Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
tampa
- Teenager
- Příspěvky: 363
- Registrován: 29. 05. 2005 18:57
- Bydliště: Zlatníky
Příspěvek
od tampa » 07. 12. 2005 11:06
voTon píše:e36m3
270km/h na omezovaci otacek
Kámoš má polazeno E36 M3 a max. neco kolem 315km/h

-
psena
- Příspěvky: 510
- Registrován: 02. 02. 2004 16:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od psena » 07. 12. 2005 11:39
To musi mit hodne "polazeno"

E 34 M5
-
tampa
- Teenager
- Příspěvky: 363
- Registrován: 29. 05. 2005 18:57
- Bydliště: Zlatníky
Příspěvek
od tampa » 07. 12. 2005 11:50
psena píše:To musi mit hodne "polazeno"

Chip za 70000 s možností nastavení kolik tam poteče stavy na bord computeru a sání za 5000 ted nova carbonova spojka do 600 koni a elektrony z magnesia

Komplet asi 380 koni

-
psena
- Příspěvky: 510
- Registrován: 02. 02. 2004 16:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od psena » 07. 12. 2005 12:11
Chipem a sanim nikdy neudelas +60 koni.., ale to je jedno, asi tam ma jeste vacky a pisty.
E 34 M5
-
tampa
- Teenager
- Příspěvky: 363
- Registrován: 29. 05. 2005 18:57
- Bydliště: Zlatníky
Příspěvek
od tampa » 07. 12. 2005 12:21
psena píše:Chipem a sanim nikdy neudelas +60 koni.., ale to je jedno, asi tam ma jeste vacky a pisty.
Nee chipem a sáním se dá udělat +60 koni.Prostě tam pusti víc štavy ale pak ta spotřeba pod 30 litru jde těžko

Při jizdě normální což on řiká že v tomhle aute ani nejde jedeš za 15-18.Turbo motory chipm dostvaji hooodně výkonu navíc.Vm si třeba Golfa III VR6 original sice neni turbo ale chipem bez jakyhokoliv stracení životnosti je ze 175koni 250 koni a je to jenom tim že tam nejde tolik paliva kolik by mělo
-
ondra_m
- Site admin
- Příspěvky: 2704
- Registrován: 11. 02. 2003 20:27
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ondra_m » 07. 12. 2005 12:53
No to jsou takzvané tuningové koně

Pěkně řechtají, akorát jen v hlavě tunera.
Ondra ex.M-Fahrer
-
tampa
- Teenager
- Příspěvky: 363
- Registrován: 29. 05. 2005 18:57
- Bydliště: Zlatníky
Příspěvek
od tampa » 07. 12. 2005 13:10
ondra_m píše:No to jsou takzvané tuningové koně

Pěkně řechtají, akorát jen v hlavě tunera.
Nedá se říct tuner prostě příznivec BMW a myslim že nejni duvod proč by to nemohlo mit 380koni. Na tu 2 motorovou corsu mu na sprintech chybi 0,7s

-
Huska
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 07. 12. 2005 13:44
jakou má M3 ? a jakou převodovku? a jak u funguje turbo
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
ondra_m
- Site admin
- Příspěvky: 2704
- Registrován: 11. 02. 2003 20:27
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ondra_m » 07. 12. 2005 14:20
Chip a sání, no to nevím nevím
Jedině podle tuningové rovnice, tzv. papírové koně.
Nová M3 = 321 ps
Filtr = 10ps
sání = 20ps
chip = 29ps
Ale bohužel, takhle to nefunguje

Ondra ex.M-Fahrer
-
LOPOLO
- Příspěvky: 594
- Registrován: 17. 02. 2004 07:43
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od LOPOLO » 07. 12. 2005 21:36
ne?

-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 07. 12. 2005 21:52
tampa píše:psena píše:To musi mit hodne "polazeno"

Chip za 70000 s možností nastavení kolik tam poteče stavy na bord computeru a sání za 5000 ted nova carbonova spojka do 600 koni a elektrony z magnesia

Komplet asi 380 koni

No tak kdyz ma elektrony z magnesia , tak to prece tech 380 koni musi mit, nebo chcte rict ze Tampa nas taha za nos. Nebo ze by dokonce nekdo tahal Tampu za nos.
Co Tampo jak mas vytahanej nos .
-
Huska
- Příspěvky: 2374
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 08. 12. 2005 09:10
tampa píše:Kua mějte z toho prdel.

Co pak kecám.To auto spíš jezdí na sprint 400m a elektrony z magnesi kvuli uspoře váhy.Kdo jezdi na mimon at si všimne Zeleny M3 s napisama 318is
pokud jezdí sprinty tak nebude mít převody aby udělal tak vysokou maximálku.. podle mě se to vylučuje a seriovka tolik nedá na otáčkách (úpravami motoru zvedneš výkonposuneš otáčky, ale bez úprav převodů jsi na maximálce téměř stejně). Ti znás co pochybují .. netvrdíme 100%... ví kde už zčíná hon na každého koně za nehorázné peníze. S kolama z magnezia bych bral odlehčení.. ale v případě že to auto má zbytek výbavy standard tak je to zanetbatelné... podle rozměru cca do 10kg na sadě. Proto souhlasím s většinou že jde o papírový výkon a ikdyž mu jede auto pekelně měřená skutečnost bude jiná.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
tampa
- Teenager
- Příspěvky: 363
- Registrován: 29. 05. 2005 18:57
- Bydliště: Zlatníky
Příspěvek
od tampa » 08. 12. 2005 09:21
-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 08. 12. 2005 10:09
-
tampa
- Teenager
- Příspěvky: 363
- Registrován: 29. 05. 2005 18:57
- Bydliště: Zlatníky
Příspěvek
od tampa » 08. 12. 2005 10:11
-
BOOST
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 4835
- Registrován: 07. 09. 2003 20:55
- Bydliště: Někde kolem středu
Příspěvek
od BOOST » 08. 12. 2005 16:34
No možná že s věkem postupně přijdeš na to, že chip ti dá maximálně 10 koní a sání tak 20. Ale i to už stojí ranec a dostat z atmosféry 60 koní není otázkou jenom úpravy sání a chipu, ale to už chce trochu dost razantnější zákrok. Třeba Ondra_m má s dolováním koní už nějaký zkušenosti, je to sice u turbo motoru, ale i tak se dolujou sakra těžko a kdyby jenom chip a sání přidaly 60 koní tak už by je tam určitě mel, viď Ondro?

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
-
voTon
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 27. 02. 2003 21:20
- Bydliště: Ceske Budejovice
Příspěvek
od voTon » 08. 12. 2005 19:36
ze je to nesmysl na tom se myslim vsichni shodnem, chci tim rict ze sice 3.2 nemam, ale 3.0 znam jak svy boty a nad papirovejma uprava sem stravil desitky hodin a nad hw upravama mozna stovky a opravdu tomu neverim,verim ze zvyseni dodavkky paliva zvedne spotrebu, ale moc vic bych si od toho nesliboval. ano v katalogu napisou kupte si nas filtr +20hp a nasi rj +35hp a ja nevim co jeste ale pokud s tim nebyl na duverihodnej brzde tak se celkem nejni o cem bavit. nemam silu zistovat a pocitat prevody u sestikvaltu kterej ma kratsi diferak nez 5. kvalt ale mam pocit ze na 315kmh by musel tocit az do nebe

-
Lukas-e21
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 12. 02. 2003 21:31
- Bydliště: Prague
Příspěvek
od Lukas-e21 » 08. 12. 2005 19:41
moje maxiimalka
M3 E46 SMG II - 280km/h - dle tacho
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
-
Tampa-nepřihlášen
Příspěvek
od Tampa-nepřihlášen » 08. 12. 2005 20:30
Hele jde o to že ten chip stoji 70 papírů.Přidává asi tak 20hp.Firma myslim že Bit Power nebo tak něco.Sou prý 2 druhy jeden přidává 100hp ale životnost jde d rici a druhej těch 20hp a životnost neklesá.
Když mi tady někdo tvrdí že výkony zvyšovat chipem tolik nejdou.Tak co třeba OctaII 2.O TDI ze 140hp na 195 a krouták na 400Nm a nebo Octa I 1.8 turbo ze 110kw na 150kw

Myslim si že o tom vim svý a nikdo mi to tu tvrdit nebude.Tyhle výkony sou potvrzený i na brzdě.

-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 08. 12. 2005 20:32
ještě že tady máme odborníky na VW group a čipsování vůbec

Naposledy upravil(a)
DC dne 08. 12. 2005 20:50, celkem upraveno 1 x.
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry