BMW 325i 1986 - problém s otáčkama
BMW 325i 1986 - problém s otáčkama
Může mi někdo poradit ? .. mám 325i rv. 86a poslední dobou když to vytočim na 4000 otáček tak to přestane táhnout, jako kdyby to omezovač otáček.. nemůže bejt něco z řídící jednotkou??
Re: BMW 325i 1986 - problém s otáčkama
elektronickej omezovač nezpůsobuje přestání tahu ale brutální zatlučení, to bys poznal, si to skus na jedničku a uvidíš, jinak to může způsobovat třeba váha vzduchu, nebo svíčky a kabely maj taky vliv, táhne to zásadně míň?Wurmas píše:Může mi někdo poradit ? .. mám 325i rv. 86a poslední dobou když to vytočim na 4000 otáček tak to přestane táhnout, jako kdyby to omezovač otáček.. nemůže bejt něco z řídící jednotkou??
zkoukni jestli třeba ti neprasklo to koleno tý tlustý hadice co vede z váhy do sání, to se stává ale většinou to má vliv i na pravidelnost volnoběhu
nebo má už motor svý za sebou
leda bys měl starou verzi omezovače, mechanickej, a byle by vytahaná pružinka, to pak spíná samovolně už dříve a neni tak velkej skok výkonu
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Má-li to při netáhnutí stejný zvuk jako v omezovači, jakoby "štěká" a je to v otáčkách v závislosti na zatížení - bez zátěže ve vyšších a v zátěži v nižších otáčkách - bude zřejmě prodřená odporová dráha ve váze vzduchu.
Zkus při zapnutém zapalování a stojícím motoru voltmetrem změř napětí na výstupu z váhy. Při zavření bys měl mít 0-0,2V a při pomalém otvírání měřící klapky musí napětí plynule narůstat až do 5V při plně měřící otevřené klapce. Pokud se v některém místě skokově napětí sníží je prodřená osporová dráha. Buď kup jinou váhu nebo odloupni plastové víčko a odporovou dráhu "oprav" co nejměkčí obyčejnou tužkou, podobně jako Běhounek opravil radiostanici v havarované vzducholodi Italia
Zkus při zapnutém zapalování a stojícím motoru voltmetrem změř napětí na výstupu z váhy. Při zavření bys měl mít 0-0,2V a při pomalém otvírání měřící klapky musí napětí plynule narůstat až do 5V při plně měřící otevřené klapce. Pokud se v některém místě skokově napětí sníží je prodřená osporová dráha. Buď kup jinou váhu nebo odloupni plastové víčko a odporovou dráhu "oprav" co nejměkčí obyčejnou tužkou, podobně jako Běhounek opravil radiostanici v havarované vzducholodi Italia

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
OT: neni nahodu cerveny???
mel sem uplne to samy, zkousel sem vsechno, co me i kolegy napadlo a nic..rj, vaha, kabely, svicky, tlaky.... a nic ..tak sem ho prodal..
mel sem uplne to samy, zkousel sem vsechno, co me i kolegy napadlo a nic..rj, vaha, kabely, svicky, tlaky.... a nic ..tak sem ho prodal..

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

to jsem nevědělsukura píše:paradaMax-Max napsal:
alebo jazdis na rezervu a RJ nedovoli vytocit viac ako 4000ted uz vim, ze nemam debilni omezovac
, ale prazdno v nadrzi

když to tak nefunguje, je něco v nepořádku? nemohli to mít jen náký druhy elektriky?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no, ono ja som to osobne nezazil, lebo na rezervu nejazdim, ale par ludi mi to uz tvrdilo aj odtial z fora. Je to len teoreticka rovina, takze nedavam za to ruku do ohna, kedze to nemam overene. Je to udajne blokacia od RJ, aby si otackami nezozral vsetok benzin. Mozno blbost, mozno ne.adam320 píše:to jsem nevědělsukura píše:paradaMax-Max napsal:
alebo jazdis na rezervu a RJ nedovoli vytocit viac ako 4000ted uz vim, ze nemam debilni omezovac
, ale prazdno v nadrzi
mě to tak u e30 nefungovalo, ani jsem to eště neviděl, má to takhle fungovat po rozsvícení hladovýho oka?
když to tak nefunguje, je něco v nepořádku? nemohli to mít jen náký druhy elektriky?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Aha, tak dík, já to totiž slyšim prvně a ani jsem to eště neslyšel, ale na rezervu jezdim dost a co jsem opustil forda tak velice častoMax-Max píše:no, ono ja som to osobne nezazil, lebo na rezervu nejazdim, ale par ludi mi to uz tvrdilo aj odtial z fora. Je to len teoreticka rovina, takze nedavam za to ruku do ohna, kedze to nemam overene. Je to udajne blokacia od RJ, aby si otackami nezozral vsetok benzin. Mozno blbost, mozno ne.adam320 píše:to jsem nevědělsukura píše: paradated uz vim, ze nemam debilni omezovac
, ale prazdno v nadrzi
mě to tak u e30 nefungovalo, ani jsem to eště neviděl, má to takhle fungovat po rozsvícení hladovýho oka?
když to tak nefunguje, je něco v nepořádku? nemohli to mít jen náký druhy elektriky?

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Prosím tě, jak myslíš proměřit váhu na výstupu ? Dalo by se tak proměřit jestli je váha v pořádku ?Francis píše:Má-li to při netáhnutí stejný zvuk jako v omezovači, jakoby "štěká" a je to v otáčkách v závislosti na zatížení - bez zátěže ve vyšších a v zátěži v nižších otáčkách - bude zřejmě prodřená odporová dráha ve váze vzduchu.
Zkus při zapnutém zapalování a stojícím motoru voltmetrem změř napětí na výstupu z váhy. Při zavření bys měl mít 0-0,2V a při pomalém otvírání měřící klapky musí napětí plynule narůstat až do 5V při plně měřící otevřené klapce. Pokud se v některém místě skokově napětí sníží je prodřená osporová dráha. Buď kup jinou váhu nebo odloupni plastové víčko a odporovou dráhu "oprav" co nejměkčí obyčejnou tužkou, podobně jako Běhounek opravil radiostanici v havarované vzducholodi Italia