Je lepší vzadu širší?
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 23. 05. 2005 20:58
Je lepší vzadu širší?
Zdar! Slysel jsem, ze je lepsi obouvat bawo vzadu do sirsich gum (napr.: vzadu 205 a vpredu 195). Co myslite, v cem by mohlo byt lepsi takto obute vozitko? Pripadne prosim o odkaz, pokud se to zde jiz probiralo. Diky za reakce...!
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
mno asi se tim vyrovna pretacivost, protoze ja mam zatim nedobrovolne vepredu 175 zima a vzadu 195 leto a ten predek klouze jako .... je to spis nedotacive, takze zalezi na tom k cemu to auto je, jestli jen na jezdeni tak je to jedno, jestli na rychle zatacky, tak asi dozadu o kousek vic 
muj nazor

muj nazor
e30/320i rv 88
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
pokud to neni naduplejsi stroj Mko a podobne tak bych dal stejne sirky vsude, mel jsem na byvalem Bawu predu 205/55 a vzadu 225/55, bylo to nedotacive, takze prisly 225 i dopredu.Ted mam taky 225 vsude a na okruhu se auto chova pri prujezdu hodne neutralne az pri vyjezdu na plynu se jeme pretaci, ale to je urcite zadouci, takze do 200koni bych to nechal stejny.
E 34 M5
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Mám napsané v TP (323i e36) i možnosti rozdílných šířek, ale pouze o 10mm víc vzadu. Je to uvedeno v TP z německa a tak předpokládám že je to údaj výrobce. Zkušenost stejná jako psena ... je na řidiči co preferuje. Velmi záleží na motoru jestli je schopen utrhnout zadní kola i v zatáčce. Rozhodně mi připadla e36 neutrálnější při použití širších vzadu...... proto mám 225 vzadu i předu aby byla přetáčivější





Myslím že na normální ježdění je nejlepší mít stejnou šířku vepředu i vzadu... můj názor jinak obouvám všude šíři 205... není to zas tak tvrdý a zároveň to dostatečně sedí při rychlejším průjezdu a když se povede tak na tom utrhnu i diesla... ale musim se moc snažit... 

Řeším životní krizi... koupit si BMW nebo BMW?
Ono mimo jine hodne zalezi na smesi pneu, tlaku, geometrii apod.
U mne napr. kdyz jsem mel na M3 vpredu 215/40 a vzadu 245/35-17", tak i presto bylo auto na okruhu dost pretacive.
Ted s 18" 225/35 na obou napravach jsem auto na okruhu pomalu nepoznal, chovalo se absolutne neutralne s lehkou tendenci na nedotacivost.
Jizdni styl uz sice neni opticky tak dravej, ale byl jsem daleko, daleko rychlejsi...
U mne napr. kdyz jsem mel na M3 vpredu 215/40 a vzadu 245/35-17", tak i presto bylo auto na okruhu dost pretacive.
Ted s 18" 225/35 na obou napravach jsem auto na okruhu pomalu nepoznal, chovalo se absolutne neutralne s lehkou tendenci na nedotacivost.
Jizdni styl uz sice neni opticky tak dravej, ale byl jsem daleko, daleko rychlejsi...

(OO=00=OO)