lpg

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

lpg

Příspěvek od ajfel » 12. 09. 2005 08:58

hlasim zastavbu lpg do sve 318M40 ...
je to vstrikovani Lovtec Magic

FOTKY

spokojenost zatim velka ... :)
... pokud to nekoho teda zajima ... 8)

vykonove vubec nepoznam, jestli jedu na benzin nebo na plyn ...
jede to stejne v celem rozsahu otacek ...

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 12. 09. 2005 09:11

Kolik jsi za to dal ?

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 12. 09. 2005 09:33

vitej do klubu :D

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 12. 09. 2005 09:33

oficialni cena 30500Kc ...
ja to mam za min, jelikoz jim udrzuju web ....

usetrim +- 1kc/km ....
takze navratnost pocitam asi rok ...

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 12. 09. 2005 09:34

athlon_137 píše:vitej do klubu :D
to byla jenom otazka casu :)
pred dobou bmw jsem jezdil na plyn a vedel jsem, ze budu na plyn jezdit zase :wink:
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Radim 046
Příspěvky: 150
Registrován: 01. 10. 2003 09:52
Bydliště: parádní..:))

Příspěvek od Radim 046 » 12. 09. 2005 09:34

pkot píše:Kolik jsi za to dal ?
No já se teď na to objednal s Vectrou B 1.6 16V na Harfu v Praze...je to sekvenční vstřikování s nádrží místo rezervy a řekli mi 33000,-..a přestavba trvá 3dny
Ta cena na 4válcový báwo bude určitě stejná

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 12. 09. 2005 09:37

to ja usetrim pri dnesnich cenach tak +/- 2kc/km :D

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 12. 09. 2005 09:40

Radim 046 píše:
pkot píše:Kolik jsi za to dal ?
No já se teď na to objednal s Vectrou B 1.6 16V na Harfu v Praze...je to sekvenční vstřikování s nádrží místo rezervy a řekli mi 33000,-..a přestavba trvá 3dny
Ta cena na 4válcový báwo bude určitě stejná
mi to udelali za 1 den ... je to lovtec magic ...
sgi autogas od holandanu je drazsi ...
cena, jak jsem uz psal byla 30500Kc .. nadrz je vlacova (za toroid priplatek 1tkc) ...
ale ja chtel VELKOU nadrz :) kufr nepotrebuju ... (stejne zustal dost velky ...)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Radim 046
Příspěvky: 150
Registrován: 01. 10. 2003 09:52
Bydliště: parádní..:))

Příspěvek od Radim 046 » 12. 09. 2005 09:43

No já mám v mojí 316i M40 už 4.5roku klasický LPG taky s válcovou nádrží a taky naprosto bez problemu.Ale v tý vectře jdou sklopit sedadla a tak sem to nechtěl zazdít.Předtím nebyla rodina tak nebylo třeba tolik místa :D :D

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 12. 09. 2005 09:43

athlon_137 píše:to ja usetrim pri dnesnich cenach tak +/- 2kc/km :D
rikam radeji min nez vic ...
benzin : 8,3l/100km * 33,9Kc /litr
lpg ODHAD: 10l/100km * 14,5Kc /litr

vychazi mi to na 1,35Kc ...

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 12. 09. 2005 11:19

Taky vítám v klubu sporáků :lol:

Jakej je problém předělat klasickej LPG systém na ten novější vstřikovací? A cena, tak shruba?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 12. 09. 2005 11:26

Bobo píše:Taky vítám v klubu sporáků :lol:

Jakej je problém předělat klasickej LPG systém na ten novější vstřikovací? A cena, tak shruba?
predelat to nepujde, je to uplne neco jineho ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 12. 09. 2005 11:33

No to mam radost :lol: .
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 12. 09. 2005 11:42

dyt jezdis ne? nebo s tim mas nejake problemy?
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 12. 09. 2005 12:35

Ale jo, jezdim. Ale teď se vyskytnul problém. Mezi volnoběhem a cca 2 tisíci otáčkami, když sešlápnu plyn (stačí normální, ne prudkej rozjezd), tak se to jakoby dusí, zaškubává. Jen na plyn. Když startuju teplý auto (na benzín), musim chvilku počkat, hned to nechce jet ani na benzím. Třeba po 15 vteřinách je to v pořádku.
A tak nevim co s tim. Zkusim cívku, až pojedu na vrakáč (snad zítra). Jinak fakt nevim. Zkoušel jsem měnit váhu vzduchu, chvilku mi přišlo, jako že to nedělá, ale je to v podstatě to samý. (nebo jestli je nastavená moc bohatá směs, nebo špatná lambda - tu taky zkusim odpojit - ale kolem vánoc jsem kupoval novou, takže to snad nebude ono.)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 12. 09. 2005 13:16

hmmm :(
plyn nechat nekde seridit ... nekde, kde se vyznaji ..
poradim v opave, jinde nevim :(
... a s tim benzinem ...
kdyz dojedes (treba 1km) na beno, chcipnes a pak to startnes, tak to jede normalne? nebo to blne tez?
pokud dojedes na plyn, muze zustat v sani plyn a nez se odpari, starujes na beno a je to bohate .. az se to srovna je to ok ..
ale pokud to dela i po dojezdu na beno, nebude to ono ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 12. 09. 2005 16:30

Ne benzín to dělá i když jezdim na benzín pořád. Někdy to trvá dýl, někdy můžu jet v podstatě hned. Jen při teplejch startech.

A ten plyn - pořád okolo toho tak nějak přešlapuju, zkoušel jsem znova přetěsnit sání (ke klapce, zbytek je taky), vyměnit váhu vzduchu, ...
:idea: No ale zdá se to bejt tim, že mi plynový hadičky trochu skřípá kapota ke krytu váhy vzduchu. Já mam totiž ten směšovač (jestli je to ono - takový veliký kulatý něco, chlazený vodou) na straně váhy vzduchu a ne napravo (ve směru jízdy), takže tam mam dost málo místa.
:arrow: A asi to bude ten problém. :wink:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 12. 09. 2005 16:49

Ja startuju jenom na plyn a absolutne bez problemu :)
a takovy to kulaty neco je prej OHRIVANY vodou, jinak by to zamrzlo.Zeprej nekdo povidal :D ...jinak nam to taky skubalo a stacilo zajet seridit plyn a vymenit civku, ktera jaksi vytekla :D
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 12. 09. 2005 17:01

to "takový veliký kulatý něco" je reduktor :D

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 12. 09. 2005 17:30

No tak ohřívaný, na tom stejně nesejde :lol: . Každopádně tu cívku zkusim zejtra prohodit.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Odpovědět