Alternátor
Alternátor
Zdravím všetkých fanúšikov som tu začiatočník BMW mám ešte len týždeň. A už mám jeden problémik. Ale od začiatku : Typ 323i rok 84
problém spočíva že auto nedobíja batériu. Prečítal som všetky príspevky no ani v jednom som podobný problém nenašiel .
Alternátor je vymenený uhlíky sú v poriadku skúšané s dvoma baterkami.
Zaujímavosť pokiaľ naštartujem a zdvihnem otáčky okolo 3500 dobíjanie nabehne až do doby pokiaľ znova nevypnem motor.
Na tenkom kábli na alternátore 0,4V. Na hrubom napetie baterky. Nesvieti ani žiarovka baterky na prístrojovke. žiarovka vporiadku. help prosííím
problém spočíva že auto nedobíja batériu. Prečítal som všetky príspevky no ani v jednom som podobný problém nenašiel .
Alternátor je vymenený uhlíky sú v poriadku skúšané s dvoma baterkami.
Zaujímavosť pokiaľ naštartujem a zdvihnem otáčky okolo 3500 dobíjanie nabehne až do doby pokiaľ znova nevypnem motor.
Na tenkom kábli na alternátore 0,4V. Na hrubom napetie baterky. Nesvieti ani žiarovka baterky na prístrojovke. žiarovka vporiadku. help prosííím
BMW 323i
Takže problém vyriešený. Na kontakt D+ ( malý tenký kontakt na alternátore) je pripojený cez žiarovku v prístrojovke a tá by mala byť zapojená na +12. Vyriešil som to zatiaľ externou žiarovkou pri motori zapojenou medzi +12v(5w) z bat. a tenký kontakt na alternátore.
takže funguje to tak že na kontakte D+ (alternátor je pri zapnutom zapaľovaní 0V. po naštartovaní sa objaví 12v a žiarovka zhasne. Ten istý princíp funguje aj pri škodovkách.
Ešte musím zistiť prečo neprichádza napetie na žiarovku v palubovke.
Ďakujem všetkým za pomoc a inšpiráciu.
takže funguje to tak že na kontakte D+ (alternátor je pri zapnutom zapaľovaní 0V. po naštartovaní sa objaví 12v a žiarovka zhasne. Ten istý princíp funguje aj pri škodovkách.
Ešte musím zistiť prečo neprichádza napetie na žiarovku v palubovke.
Ďakujem všetkým za pomoc a inšpiráciu.
BMW 323i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja len nechapem, preco to riesite vytacanim motora, a bastlenim picovin. Bolo povedane: starsie e30 mali problem v palube - ked sa vypalila indikacna kontrolka, nedobijalo. Skontroloval si ju? Alternator si dal druhy? Kto ti zarucil, ze tvoj repasovany altik je dobry alebo sa neposralo v nom nieco ine?Rudkoo píše:ps ešte jedna vec pokial ho aj nabudíš pridaním nedobíja dobre ide asi len na polovicu výkonu. teraz dobíja podstatne lepšie. odsledované voltmetrom
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Já byl na tom, že je to zapojení u všech stejný.Max-Max píše: Bolo povedane: starsie e30 mali problem v palube - ked sa vypalila indikacna kontrolka, nedobijalo. Skontroloval si ju? Alternator si dal druhy? Kto ti zarucil, ze tvoj repasovany altik je dobry alebo sa neposralo v nom nieco ine?
V čem je rozdíl?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pry pres zarovku byl uzavren obvod buzeni, osobne sem to nevidel, ale vic lidi uz tohle psalo. Predpokladam ze to bylo do cca 85.Venca. píše:Já byl na tom, že je to zapojení u všech stejný.Max-Max píše: Bolo povedane: starsie e30 mali problem v palube - ked sa vypalila indikacna kontrolka, nedobijalo. Skontroloval si ju? Alternator si dal druhy? Kto ti zarucil, ze tvoj repasovany altik je dobry alebo sa neposralo v nom nieco ine?
V čem je rozdíl?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220