co kontrolovat, kdyz nestartuje?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

co kontrolovat, kdyz nestartuje?

Příspěvek od ajfel » 28. 06. 2005 07:23

ahoj,

dnes se mi nejak poprve stalo, ze auto chytlo az na treti pokus po asi 3x5s startovani . predtim ani naznak.
(1.8 M40)
doslo mi, ze vubec nevim, na co bych se tak asi podival.
u stareho karburatoroveho auta s kontaktnim zapalovanim to bylo celkem jasne - nebo spis to clovek po par letech provozu vedel ...
na co se v pripade techto problemu divat tady?

ja bych tak akorat kouknul do motoru, jestli tam neni evidentne neco utrzeneho (draty, vyskubnuty konektor, pohryzane kable ke svickam)

jak zkontroluju , jestli jde palivo? (cerpadlo pod prahem)
jestli jde zapalovani? (jestli je na svicce jiskra?)

jeste je potreba pocitat s tim, ze je k tomu clovek sam ...
zakladni naradi (stranove klice, sroubovaky, kombinacky) vozim sebou

moc diky

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Re: co kontrolovat, kdyz nestartuje?

Příspěvek od Ace » 28. 06. 2005 07:54

ajfel píše:ahoj,

dnes se mi nejak poprve stalo, ze auto chytlo az na treti pokus po asi 3x5s startovani . predtim ani naznak.
(1.8 M40)
doslo mi, ze vubec nevim, na co bych se tak asi podival.
u stareho karburatoroveho auta s kontaktnim zapalovanim to bylo celkem jasne - nebo spis to clovek po par letech provozu vedel ...
na co se v pripade techto problemu divat tady?

ja bych tak akorat kouknul do motoru, jestli tam neni evidentne neco utrzeneho (draty, vyskubnuty konektor, pohryzane kable ke svickam)

jak zkontroluju , jestli jde palivo? (cerpadlo pod prahem)
jestli jde zapalovani? (jestli je na svicce jiskra?)

jeste je potreba pocitat s tim, ze je k tomu clovek sam ...
zakladni naradi (stranove klice, sroubovaky, kombinacky) vozim sebou

moc diky

petr
Měl jsem kdysi podobný problém a vyřešil to nový palec rozdělovače. Že máš kabely ke svíčkám a svíčky v perfektním stavu to beru jako samozřejmost...
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: co kontrolovat, kdyz nestartuje?

Příspěvek od ajfel » 28. 06. 2005 08:12

Ace píše:
ajfel píše:ahoj,

dnes se mi nejak poprve stalo, ze auto chytlo az na treti pokus po asi 3x5s startovani . predtim ani naznak.
(1.8 M40)
doslo mi, ze vubec nevim, na co bych se tak asi podival.
u stareho karburatoroveho auta s kontaktnim zapalovanim to bylo celkem jasne - nebo spis to clovek po par letech provozu vedel ...
na co se v pripade techto problemu divat tady?

ja bych tak akorat kouknul do motoru, jestli tam neni evidentne neco utrzeneho (draty, vyskubnuty konektor, pohryzane kable ke svickam)

jak zkontroluju , jestli jde palivo? (cerpadlo pod prahem)
jestli jde zapalovani? (jestli je na svicce jiskra?)

jeste je potreba pocitat s tim, ze je k tomu clovek sam ...
zakladni naradi (stranove klice, sroubovaky, kombinacky) vozim sebou

moc diky

petr
Měl jsem kdysi podobný problém a vyřešil to nový palec rozdělovače. Že máš kabely ke svíčkám a svíčky v perfektním stavu to beru jako samozřejmost...
mam novy palec, vicko, kable, svicky (a milion dalsich veci) .. to je ok ..

me spis zajima, na co se aktualne podivat ... kdyz zrovna nemuzu nastartovat ...
typicky: chci jet rano do prace a auto nechyta ..
po cem by odbornik sel a na co by se dival :)
dik
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Joe Stone

Příspěvek od Joe Stone » 28. 06. 2005 16:12

Jediný co mě jěště napadá je nějaká závada v pojistkové skříni.Ta se ovšem těžko hledá.(Třeba špatný relátko, nevím).V tom případě je dobré sehnat el.automechanika.Táta měl problém, že mu to občas nechytlo napoprví.A to se stupnovalo k horšímu ,až jednou ,když zastavil u pumpy při cestě do Prahy ,tak to už nenastartoval vůbec.To ho museli odtahnout.Známej automechanik mu zařídil levnější odvoz a dal mu provizorní pojistkovku.Ta byla taky špatná ,ale na dobu než se sehnala jiná postačila.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 06. 2005 01:25

teoreticky ti pada benzin a musis dlho natiahnut novy stlpec paliva z nadrze, skus skontrolovat palivove vedenie.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 29. 06. 2005 05:19

Max-Max píše:teoreticky ti pada benzin a musis dlho natiahnut novy stlpec paliva z nadrze, skus skontrolovat palivove vedenie.
stalo se to poprve a pouze jednou ...
od te doby to nedela ....
takze zadny obecny navod ...
hmmm ... to bude asi tim, ze tyhle auta proste tyhle problemy nemivaji :)
proto to proste muze byt cimkoliv ...
tak dik :)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Odpovědět