Rikam zalezi na tom na co to auto chces.1,8 je podle me spis na normalni jezdeni,na suchu ti ulitne malokdy,takze blbnout se s ni da spis za mokra.sam sem chtel 2,5,ale ten stav co jsou na vyber uz nic moc.a u tech krasnejch jako tady maj nekteri clenove,u tech je cenovka zas nekde jinde...ja bejt tebou koupim ten 2,0 a pokud ti nebude stacit ten vykon,ikdyz je s tim pekny svezeni,tak casem neni problem koupit treba nejakej dobrej motor 2,5 nebo 3,5.aspon bude min prace s prehazovanim...Gabo píše:Kotouce na 120tku za 350? Ja kupoval za 640. Ale to je jedno. Ze budou ceny ND dost jinde je mi jasny, tady jse o to, ze se nebojim si udelat zakladni udrzbu doma sam (krome motoru, tam ja nerada chmatala), neco uz jsem na autech opravil, treba zadni naprava je ty skodovacky dost podobna, nerku li stejnyho principu (ted myslim vlecku, ne kyvku). Chci hlavne auto, ktery bude spolehlivy a bude v nem radost jezdit a kdybych se s nim nahodou dostal na nejakej sraz, tak abych si mohl zablbnout. Momentalne to vypada, ze pujde dom nejaky dvoulitr, protoze co tak hledam, taky ty jsou asi v nejlepsim pomeru cena/stav a jejich cena tak nejak kopiruje moje moznoszi.
318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Re: 318 vs. 320 vs. 325 - kterej zvolit
Jestli mas takovou praxi tak v poho 325. Na povinny ruceni nema smysl koukat (taky jsem na to koukal, ale poznal jsem ze to neni to hlavni), u ctyrvalce (nevim jak iso, ale m40 urcite) casem nacpes do oprav vic nez usetris na ruceni, navic jak mu neco je tak neni prdel na to prijit. Navic vydrej min a jsou vic vylitany.
BMW 323i E36
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
--takže jako zastánce a vlastník si myslím, že se zapomělo na starou dobrou 323i (150k)-jede líp než 2,0, žere podobně a je jich relativně dost i když né tolik jako 2,0 (jo a ta moje táhne taky pěkně odspodu)..
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci
Veškeré opravy vozů všech značek
Veškeré opravy vozů všech značek
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Hanis píše:Radši dva dvoulitry než jedno iso
Důvod?
Je to ideální kompromis-výkon,pojistka.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
Takze vsichni, kteri tady provozujou 316, 320 a 323 jsou podle tebe dementi? Pro me je nejdulezitelsi stav auta, i kdyz necekam, ze za cenu, kterou jsem schopnej dat sezenu auto v hochnobl stavu, s nejakejma vecma pocitam. Ale kdyz tak nad motorem uvazuju, tak me jeden den laka 318 M10, pak zas 325tka, pak zas pokukuju po E34 540i (to je trosku extrem), pak se zas vratim k 318 m10 a porad se nemuzu rozhodnout.Pawka G. píše:Jestli máš málo mincí, tak kup 318 M10, jestli dostatek a nejsi dement tak 325....jestli dement jsi, tak si kup něco upe jinýho Jo...ISo je krutý než zaklepe
upe jinyho myslel nez bawo a nekteri tu pisou obcas provokativne , tak se nepohorsuj a kup co bude v hezkym stavuGabo píše:Takze vsichni, kteri tady provozujou 316, 320 a 323 jsou podle tebe dementi? Pro me je nejdulezitelsi stav auta, i kdyz necekam, ze za cenu, kterou jsem schopnej dat sezenu auto v hochnobl stavu, s nejakejma vecma pocitam. Ale kdyz tak nad motorem uvazuju, tak me jeden den laka 318 M10, pak zas 325tka, pak zas pokukuju po E34 540i (to je trosku extrem), pak se zas vratim k 318 m10 a porad se nemuzu rozhodnout.Pawka G. píše:Jestli máš málo mincí, tak kup 318 M10, jestli dostatek a nejsi dement tak 325....jestli dement jsi, tak si kup něco upe jinýho Jo...ISo je krutý než zaklepe
teda prvne se rozhodni kolik to ma mit valcu a pak neco hezkyho, at se v tom svezes taky
E+5
Nekde ty zkusenosti nabrat musi, papiry ma dlouho a pokud nejezdi jak hovado a ma rozum tak 325 v pohode.Tweety píše:Když vidim BMW, snažim se slyšet 6ti válec. Kdybych chtěl 4 válce, nejdu do BMW. A pokud nemáš zkušenost se silnym autem, do 325i bych nešel. Kdybych měl kolikrát 2,5 v mém bývalém dvoulitru, asi by bylo to auto párkrát na odpis iso jede hezky, ale ten koncert tam prostě není
BMW 323i E36
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Ja bych se vůbec nebál 2,5 litra, jen to chce někde vyzkoušet hranice auta a potom s tím občas zkoušet ruzný věci co to umí, ale postupně... Ja mam těd přístup jen k jednomu autu který ma 45PS a poměr hmotnost/výkon = 17,7Kg/PS Ja už brzo budu schánět nějakou 325 nebo 525 a o níčem slabším nepřemějšlím
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
- scandinavian
- Příspěvky: 618
- Registrován: 11. 02. 2006 15:52
- Bydliště: Praha
- scandinavian
- Příspěvky: 618
- Registrován: 11. 02. 2006 15:52
- Bydliště: Praha
jestli si hledal v tak luxusnim stavu jako máš ty, tak takovou samozřejmě nenajdeš v čechách asi.... ale dají se tu sehnat pěkný kousky, chce to hledat chvíli a nechtít za tu cenu auto po prvnim majiteli - babičce z německa - v plný palbě a kůži i v kufruTweety píše:Já do 50ti žádnou pěknou zachovalou nenašel tedascandinavian píše:fakt neni co řešit, za 50 seženeš pěknou a zachovalou 2,5i. a ta jede, a ne že nejede .)
zéwlovat :rock:
Já teď kupuju 325i touring původní cena 50(zase je to touring takže cena trošku vyšší) a jak říkal sám majitel není to žádnej zázrak. Já teda mám názor že je v celkem solidním stavu opraví se vady na laku a bude to krasavec, ale taky už to je aspoň 18tý auto na který se dívám. Pokud budeš chtít 325i tak počítej s tím, že se hodně nahledáš než najdeš to pravý. Bohužel 325i je celkem rozšířenej pojem takže si to kupují i neznalci co to jenom huntujou a jak něco začne trochu zlobit tak rychle zakamuflovat a pryč s tím. Jestli můžu doporučit dívej se hlavně tady v bazaru co mám zkušenost inzeráty v novinách a podobně sou celkem bezpředmětný většinou to sou úplný vraždy.Tweety píše:Já do 50ti žádnou pěknou zachovalou nenašel tedascandinavian píše:fakt neni co řešit, za 50 seženeš pěknou a zachovalou 2,5i. a ta jede, a ne že nejede .)