovane poradit, nejakej klic, podle kteryho se mam rozhodovat? Podotykam, ze s autem hodlam bezne jezdit do prace a sem tam nejaky to blbnuti, kdyz se vyskytnu na nejakym autodromu, prece jen ten bodovej system je strasak.
Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Herdek, to se nam tu rozplemenila diskuze. No aby to trochu upresnil - autem pro zacatecniky jsem myslel zacatecnika se silnejsima autama - ridicak mam nejakejch 8 let ale porad jsem jezdil skodovkama a fackama. Autohodlam vybirat zasadne podle stavu, pokud bude zachovaly tak nejak nehodlam resit, co tam dupe, pokud to dupe dobre. Auto bych koupil rekneme do tech 50 000, mozna o fous vic. Pocitove (hlavnme zvukovym projevem) jsou mi setivalce, ale tam me zas depta to povinny ruceni. Nejakejch oprav se nebojim, tohle auto zas neni tak naslapany elektrikou, aby se nedalo opravit doma, se skodovkama nejaky zkusenosti mam (ja vim ze se nehodi to srovnavat, ale v pricipu jsou snad vsechny auta stejny ne?)
Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Jak se to veme,ale priprav se,ze treba kotouce tre nebudou stat 350kc jako na 120ku.no zalezi to auto chces.pokud potrebujes se jen nekam prepravovat tak je ta 1,8 idealni,kdyz budes potrebovat predjet,tek predjedes,lenoch to taky neni(oproti jinejm autum)mel jsem 2,m10 i m40.Myslim si ze m40jela lip,ale jak uz nekdo tady psal,motor cvakal,cvakal,cvakal....az docvakal...Gabo píše:Herdek, to se nam tu rozplemenila diskuze. No aby to trochu upresnil - autem pro zacatecniky jsem myslel zacatecnika se silnejsima autama - ridicak mam nejakejch 8 let ale porad jsem jezdil skodovkama a fackama. Autohodlam vybirat zasadne podle stavu, pokud bude zachovaly tak nejak nehodlam resit, co tam dupe, pokud to dupe dobre. Auto bych koupil rekneme do tech 50 000, mozna o fous vic. Pocitove (hlavnme zvukovym projevem) jsou mi setivalce, ale tam me zas depta to povinny ruceni. Nejakejch oprav se nebojim, tohle auto zas neni tak naslapany elektrikou, aby se nedalo opravit doma, se skodovkama nejaky zkusenosti mam (ja vim ze se nehodi to srovnavat, ale v pricipu jsou snad vsechny auta stejny ne?)
Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Kotouce na 120tku za 350? Ja kupoval za 640. Ale to je jedno. Ze budou ceny ND dost jinde je mi jasny, tady jse o to, ze se nebojim si udelat zakladni udrzbu doma sam (krome motoru, tam ja nerada chmatala), neco uz jsem na autech opravil, treba zadni naprava je ty skodovacky dost podobna, nerku li stejnyho principu (ted myslim vlecku, ne kyvku). Chci hlavne auto, ktery bude spolehlivy a bude v nem radost jezdit a kdybych se s nim nahodou dostal na nejakej sraz, tak abych si mohl zablbnout. Momentalne to vypada, ze pujde dom nejaky dvoulitr, protoze co tak hledam, taky ty jsou asi v nejlepsim pomeru cena/stav a jejich cena tak nejak kopiruje moje moznoszi.