

Poraďte prosíííím
Pokud máš možnost - normálně na sebe přihlaš ty papíry - to je základ. Pak už je všechno malichernost. Neser se s tím. Na fízly se můžeš vysrat. V uplně nejhorším případě příslušníkovi vysvětlíš počet dveří, že jedeš na přestavbu a je. Ale dělej, neztrácej čas. Příjdeš za Stehlíkem, řekneš, hele Mirku, tak tady mám ty papíry, jak jsme se domluvili - je to čecko už konečně v pořádku - on už bude vědět hovno - a napíše ti papír pro DI a máš to. Mákni na tom a uvidíš, že to dobře dopadne. Jinak už jsem viděl několik CZ papírů, ve kterých byly chyby ohledně počtu dveří - máš papíry na sedan a fyzicky nemáš kupé, jak se píšeš, ale tudor - což je karoserie jako sedan, akorát má 2 dvěře místo 4, jako má sedan.stormič píše:Čau, dneska jsem byl u Stehlíka a ani mi nedal povolení k přestavbě.Jde o to,že mám k autu německej i českej techničák,ale že prej v Praze už se jim do toho nechce a chtěj vidět to auto, ze kterýho jsou ty papíry.A to právě nemámEvidenčku bych možná jakž takž prošel....pak bych to měl na sebe už přihlášený, ale nechce se mi jezdit s autem, který je kupé a mám papíry na 4 dvéř.Byl by to průser, kdyby mě potkali fízlos
(((
Poraďte prosíííím
Naprostej souhlas. Nedělej cestou kraviny a kdyby tě zastavili, zkus to okecat že jedeš na přestavbu. Kokot tě posere, normální člověk přimouří oko a pustí těDAN píše: Co na tom nakonec záleží kolik má auto dveří- důležitý je neudělat nějakej jinej průser ?
Teoreticky by měl Stehlík dycky jít ven a čecko pořádně prohlídnout.Tweety píše:Naprostej souhlas. Nedělej cestou kraviny a kdyby tě zastavili, zkus to okecat že jedeš na přestavbu. Kokot tě posere, normální člověk přimouří oko a pustí těDAN píše: Co na tom nakonec záleží kolik má auto dveří- důležitý je neudělat nějakej jinej průser ?
Jen jsem nepochopil proč chtějí vidět starý auto na přestavbě...
Myslíš starý auto, ze kterého jsou papíry, nebo nové na které se papíry staví ? Je teda fakt, že když se dělá přestavba, tak už z názvu je logické, že by mělo být na místě i auto ze kterého jsou papíryDAN píše: Teoreticky by měl Stehlík dycky jít ven a čecko pořádně prohlídnout.
dotazeno do extremu clovek by musel prijet s platakem s dvema E30tkama (stara+nova)Tweety píše:Myslíš starý auto, ze kterého jsou papíry, nebo nové na které se papíry staví ? Je teda fakt, že když se dělá přestavba, tak už z názvu je logické, že by mělo být na místě i auto ze kterého jsou papíryDAN píše: Teoreticky by měl Stehlík dycky jít ven a čecko pořádně prohlídnout.
Teoreticky by ta jedna mohla být pojízdná[CZ]Airwolf[OC] píše:dotazeno do extremu clovek by musel prijet s platakem s dvema E30tkama (stara+nova)Tweety píše:Myslíš starý auto, ze kterého jsou papíry, nebo nové na které se papíry staví ? Je teda fakt, že když se dělá přestavba, tak už z názvu je logické, že by mělo být na místě i auto ze kterého jsou papíryDAN píše: Teoreticky by měl Stehlík dycky jít ven a čecko pořádně prohlídnout.
To sice ano ale pokud k tomu nemas papiry tak s tim (teoreticky) nesmis na silnici.Tweety píše:Teoreticky by ta jedna mohla být pojízdná
Pan Stehlík je borec, věci rozumí jako málokdo a navíc je s ním každej koho znám, kdo s ním něco řešil, spokojenej. Kéž by byla aspoň třetina úředníků ( on není úředník v pravým slova smyslu - on je homologační technik - odborník ) na úřadech jako on - na něm nekrachlo snad nikdy nic.hawkhammer píše:hele ja sem stehlikovy poslal flasku a napsal mi tam motor kterej se vubec do E30 nedelal ..
Bavili jsme se o autě, ze kterého jsou ty papíry. Jediný důvod proč by se na přestavbu nemohlo dostavit by byl ten, že je na sračky v garáži, třeba....ale to je fuk, bavíme se o blbostech***Apollo*** píše:To sice ano ale pokud k tomu nemas papiry tak s tim (teoreticky) nesmis na silnici.Tweety píše:Teoreticky by ta jedna mohla být pojízdná