nový auto - jak sem dopad po 1000 km :-(

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

nový auto - jak sem dopad po 1000 km :-(

Příspěvek od Flery » 14. 04. 2006 00:43

kOUPIL SEM TO V NEMECKU SERVISKA, NORMALNI CENA, KONECNE PEKNY AUTO NIC NETLUCE NMLATI FAKT PARADICKA SPOTREBA 7 LITRU BENZINU......

Obrázek


PO 1000 KM NECO ZAKLEPALO A BUCH...... :roll:

Obrázek

Obrázek

NA VINE BUDE ZREJMNE SROUBEK KTEREJ SE UVOLNIL A PO NEJAKY DOBE CVAKANI V MOTORU TO UDELALO DIVNOU RANU A UTR SE UPLNE

NA FOTO JE VIDET ZE JEDEN SE UVOLNIL SAM BEZ POSKOZENI A DRUHEJ SE UTRH

Obrázek

Obrázek

PO SUNDANI VANY TOHLE BYLO VIDET :evil: :evil: :evil: VSIMNETE SI JAK TO NATRHLO I VANU

Obrázek

AUTO CEKA NA IMPLANTAT POKUD MUZETE POMOZTE MOTOR JE TO m43 1,8i
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedfred » 14. 04. 2006 08:23

ta ojnica je pekna....
vcelku to ujde

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 04. 2006 09:22

To vypadá, jako když to nasálo sáním vodu. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 14. 04. 2006 10:40

no hezky, ale to muselo klepat uz delsi dobu ....
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 14. 04. 2006 11:16

au... :(

přeju rychlou opravu
Obrázek

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 14. 04. 2006 11:24

oprava - výměna motoru pokud by ste nekdo o necem vedli dejte vedet nejak nmuzu sehnat M43 1,8i dekuju za pomoc :arrow:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 14. 04. 2006 20:31

DAN píše:To vypadá, jako když to nasálo sáním vodu. :roll:
prosim??
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 14. 04. 2006 21:36

DAN píše:To vypadá, jako když to nasálo sáním vodu. :roll:
:shock: Co to?

Píst se ti utrhl z klikovky a zbytek udělala rzchlost.Skrytá závada,to je prostě smula.
Už jsi něco sehnal?
Naposledy upravil(a) Montyjack dne 16. 04. 2006 18:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 04. 2006 00:23

BMWAK píše:
DAN píše:To vypadá, jako když to nasálo sáním vodu. :roll:
prosim??
takhle se ohnou ojnice, kdyz napr. nasajes vodu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 15. 04. 2006 07:14

jakto??vždyt se kdysi dávno do nějakejch motorů vstřikovalo malí množství vody aby to líp jelo ne ??tak jak se tim muže ohnout ojnice??nechápu..navíc tady je opraddu ten jeden šroub naprosto v poádku ani závit nemá zkurvenej a od něj otevřená ojnice a druhej zlomenej ...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 15. 04. 2006 08:44

BMWAK píše:jakto??vždyt se kdysi dávno do nějakejch motorů vstřikovalo malí množství vody aby to líp jelo ne ??tak jak se tim muže ohnout ojnice??nechápu..navíc tady je opraddu ten jeden šroub naprosto v poádku ani závit nemá zkurvenej a od něj otevřená ojnice a druhej zlomenej ...
Napsal jsem jen to, jak to vypadá. Ne, že se to tak stalo.

"....kdysi dávno se do nějakejch ...." :roll: - no, to se dělalo do leteckejch motorů - ale to množství H2O bylo stopový - voda se teoreticky za určitejch podmínek "rozpadá" na vodík a kyslík - líp to spalovalo, šlo taky o to, že atmosferickej motor s vejškou ztrácí výkon snad geometrickou řadou

Takže si schválně napumpuj vodu do sání a zvohejbaj se ti ojnice - páč voda se nezapálí a je nestlačitelná. To je přece jasný, to ví každej. :D
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 15. 04. 2006 11:58

TZv. přímý vstřik vody do válce se používá/používal nejen do motorů leteckých ale i při turboúpravách závodních motorů. Nad jednotlivejma vstřikama jsou umístěný kondenzátory vlhkosti ze vzduchu a ty přivstřikují absolutně miniaturní částice vody do směsi, což napomáhá lepšímu rozmíchání směsi a jak DAN napsal rozkladu na vodík a kyslík. Taková reakce vytvoří několikanásobně větší výbuch při spalovacím procesu. Použití takové techniky je možné jen při vyšších rychlostech a to jen na malou chvíly. Např. jedno řazení. V momentě kdy se dostane do válce množství vody o velikosti skleněné kuličky i menší tak se stane přesně tohle co je na fotkách. Stačí jedna tekoucí kapka. je to nastlačitelný množství a do spalovacího prostoru se to prostě se směsí nevejde.
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 16. 04. 2006 08:23

DAN píše:
BMWAK píše:jakto??vždyt se kdysi dávno do nějakejch motorů vstřikovalo malí množství vody aby to líp jelo ne ??tak jak se tim muže ohnout ojnice??nechápu..navíc tady je opraddu ten jeden šroub naprosto v poádku ani závit nemá zkurvenej a od něj otevřená ojnice a druhej zlomenej ...
Napsal jsem jen to, jak to vypadá. Ne, že se to tak stalo.

"....kdysi dávno se do nějakejch ...." :roll: - no, to se dělalo do leteckejch motorů - ale to množství H2O bylo stopový - voda se teoreticky za určitejch podmínek "rozpadá" na vodík a kyslík - líp to spalovalo, šlo taky o to, že atmosferickej motor s vejškou ztrácí výkon snad geometrickou řadou

Takže si schválně napumpuj vodu do sání a zvohejbaj se ti ojnice - páč voda se nezapálí a je nestlačitelná. To je přece jasný, to ví každej. :D
hm ono se běžně děje že jedeš a a když v dešti dojedeš tak máš plnej airbox vody co?
myslím že je blbost aby ten motor nasál vodu a i kdyby to tak čistě teoreticky bylo tak si myslím že by se neohnula jen jdna ojnice...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 16. 04. 2006 08:53

BMWAK píše:hm ono se běžně děje že jedeš a a když v dešti dojedeš tak máš plnej airbox vody co?
Viděl jsem jednu 406 stejnou jako mám já, u který se to tak fakt stalo a motor v pr :roll: Stačí, aby byla trubka nasávání vzduchu dostatečně nízko a projel jsi velkou louži a proti tobě třeba kamion, kterej ti hodí vlnu na čumák... Tak se to stalo tomu člověku, o kterém mluvím.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
miška.bmw
Příspěvky: 551
Registrován: 20. 04. 2005 12:11
Bydliště: Praha - Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miška.bmw » 16. 04. 2006 08:57

škoda měla jsem doma M43, ale nikdo to nechtěl tak sem ji vyhodila... :roll:

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 16. 04. 2006 11:25

miska.bmw píše:škoda měla jsem doma M43, ale nikdo to nechtěl tak sem ji vyhodila... :roll:
No tak tohle bych bral jako provokaci :lol:
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
miška.bmw
Příspěvky: 551
Registrován: 20. 04. 2005 12:11
Bydliště: Praha - Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miška.bmw » 16. 04. 2006 11:39

magiccc píše:
miska.bmw píše:škoda měla jsem doma M43, ale nikdo to nechtěl tak sem ji vyhodila... :roll:
No tak tohle bych bral jako provokaci :lol:
:lol: :lol: :lol: malinko.. ale ne jen bych si ted nafackovala, nepočítala sem že by si někdo koupil 1,8 :lol:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 16. 04. 2006 18:30

miska.bmw píše:
magiccc píše:
miska.bmw píše:škoda měla jsem doma M43, ale nikdo to nechtěl tak sem ji vyhodila... :roll:
No tak tohle bych bral jako provokaci :lol:
:lol: :lol: :lol: malinko.. ale ne jen bych si ted nafackovala, nepočítala sem že by si někdo koupil 1,8 :lol:
asi tak ze si vyhodila 10 000 kč
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Huncak
Příspěvky: 260
Registrován: 06. 10. 2005 14:39
Bydliště: Dřínov 44

Příspěvek od Huncak » 17. 04. 2006 08:29

stačí špatné těsnění pod hlavou vlítne tam voda z chlazení a je hotovo,voda ti při sání naplní válec a jak jde píst nahoru tak se to kompletně zdemoluje,podle obrázků myslím že to těsnění už nebylo v dobré kondici.
V LPG je síla

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 17. 04. 2006 09:55

Huncak píše:stačí špatné těsnění pod hlavou vlítne tam voda z chlazení a je hotovo,voda ti při sání naplní válec a jak jde píst nahoru tak se to kompletně zdemoluje,podle obrázků myslím že to těsnění už nebylo v dobré kondici.
ahá tak proto se vytočil ten šroub z ojnice protože bylo 9 let starý těsnění pod hlavou,vidíš to mi ani nenapadlo :lol:
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Odpovědět