dotaz pro ňakýho profíka:)
dotaz pro ňakýho profíka:)
chtěl bych poradit:
když zahřeju motor na optimální teplotu cca 90C tak kdyz dám neutrál rožne se kontrolka oleje. Oleje je tam dost a samozžejmě jak se dotknu plynu tak to zhasne, ale je mě divný, že je když třeba zhasnu světla nebo vypnu rádio zhasne aji ta kontrolka(prostě pokud nejede nějaký el.spotřebič:). Tak se ptám co by zatím mohlo stát?
DÍKY
když zahřeju motor na optimální teplotu cca 90C tak kdyz dám neutrál rožne se kontrolka oleje. Oleje je tam dost a samozžejmě jak se dotknu plynu tak to zhasne, ale je mě divný, že je když třeba zhasnu světla nebo vypnu rádio zhasne aji ta kontrolka(prostě pokud nejede nějaký el.spotřebič:). Tak se ptám co by zatím mohlo stát?
DÍKY
525I E34 Vanos, 535i E39, 318i E36 Schwester Wagen, ex-525i E34 comfort wagen,ex-525e E28 Das war ja ausgezeichnet Wagen, ex-528i E28, ex-530D E39
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben
asi spantny zeme, ukostreni. palubka, radio, kostra motoru, tam je litzna mezi karoserii a blokem motoru a asi bude uhnila.
1. podival bych se na tu litznu a zatahal za ni jestli drzi, je to asi na prst tlusty v isolaci jako drat.
2. pri bezicim motoru bych zmeril napeti mezi -polem ACCU a kostrou motoru, musi byt pod 0.1V
3. kontrola jestli nejsou zoxidovany poly na ACCU.
3. pak bych badal dal smerem k pristrojum na tachometru a k radiu.
dej vedet jak to dopadlo


1. podival bych se na tu litznu a zatahal za ni jestli drzi, je to asi na prst tlusty v isolaci jako drat.
2. pri bezicim motoru bych zmeril napeti mezi -polem ACCU a kostrou motoru, musi byt pod 0.1V
3. kontrola jestli nejsou zoxidovany poly na ACCU.
3. pak bych badal dal smerem k pristrojum na tachometru a k radiu.
dej vedet jak to dopadlo
jo zkusim to diky mocsamiq píše:asi spantny zeme, ukostreni. palubka, radio, kostra motoru, tam je litzna mezi karoserii a blokem motoru a asi bude uhnila.![]()
![]()
1. podival bych se na tu litznu a zatahal za ni jestli drzi, je to asi na prst tlusty v isolaci jako drat.
2. pri bezicim motoru bych zmeril napeti mezi -polem ACCU a kostrou motoru, musi byt pod 0.1V
3. kontrola jestli nejsou zoxidovany poly na ACCU.
3. pak bych badal dal smerem k pristrojum na tachometru a k radiu.
dej vedet jak to dopadlo
no otáčky neurál cca 750-850DC píše:jaký otáčky to ukazuje při svítící kontrolce?
může to bejt taky špatně zkalibrovaný tlakový čidlo
525I E34 Vanos, 535i E39, 318i E36 Schwester Wagen, ex-525i E34 comfort wagen,ex-525e E28 Das war ja ausgezeichnet Wagen, ex-528i E28, ex-530D E39
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben
ten altík vypadá dost věrohodně ale někdo mě vysvětlete jaktože to začne svítit až když motor optimálně zahřeju? A myslíte že se může něco nekaleho s motor stát?Max-Max píše:alternator, kamarade. nejspis uhliky, nebo nekde jinde v altiku.
525I E34 Vanos, 535i E39, 318i E36 Schwester Wagen, ex-525i E34 comfort wagen,ex-525e E28 Das war ja ausgezeichnet Wagen, ex-528i E28, ex-530D E39
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben
M.I.B. men in bmw
Jesus fur erfolgreich Leben