Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
youwee
- člen E30.cz
- Příspěvky: 955
- Registrován: 28. 11. 2005 07:26
- Bydliště: Olomoucko
Příspěvek
od youwee » 26. 06. 2006 10:15
Mam konkretne 205/45/16 vpredu a 225/40/16 vzadu. Na kolik to mam foukat?
-
vlada320
- Teenager
- Příspěvky: 3127
- Registrován: 18. 09. 2005 20:24
- Bydliště: žeby skleroooza :-)
Příspěvek
od vlada320 » 26. 06. 2006 10:19
ja si myslim ze takova ta klasika je 2,1atmosfer.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2

-
scepy
- Příspěvky: 265
- Registrován: 09. 10. 2005 16:38
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od scepy » 26. 06. 2006 10:37
nefoukají se nizkoprofiláče víc????
BMW - radost z jízdy
-
youwee
- člen E30.cz
- Příspěvky: 955
- Registrován: 28. 11. 2005 07:26
- Bydliště: Olomoucko
Příspěvek
od youwee » 26. 06. 2006 10:48
scepy píše:nefoukají se nizkoprofiláče víc????
Ja si to prave taky myslim... Vepredu mam 2,2 a zda se mi to malo...
-
Pepper
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 08. 09. 2003 15:39
Příspěvek
od Pepper » 26. 06. 2006 11:04
Mam 215/40 16" a předek foukám na 3atm. , zadek asi 2,6
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring

-
Forreet
- Příspěvky: 1241
- Registrován: 19. 04. 2005 19:30
- Bydliště: Humenne SK
Příspěvek
od Forreet » 26. 06. 2006 11:20
215/40-16

predek 2.7 zadek 2.6
-
Fikux
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 14. 02. 2003 19:22
- Bydliště: Zewlákov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fikux » 26. 06. 2006 11:35
Já foukám 2,5 a zdá se mi to akorát

Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
-
youwee
- člen E30.cz
- Příspěvky: 955
- Registrován: 28. 11. 2005 07:26
- Bydliště: Olomoucko
Příspěvek
od youwee » 26. 06. 2006 12:14
3 atmosfery?? Ty krávo... a kdyz mam ten zadek sirsi nez predek mam to dat vic??
-
Skid
- Příspěvky: 45
- Registrován: 01. 08. 2005 11:14
Příspěvek
od Skid » 26. 06. 2006 12:20
195/50 R15 foukám na 2,2 a zdá se mi to zatím vpoho
-
scepy
- Příspěvky: 265
- Registrován: 09. 10. 2005 16:38
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od scepy » 26. 06. 2006 12:45
youwee píše:3 atmosfery?? Ty krávo... a kdyz mam ten zadek sirsi nez predek mam to dat vic??
3atm. neskače to moc? me se to zda hafo moc...na 3atm se foukaji mensi dodavky

BMW - radost z jízdy
-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 26. 06. 2006 12:48
dávam 2,5
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
Pepper
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 08. 09. 2003 15:39
Příspěvek
od Pepper » 26. 06. 2006 14:53
youwee píše:3 atmosfery?? Ty krávo... a kdyz mam ten zadek sirsi nez predek mam to dat vic??
Dřív jsem foukal cca 2,5 ale po jedné diskuzi na nejmenovaném foru jsem došel k závěru, že ty 3atm na můj rozměr tzn. 215/40 16" budou tak akorát. A dojmy z jízdy? Nezdá se mi, že by to uskakovalo a hlavně se nesjíždějí tolik kraje

320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring

-
qWasyl
- Příspěvky: 624
- Registrován: 17. 09. 2004 20:26
Příspěvek
od qWasyl » 26. 06. 2006 15:56
Já foukám vždy na ten tlak, který je na pneumatice uveden jako maximální. (u 195/50 15 je to např. 42 PSI) Při tomto tlaku se pneumatika nejméně sjíždí a měla by i nejlépe držet na silnici.
-
vlada320
- Teenager
- Příspěvky: 3127
- Registrován: 18. 09. 2005 20:24
- Bydliště: žeby skleroooza :-)
Příspěvek
od vlada320 » 26. 06. 2006 16:23
qWasyl píše:Já foukám vždy na ten tlak, který je na pneumatice uveden jako maximální. (u 195/50 15 je to např. 42 PSI) Při tomto tlaku se pneumatika nejméně sjíždí a měla by i nejlépe držet na silnici.
muzes mi to prosimte prevest nba atmosfery?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2

-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 26. 06. 2006 16:24
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
Boban
- Příspěvky: 605
- Registrován: 18. 05. 2004 13:58
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Boban » 26. 06. 2006 17:07
qWasyl píše:Já foukám vždy na ten tlak, který je na pneumatice uveden jako maximální. (u 195/50 15 je to např. 42 PSI) Při tomto tlaku se pneumatika nejméně sjíždí a měla by i nejlépe držet na silnici.
Je to tvuj boj, ale takovou kravinu uz jsem dlouho neslysel...
Proc myslis, ze vyrobce auta predepisuje spravny tlak husteni pro kazdy model a kazdou napravu jinak?
Maximalni tlak udava jenom kolik snese konstrukce pneumatiky, pri vyssim by se uz mohla bortit.
-
Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Příspěvek
od Lospiratos » 26. 06. 2006 19:06
Boban píše:qWasyl píše:Já foukám vždy na ten tlak, který je na pneumatice uveden jako maximální. (u 195/50 15 je to např. 42 PSI) Při tomto tlaku se pneumatika nejméně sjíždí a měla by i nejlépe držet na silnici.
Je to tvuj boj, ale takovou kravinu uz jsem dlouho neslysel...
Proc myslis, ze vyrobce auta predepisuje spravny tlak husteni pro kazdy model a kazdou napravu jinak?
Maximalni tlak udava jenom kolik snese konstrukce pneumatiky, pri vyssim by se uz mohla bortit.
souhlas s bobanem

E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life

-
paveld
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 23. 09. 2005 18:12
- Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)
Příspěvek
od paveld » 26. 06. 2006 19:09
Kolik byste doporucili na 195/55 R15? Nahustil jsem to na tlak co je u dveri pro nejpodobnejsi rozmer, bylo to neco okolo 2,1.
BMW 323i E36
-
M-technik
- Příspěvky: 155
- Registrován: 12. 04. 2006 18:41
- Bydliště: Zabreh
Příspěvek
od M-technik » 26. 06. 2006 19:16
Predek 2.8 zadek 2.6 dobre to drzelo a stejnomerne se ojizdely kola.
-
Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Příspěvek
od Lospiratos » 26. 06. 2006 19:22
paveld píše:Kolik byste doporucili na 195/55 R15? Nahustil jsem to na tlak co je u dveri pro nejpodobnejsi rozmer, bylo to neco okolo 2,1.
mam 195/50/15" a vim ze kdyz sem to foukal tak jako na nalepce na dverich bylo to malo

2.5 je podle meho ideal

E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life
