Servo E30 & E36
Servo E30 & E36
Chtel bych si namontovat, do me E30(bez serva) s motorem M40, servo .
Cetl jsem tady clanek o servu z e36tky .
Myslite ze ma smysl se stim "bastlit" ?
Co se tyka vybehanosti serva , tak si myslim ze to je o kuse jak u E30, tak u E36 . A ucinost serva, neni to taky stejny a pokud ne, tak nema na ucinost vliv servo pumpa (která zůstává z E30 a nedává se tam z E36) ?
Jaky na to mate nazor ?
Diky
Cetl jsem tady clanek o servu z e36tky .
Myslite ze ma smysl se stim "bastlit" ?
Co se tyka vybehanosti serva , tak si myslim ze to je o kuse jak u E30, tak u E36 . A ucinost serva, neni to taky stejny a pokud ne, tak nema na ucinost vliv servo pumpa (která zůstává z E30 a nedává se tam z E36) ?
Jaky na to mate nazor ?
Diky
No čoveče ten kluk si přečetl dokonce podrobnej popis jak to tam namontovat jak sám napsal čili jeho rozdíl stopro znábiker píše:ma, jde to, ted presne nevim kdo to tady popisoval vyhodo je ostrejsi rizeni

Já jsem sice E30 s timdle servem neřídil takže nevim ale když už se nikdo nevyjadřuje tak (asi to tam moc lidi ani nervalo) pokud bych v autě origo servo bez závad měl já bych se s tim nepáral ,
pokud bych v autě servo neměl a chtěl bych ho tam dát a bylo by po ruce to z E36 tak klidně

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
No čoveče ten kluk si přečetl dokonce podrobnej popis jak to tam namontovat jak sám napsal čili jeho rozdíl stopro znáadam320 píše:biker píše:ma, jde to, ted presne nevim kdo to tady popisoval vyhodo je ostrejsi rizeni

Já jsem sice E30 s timdle servem neřídil takže nevim ale když už se nikdo nevyjadřuje tak (asi to tam moc lidi ani nervalo) pokud bych v autě origo servo bez závad měl já bych se s tim nepáral ,
pokud bych v autě servo neměl a chtěl bych ho tam dát a bylo by po ruce to z E36 tak klidně

No prave ja nemam zadne , tak tam hodim z te E36 .
Asi to zas takova predelavka nebude , cetl jsem ten popisek a docela vpoho .
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
pokud budes davat z E36 zjisti jak to je nekdo rikal ze je rozdil mezi rizenim u E30 mezi R6 a R4 ták nevim ale je fakt ze kdyz sem mel 325i bez tak sem dal klasiku z 318i taky bez a slo to tam ok..tak nevim..to nebylo servo ale klasika...
E36 ku sem mel a pride mi to rizenui malicko rychlejsi...
ale zase na E30 bude asi levnejsi jak na E36 to se vsadim....
E36 ku sem mel a pride mi to rizenui malicko rychlejsi...
ale zase na E30 bude asi levnejsi jak na E36 to se vsadim....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
e36 servo
No pokud tak vam moho řísct jak jsem ho dal do e30 2,5L prostě jsem to starý povolil,vyndal,vzal jsem z e36 sundal z něj tu chladící trubkua odbrousil ty dva závity co na nich byla přidělaná.V nápravnoci jsou dirky dve dal jsem to na ty co jsou dál od nápravnice takže řízení je tesně vedle vany ale přece.Tyhle dirky jsem musel protáhnout jsou trochu blíž u sebe než je rozteč na řízení.potom jsem našrouboval řídicí tyče,udělal geometrii a naohejbal jsem trubičky.....čerpadlo zustalo puvodni.sedlo ti i pekne na volantovou tyč.Je pravdu že tohle jsem dělal rovnou při výmněně motoru takže k tomu byl super přístup.....A skušenost,auto je na zemi co jde,a ted je to asi jako v Radotíně na motokárách,napočítali jsme z plného do plného rejdu 3 otáčky....takže je vše v poornořádku!
Já jsem tam dával servo z E36 a chod je o poznání kratší. Mění se vlastně jen hřeben a ostatní zůstává z E30. Jediný co si myslím, tak bych tam dal i nový čepy řízení ať to je tuhý jak má být, pač starý volný čepy by akorát dělaly to řízení zbytečně moc citlivý.
Já si nemůžu stěžovat, pač kdykoliv hodim drift, tak nemám problém to vykontrovat.
Já si nemůžu stěžovat, pač kdykoliv hodim drift, tak nemám problém to vykontrovat.

- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Roberte od kdy čepy rozhodují o citlivosti řízení? Volnýma čepama by jsi spíš docílil vůle a težko by řízezení bylo citlivější.Robert píše:tak bych tam dal i nový čepy řízení ať to je tuhý jak má být, pač starý volný čepy by akorát dělaly to řízení zbytečně moc citlivý.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Když máš vyběhaný(ne na kaši) čepy řízení tak ti jde točit volantem z lehka, ale když dáš čepy na spojovačkách nový, jde to daleko víc z tuha.Hanis píše:Roberte od kdy čepy rozhodují o citlivosti řízení? Volnýma čepama by jsi spíš docílil vůle a težko by řízezení bylo citlivější.Robert píše:tak bych tam dal i nový čepy řízení ať to je tuhý jak má být, pač starý volný čepy by akorát dělaly to řízení zbytečně moc citlivý.
Např na starým BMW M10 bez serva my šlo řízení za jízdy až nechutně z lehka, a když pak jedeš 180 tak to honíš po dálnici jak veverka. Když k tomu přičteš že bys měl ještě strmější chod, tak nevim jestli bys zkoušel jezdit rychle. Takhle mi to jde furt stejně i za jízdy nebo ikdyž stojim.