BMW 840,850i
BMW 840,850i
Zajímalo by mě,jestli je u nás reálné koupit BMW osmičkové řady roku výroby 1990-3.Na německých stránkách jsem nejlevnějšího objevil za 3300 Euro.U nás nic.Může někdo poradit,za kolik se dá koupit u nás?Kdyby někdo něco objevil,prosím odkaz.Díky.
Re: BMW 840,850i
autojacek píše:Zajímalo by mě,jestli je u nás reálné koupit BMW osmičkové řady roku výroby 1990-3.Na německých stránkách jsem nejlevnějšího objevil za 3300 Euro.U nás nic.Může někdo poradit,za kolik se dá koupit u nás?Kdyby někdo něco objevil,prosím odkaz.Díky.
no tak si připrav dalšich 300tisic na to aby z ni byla slušná a funkční kára

za kilo bude poločas rozkladu par dní.
jen tlumiče pokud ma EDC a že ho mívaj skoro všechny(pokud nahodou už nebylo ve standartu) vyjdou na kilo, na motoru nejde udělat GO kvuli nikasilu(či jak se ta sračka čim byly potaženy vnitřky válců jmenuje), atd..........
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Re: BMW 840,850i
No všechno je jen otázkou peněz a osmičkový báwo obzvlášť, pod půl mega bych o tom vůbec neuvažoval a k tomu spoooooooouuuustu peněz na údržbuautojacek píše:Zajímalo by mě,jestli je u nás reálné koupit BMW osmičkové řady roku výroby 1990-3.Na německých stránkách jsem nejlevnějšího objevil za 3300 Euro.U nás nic.Může někdo poradit,za kolik se dá koupit u nás?Kdyby někdo něco objevil,prosím odkaz.Díky.
member of zewl crew
Re: BMW 840,850i
jinymi slovy, co nejmin najeto, co nejmladší auto, plná servisni kniha, první max. druhý majitel,a k tomu aspon 100tis na pripadny naklady na udržbu po koupi vozu.Mao píše:No všechno je jen otázkou peněz a osmičkový báwo obzvlášť, pod půl mega bych o tom vůbec neuvažoval a k tomu spoooooooouuuustu peněz na údržbuautojacek píše:Zajímalo by mě,jestli je u nás reálné koupit BMW osmičkové řady roku výroby 1990-3.Na německých stránkách jsem nejlevnějšího objevil za 3300 Euro.U nás nic.Může někdo poradit,za kolik se dá koupit u nás?Kdyby někdo něco objevil,prosím odkaz.Díky.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Tady tohle prodává kámoš: http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?r ... e=0&show=0
Re: BMW 840,850i
Steny valcu potazeny...? Na co...? Treni...? To me docela zajima, protoze to slysim poprve...Lukas-e21 píše:autojacek píše:Zajímalo by mě,jestli je u nás reálné koupit BMW osmičkové řady roku výroby 1990-3.Na německých stránkách jsem nejlevnějšího objevil za 3300 Euro.U nás nic.Může někdo poradit,za kolik se dá koupit u nás?Kdyby někdo něco objevil,prosím odkaz.Díky.
no tak si připrav dalšich 300tisic na to aby z ni byla slušná a funkční kára![]()
za kilo bude poločas rozkladu par dní.
jen tlumiče pokud ma EDC a že ho mívaj skoro všechny(pokud nahodou už nebylo ve standartu) vyjdou na kilo, na motoru nejde udělat GO kvuli nikasilu(či jak se ta sračka čim byly potaženy vnitřky válců jmenuje), atd..........
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...
Re: BMW 840,850i
Sabin píše:Steny valcu potazeny...? Na co...? Treni...? To me docela zajima, protoze to slysim poprve...Lukas-e21 píše:autojacek píše:Zajímalo by mě,jestli je u nás reálné koupit BMW osmičkové řady roku výroby 1990-3.Na německých stránkách jsem nejlevnějšího objevil za 3300 Euro.U nás nic.Může někdo poradit,za kolik se dá koupit u nás?Kdyby někdo něco objevil,prosím odkaz.Díky.
no tak si připrav dalšich 300tisic na to aby z ni byla slušná a funkční kára![]()
za kilo bude poločas rozkladu par dní.
jen tlumiče pokud ma EDC a že ho mívaj skoro všechny(pokud nahodou už nebylo ve standartu) vyjdou na kilo, na motoru nejde udělat GO kvuli nikasilu(či jak se ta sračka čim byly potaženy vnitřky válců jmenuje), atd..........
řešilo se to na BMWKLUBU, tak to zkus najít

MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
no nekdo to snad dokáže, ale bud za to chce majlant(a to doslova), a nebo nezaruči kavlitu.DVORIS píše:Ten nikasil se používá u kros.motorek,známý jednu má,jsou v čechách borci co to dělají,nedávno tuto operaci absolval a nikasil jednoho válce na moto,podotýkám jen nikasil vyšel 6000kč,k tomu těsnění,atd........,takže žádná sranda,ani nevím jestli by dokázali blok motoru z auta.
a motorka nem obsah 5litru s 12 valci.....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
jeto Alusil, nicasil byl snad jen u M60 a pak přešli na alusil (zdroj ETK),
ale zas na druhou stranu motoru M70 je dost (i M73 se sehnat dá) a někdo na bmwklubu to řešil odvrtáním a zalisováním litinových vložek ale stejně to vyšlo na kotel, jinak pokud to auto má dostatek oleje tak žádný problém nehrozí, na podzim jsem dělal můj motor (277tkm) a po rozebrání a přeměření byly válce a písty jako nové jen kroužky byly "sjetý", po informacích od jednoho člověka tady co dělá motory do F3, potom jednoho člověka co do toho motoru dal replikový kroužky a po 15 min motor zadřenej, a info z buzuluk komárov (tam vyráběj p. kroužky) jsem zjistil že pro Alusil jsou kroužky z měkčího materiálu než na litinu a koupil jsem origo BMW za 20tkč (sleva 5tkč) a pozor jsou na rozměr pístu i když se to liší jen o setiny.
ale zas na druhou stranu motoru M70 je dost (i M73 se sehnat dá) a někdo na bmwklubu to řešil odvrtáním a zalisováním litinových vložek ale stejně to vyšlo na kotel, jinak pokud to auto má dostatek oleje tak žádný problém nehrozí, na podzim jsem dělal můj motor (277tkm) a po rozebrání a přeměření byly válce a písty jako nové jen kroužky byly "sjetý", po informacích od jednoho člověka tady co dělá motory do F3, potom jednoho člověka co do toho motoru dal replikový kroužky a po 15 min motor zadřenej, a info z buzuluk komárov (tam vyráběj p. kroužky) jsem zjistil že pro Alusil jsou kroužky z měkčího materiálu než na litinu a koupil jsem origo BMW za 20tkč (sleva 5tkč) a pozor jsou na rozměr pístu i když se to liší jen o setiny.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Od e31 za 100k necekej zadnej zazrak, nejspis do ni budes muset pustit celkem dost penez(napravy, brzdy, tlumice) a kluk co si jednu z rise prihlasoval, rikal ze ho to ofiko vyslo kolem 50k. Jinak ja osobne bych kupoval jen e31 s manualem, pac automatovy jsou uz celkem bezcenny.... Ja mel na tu svoji relativne stesti, nema EDC, byla v relativne slusnym stavu, s relativne malo najetyma km a hlavne je to manual. Jinak co se tyce udrzby...je to trosku nakladnejsi, ale v podstate to nevyjde o moc draz nez udrzba e34, e32....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d