dotaz pro ňakýho profíka:)

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
SPAJK
Příspěvky: 136
Registrován: 10. 01. 2006 10:25
Kontaktovat uživatele:

dotaz pro ňakýho profíka:)

Příspěvek od SPAJK » 21. 02. 2006 22:04

chtěl bych poradit:
když zahřeju motor na optimální teplotu cca 90C tak kdyz dám neutrál rožne se kontrolka oleje. Oleje je tam dost a samozžejmě jak se dotknu plynu tak to zhasne, ale je mě divný, že je když třeba zhasnu světla nebo vypnu rádio zhasne aji ta kontrolka(prostě pokud nejede nějaký el.spotřebič:). Tak se ptám co by zatím mohlo stát?
DÍKY
525I E34 Vanos, 535i E39, 318i E36 Schwester Wagen, ex-525i E34 comfort wagen,ex-525e E28 Das war ja ausgezeichnet Wagen, ex-528i E28, ex-530D E39
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 21. 02. 2006 22:25

Možná vůle na klice.
Jak je na tom motor ?
Žádnej nezdravej zvuk ?

Jakej dáváš olej do motoru ?
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 21. 02. 2006 22:30

asi spantny zeme, ukostreni. palubka, radio, kostra motoru, tam je litzna mezi karoserii a blokem motoru a asi bude uhnila. :!: :idea:

1. podival bych se na tu litznu a zatahal za ni jestli drzi, je to asi na prst tlusty v isolaci jako drat.
2. pri bezicim motoru bych zmeril napeti mezi -polem ACCU a kostrou motoru, musi byt pod 0.1V
3. kontrola jestli nejsou zoxidovany poly na ACCU.
3. pak bych badal dal smerem k pristrojum na tachometru a k radiu.

dej vedet jak to dopadlo

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 02. 2006 22:48

DAN píše:Možná vůle na klice.
Jak je na tom motor ?
Žádnej nezdravej zvuk ?

Jakej dáváš olej do motoru ?
Esso 10W40 minerální polosyntetika, motor uplně zdravý kein problem zvuk super

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 02. 2006 22:49

samiq píše:asi spantny zeme, ukostreni. palubka, radio, kostra motoru, tam je litzna mezi karoserii a blokem motoru a asi bude uhnila. :!: :idea:

1. podival bych se na tu litznu a zatahal za ni jestli drzi, je to asi na prst tlusty v isolaci jako drat.
2. pri bezicim motoru bych zmeril napeti mezi -polem ACCU a kostrou motoru, musi byt pod 0.1V
3. kontrola jestli nejsou zoxidovany poly na ACCU.
3. pak bych badal dal smerem k pristrojum na tachometru a k radiu.

dej vedet jak to dopadlo
jo zkusim to diky moc

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 02. 2006 22:52

prosim tě asi vypadam jak hnup ale kde presne mam tu litznu hledat a ještě jednou díky moc za radu

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 21. 02. 2006 23:12

jaký otáčky to ukazuje při svítící kontrolce?

může to bejt taky špatně zkalibrovaný tlakový čidlo
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 02. 2006 23:57

spis bych hledal chybu - motor - kostra - altik - konektor motor-kastle
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
youwee
člen E30.cz
Příspěvky: 955
Registrován: 28. 11. 2005 07:26
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od youwee » 22. 02. 2006 08:16

Ja bych to taky videl v elektrice...
Obrázek
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html

SPAJK
Příspěvky: 136
Registrován: 10. 01. 2006 10:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SPAJK » 22. 02. 2006 10:01

DC píše:jaký otáčky to ukazuje při svítící kontrolce?

může to bejt taky špatně zkalibrovaný tlakový čidlo
no otáčky neurál cca 750-850
525I E34 Vanos, 535i E39, 318i E36 Schwester Wagen, ex-525i E34 comfort wagen,ex-525e E28 Das war ja ausgezeichnet Wagen, ex-528i E28, ex-530D E39
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 02. 2006 23:24

alternator, kamarade. nejspis uhliky, nebo nekde jinde v altiku.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

SPAJK
Příspěvky: 136
Registrován: 10. 01. 2006 10:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SPAJK » 26. 02. 2006 20:11

Max-Max píše:alternator, kamarade. nejspis uhliky, nebo nekde jinde v altiku.
ten altík vypadá dost věrohodně ale někdo mě vysvětlete jaktože to začne svítit až když motor optimálně zahřeju? A myslíte že se může něco nekaleho s motor stát?
525I E34 Vanos, 535i E39, 318i E36 Schwester Wagen, ex-525i E34 comfort wagen,ex-525e E28 Das war ja ausgezeichnet Wagen, ex-528i E28, ex-530D E39
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben

Odpovědět