318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.

Kterej z techcle motoru podla vas zvolit rekneme pro zacatecnika s BMW?

Anketa končí za 22. 07. 2006 18:56

318i
10
22%
320i
10
22%
325i
26
57%
 
Celkem hlasů: 46

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od Gabo » 02. 07. 2006 18:53

Resim takove dilema. Chci si koupit E30, ale porad se nemuzu rozhodnout, jakej motor. Samozrejme bych chtel 325, ale myslim, ze by napred byl vhodnejsi nejakej mezistupen, prece jen auto se 170 PS jsem jsete neridil. O 320 mi spousta lidi tvrdi, ze se nevyplateji, ruceni + spotreba je skoro stejna jak u 325i a jezdi pry skoro stejne jak 318. Nemohl by me nekdo sofistikovane poradit, nejakej klic, podle kteryho se mam rozhodovat? Podotykam, ze s autem hodlam bezne jezdit do prace a sem tam nejaky to blbnuti, kdyz se vyskytnu na nejakym autodromu, prece jen ten bodovej system je strasak.
Naposledy upravil(a) Gabo dne 02. 07. 2006 18:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od Prox » 02. 07. 2006 18:55

318is
5er

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 02. 07. 2006 20:05

Ctyrvalec bych po vlastnich zkusenostech uz nechtel, a kdyz pro zacatecnika tak ne hned to nejsilnejsi, takze muj nazor je 320.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 02. 07. 2006 20:11

320 podle me nema moc smysl, kdybych vedle sebe mel 2 auta ve stejnym stavu tak kazdopadne 325, 2,0 si clovek koupi, po 1/4 roce ho nekdo sveze v 2,5 a bude pak jen litovat ze nevzal onu 325, 320 je vsude plno, kdyz ji nekdo ma tak ji uz nikdo nechce moc koupit, narozdil od 325
5er

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 02. 07. 2006 20:16

Ja bych pro sebe taky vybral 325, jenze on se pta na auto pro zacatecnika.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od Beda » 02. 07. 2006 21:28

Prox píše:318is
SOUHLAS
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od Dix » 02. 07. 2006 21:43

Beda píše:
Prox píše:318is
SOUHLAS
Taky bych řekl! Já dostat do ruky ze začáku klidně jen dvoulitra, tak mám hubu okamžitě rozmlácenou...i ta 1.8 mi párkrát uletěla a i hodněkrát, kdy jsem to fakt nečekal :oops: ... měl jsem možnost odskoušet i 320.-325. ... je to sice pěkné, ale začátečníkovi bych to fakt nedával... to iSko je tak akorát...
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 02. 07. 2006 21:55

Pokud člověk není magor a dokáže se trochu kontrolovat a jezdit s rozumem a vyzkoušet si někde na place co to auto dokáže a udělá v jakých situacích, tak rozhodně 325. Není to zase taková raketa jak každej říká a těch 170 koní tam je ale pokud to nebudeš hned točit do omezovače, tak se s tím dá v pohodě jezdit klobouka. Začínal jsem s M10 1.8, jezdil jsem chvíli s kámošovým 2.0 a teď mám IS a 2.5 v kábru a takovej hroznej rozdí mezi nima už není, akorát v tom, že 2.5 jede o trochu líp a hlavně táhne i v nízkejch otáčkách. Nevěřil jsem tomu, ale pokud je 2.5 v dobrým stavu, dá se s ní jezdit klíďo kole 8 litrů na 100km. Takže já bych zvolil 2.5. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 02. 07. 2006 22:03

takhle se poradit nedá, 318 jsou dva typy...jeden motor m10 a druhej motor m40. Jsou naprosto rozdílný. Já považuju m40 za sračku a m10 za krutej motor.

Že jede náká 1.8 skoro stejně jako 2.0 je velkej blud, to se nedá absolutně srovnávat ale stejná propast je jak už kluci psali mezi 2.0 a 2.5

Musíš si uvědomit že dvoulitr a dvaapule jsou šestiválce a 1.8ky jsou čtyřválce. Bejt tebou tak bych zkusil nejdříve najít nějakej duvod proč bys chtěl kterej z tech typů motorů.

Jestli že se rozhodneš pro maloválec snažil bych se vyhnout variantě m40, je to jen muj osobní názor ale tvrdim že ten motor najede 220 tis. a je v hajzlu, sehnat ferovej je těžší než sehnat ferovou m10ku už proto že ta je prostě kamená

Rozhodneš li se pro motor plnohodnotný :D šestiválcový tak bych se nesnažil ani nijak protlačovat obsah ale soustředil bych se na celkovej stav vozu a motoru.
2.5 je samozřejmě varianta nejpříjemnější avšak jejich množství a stav nebývá již tak příjemnej. Tady bych opravdu řešil kus od kusu a prostě sháněl cokoli jen v dobrym stavu. Já mam třeba už čtvrtej dvoulitr a neni to tim že bych se na ně nějak upínal ale prostě já chcu jen šestiválce a takhle to dycky vyjde, jasně že za tu dobu mi to už přijde že to nejede ale furt lepší než vylágrovaná dvaapule. Prostě špatný to neni
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 02. 07. 2006 22:11

8) biker musi vzdycky plavat protiproudu 8)

318is: moc fajnovy svezeni,ale nejsem clovek movity,tak bych nechtel delat rozvody,samozrejmen se nedelaj 5x trocne :lol:
isek se ted docela vyrojilo hodne,jel jsme s tim 2x v zivote tak nemuzu dobre odhadovat co a jak,ale jede to prijemne,hlavne skoro vsichni lide koukaj na ruceni,tak to asi potesi :wink:


320: mam ja :D neni to zadna raketa ale potencial 6 valcu tam je :lol:
prijde mi hrozen prijemny na normlani svezeni,ale kazdej skoro rika, ze zere hodne a prd jede,zas teoreticky je o ne mensi zajem tudiz nizsi porizovaci cena ,nejsou tak uhoneny vetsinou :lol:,jeste kazdej rika ze je to ruceni "za nic", protoze stejny jako 2,5 a "nejede to" :lol:


325: jedno svezeni takova pila to neni zase,je sice hezky, ze je to vrchol "uzske" e30 ale tak dabelsky to nejede, v nemecku s nim jezdej 70 lety Omy i v zime takze tak
u 325 vidim nevyhodu v tom ze jich uz mco neni v hezkem stavu za fajn cenu, nebo jsou ale hledas a hledas a hledas:-)
taky nevim ani kolik chce investovat :D

jinak 318 jezdi skoro jako 320 jo? :D to bych zas nerekl :lol:
proc tu neni zminena eta, moje oblibenkyne :cry:
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 02. 07. 2006 22:28

eta je ekonomicky celkem nevyhodna vzheldem k ruceni, 320 je fakt na prd :))
5er

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 02. 07. 2006 23:03

Prox píše:eta je ekonomicky celkem nevyhodna vzheldem k ruceni, 320 je fakt na prd :))
ty moc nepyskuj :lol: sam si mel na prd bawo(320), radsi prozrad co bude dal, martina z prodeje radsot pry nema :lol: a prozradila, ze bude neco babowkovyho zas :lol:
eta nevyhodna? :shock: dyt to jede moc hezky,jenom ruceni no, ale kdyz jezdis hodne :wink:
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od matal » 02. 07. 2006 23:06

Beda píše:
Prox píše:318is
SOUHLAS
Taky tak..

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 03. 07. 2006 15:02

ja bych sel do 2,0litra ne jenom kvuli tomu ze to mam ale jak rikam porad do kola na nase silnice to staci a kdyz je ten motor v dobry kondici tak jede az se nekteri lide divi.
325i je sice docela dost ale co sem zatim sedel ve trech tak vsechny jely se mi aspon zdalo naprd pac ti to reknu asi takhle cesi sou liny prasata a kort mlady kluci(jsou i vyjimky)a kdyz uz sedej za volantem 325i tak tomu samozrejme dupou na krk jak o zivot myslej si jaky sou to mastri a na pravidelnou udrzbu serou.asi tak no.rikam sedel sem ve trech 325i sice jako spolujezdec ale majitele mi moc dobre ukazali co to umi ale nejak extra vystriklej sem z toho nebyl a hlavne kdyz sem slysel ty motory jak bezej no des kam se na ne hrabou 20let stary diesely. :wink:
a 318is?tak to ti bohuzel nereknu nic pac sem jeste nemel cest.bohuzel.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Venca318i
Příspěvky: 167
Registrován: 01. 12. 2005 15:24
Bydliště: Praha

Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od Venca318i » 03. 07. 2006 17:30

Gabo píše:Resim takove dilema. Chci si koupit E30, ale porad se nemuzu rozhodnout, jakej motor. Samozrejme bych chtel 325, ale myslim, ze by napred byl vhodnejsi nejakej mezistupen, prece jen auto se 170 PS jsem jsete neridil. O 320 mi spousta lidi tvrdi, ze se nevyplateji, ruceni + spotreba je skoro stejna jak u 325i a jezdi pry skoro stejne jak 318. Nemohl by me nekdo sofistikovane poradit, nejakej klic, podle kteryho se mam rozhodovat? Podotykam, ze s autem hodlam bezne jezdit do prace a sem tam nejaky to blbnuti, kdyz se vyskytnu na nejakym autodromu, prece jen ten bodovej system je strasak.
Podle meho nazoru neni pravda ze zere jako 2,5 a jede jako 1,8.Ja umim jezdit s mym dvoulitrem i za 6,5,ale neni to jizdanormalne jezdim tak za 9 a kdyz to honim,tak holt zere,ale to ti bude zrat i 1,8.a stou jizdou,bylo hodne 2,5 ktery me predjeli ale taky hodne ktery sem predjel ja nebo jsem se drzel..zalezi na stavu motoru.nez koupit vym**anou 2,5,tak radsi dobryho 2,0.Jo a jeste se mi nestalo,aby sem neujel 1,8,tak nevim proc kazdej tvrdi,ze dvoulitr je skoro jak 1,8.2,5to taky neni,ale jede hezky..

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 03. 07. 2006 18:22

presne tak a navic dobrej 2,0litr se nehleda zas tak tezko a kdyz uz se neco vysere tak jich je plno a dilu taktez. :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od Gabo » 03. 07. 2006 18:36

Herdek, to se nam tu rozplemenila diskuze. No aby to trochu upresnil - autem pro zacatecniky jsem myslel zacatecnika se silnejsima autama - ridicak mam nejakejch 8 let ale porad jsem jezdil skodovkama a fackama. Autohodlam vybirat zasadne podle stavu, pokud bude zachovaly tak nejak nehodlam resit, co tam dupe, pokud to dupe dobre. Auto bych koupil rekneme do tech 50 000, mozna o fous vic. Pocitove (hlavnme zvukovym projevem) jsou mi setivalce, ale tam me zas depta to povinny ruceni. Nejakejch oprav se nebojim, tohle auto zas neni tak naslapany elektrikou, aby se nedalo opravit doma, se skodovkama nejaky zkusenosti mam (ja vim ze se nehodi to srovnavat, ale v pricipu jsou snad vsechny auta stejny ne?)

Uživatelský avatar
Venca318i
Příspěvky: 167
Registrován: 01. 12. 2005 15:24
Bydliště: Praha

Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od Venca318i » 03. 07. 2006 19:24

Gabo píše:Herdek, to se nam tu rozplemenila diskuze. No aby to trochu upresnil - autem pro zacatecniky jsem myslel zacatecnika se silnejsima autama - ridicak mam nejakejch 8 let ale porad jsem jezdil skodovkama a fackama. Autohodlam vybirat zasadne podle stavu, pokud bude zachovaly tak nejak nehodlam resit, co tam dupe, pokud to dupe dobre. Auto bych koupil rekneme do tech 50 000, mozna o fous vic. Pocitove (hlavnme zvukovym projevem) jsou mi setivalce, ale tam me zas depta to povinny ruceni. Nejakejch oprav se nebojim, tohle auto zas neni tak naslapany elektrikou, aby se nedalo opravit doma, se skodovkama nejaky zkusenosti mam (ja vim ze se nehodi to srovnavat, ale v pricipu jsou snad vsechny auta stejny ne?)
Jak se to veme,ale priprav se,ze treba kotouce tre nebudou stat 350kc jako na 120ku.no zalezi to auto chces.pokud potrebujes se jen nekam prepravovat tak je ta 1,8 idealni,kdyz budes potrebovat predjet,tek predjedes,lenoch to taky neni(oproti jinejm autum)mel jsem 2,m10 i m40.Myslim si ze m40jela lip,ale jak uz nekdo tady psal,motor cvakal,cvakal,cvakal....az docvakal...

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit

Příspěvek od Gabo » 03. 07. 2006 19:40

Kotouce na 120tku za 350? Ja kupoval za 640. Ale to je jedno. Ze budou ceny ND dost jinde je mi jasny, tady jse o to, ze se nebojim si udelat zakladni udrzbu doma sam (krome motoru, tam ja nerada chmatala), neco uz jsem na autech opravil, treba zadni naprava je ty skodovacky dost podobna, nerku li stejnyho principu (ted myslim vlecku, ne kyvku). Chci hlavne auto, ktery bude spolehlivy a bude v nem radost jezdit a kdybych se s nim nahodou dostal na nejakej sraz, tak abych si mohl zablbnout. Momentalne to vypada, ze pujde dom nejaky dvoulitr, protoze co tak hledam, taky ty jsou asi v nejlepsim pomeru cena/stav a jejich cena tak nejak kopiruje moje moznoszi.

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 03. 07. 2006 19:52

Radši dva dvoulitry než jedno iso
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět