BMW 325i 1986 - problém s otáčkama

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Wurmas
Příspěvky: 1
Registrován: 24. 04. 2005 17:01
Bydliště: Praha 8

BMW 325i 1986 - problém s otáčkama

Příspěvek od Wurmas » 24. 04. 2005 17:42

Může mi někdo poradit ? .. mám 325i rv. 86a poslední dobou když to vytočim na 4000 otáček tak to přestane táhnout, jako kdyby to omezovač otáček.. nemůže bejt něco z řídící jednotkou??

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Re: BMW 325i 1986 - problém s otáčkama

Příspěvek od adam320 » 24. 04. 2005 17:59

Wurmas píše:Může mi někdo poradit ? .. mám 325i rv. 86a poslední dobou když to vytočim na 4000 otáček tak to přestane táhnout, jako kdyby to omezovač otáček.. nemůže bejt něco z řídící jednotkou??
elektronickej omezovač nezpůsobuje přestání tahu ale brutální zatlučení, to bys poznal, si to skus na jedničku a uvidíš, jinak to může způsobovat třeba váha vzduchu, nebo svíčky a kabely maj taky vliv, táhne to zásadně míň?
zkoukni jestli třeba ti neprasklo to koleno tý tlustý hadice co vede z váhy do sání, to se stává ale většinou to má vliv i na pravidelnost volnoběhu
nebo má už motor svý za sebou

leda bys měl starou verzi omezovače, mechanickej, a byle by vytahaná pružinka, to pak spíná samovolně už dříve a neni tak velkej skok výkonu
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 04. 2005 23:04

no napada ma len toto:

bud mas 325e a nie i, tam je omezovac v cca 4200

alebo RJ ide v nudzovom rezime lebo niekde je nejak chyba v elektronike

alebo jazdis na rezervu a RJ nedovoli vytocit viac ako 4000
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 25. 04. 2005 05:58

Má-li to při netáhnutí stejný zvuk jako v omezovači, jakoby "štěká" a je to v otáčkách v závislosti na zatížení - bez zátěže ve vyšších a v zátěži v nižších otáčkách - bude zřejmě prodřená odporová dráha ve váze vzduchu.

Zkus při zapnutém zapalování a stojícím motoru voltmetrem změř napětí na výstupu z váhy. Při zavření bys měl mít 0-0,2V a při pomalém otvírání měřící klapky musí napětí plynule narůstat až do 5V při plně měřící otevřené klapce. Pokud se v některém místě skokově napětí sníží je prodřená osporová dráha. Buď kup jinou váhu nebo odloupni plastové víčko a odporovou dráhu "oprav" co nejměkčí obyčejnou tužkou, podobně jako Běhounek opravil radiostanici v havarované vzducholodi Italia ;-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 25. 04. 2005 06:05

Max-Max píše:alebo jazdis na rezervu a RJ nedovoli vytocit viac ako 4000
co :?:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 25. 04. 2005 08:58

OT: neni nahodu cerveny???
mel sem uplne to samy, zkousel sem vsechno, co me i kolegy napadlo a nic..rj, vaha, kabely, svicky, tlaky.... a nic ..tak sem ho prodal.. :roll:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
sukura
Příspěvky: 127
Registrován: 22. 10. 2004 09:06

Příspěvek od sukura » 25. 04. 2005 11:05

Max-Max napsal:
alebo jazdis na rezervu a RJ nedovoli vytocit viac ako 4000
parada :D ted uz vim, ze nemam debilni omezovac 8) , ale prazdno v nadrzi :oops:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 25. 04. 2005 14:46

sukura píše:
Max-Max napsal:
alebo jazdis na rezervu a RJ nedovoli vytocit viac ako 4000
parada :D ted uz vim, ze nemam debilni omezovac 8) , ale prazdno v nadrzi :oops:
to jsem nevěděl :roll: mě to tak u e30 nefungovalo, ani jsem to eště neviděl, má to takhle fungovat po rozsvícení hladovýho oka?
když to tak nefunguje, je něco v nepořádku? nemohli to mít jen náký druhy elektriky?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 04. 2005 21:34

adam320 píše:
sukura píše:
Max-Max napsal:
alebo jazdis na rezervu a RJ nedovoli vytocit viac ako 4000
parada :D ted uz vim, ze nemam debilni omezovac 8) , ale prazdno v nadrzi :oops:
to jsem nevěděl :roll: mě to tak u e30 nefungovalo, ani jsem to eště neviděl, má to takhle fungovat po rozsvícení hladovýho oka?
když to tak nefunguje, je něco v nepořádku? nemohli to mít jen náký druhy elektriky?
no, ono ja som to osobne nezazil, lebo na rezervu nejazdim, ale par ludi mi to uz tvrdilo aj odtial z fora. Je to len teoreticka rovina, takze nedavam za to ruku do ohna, kedze to nemam overene. Je to udajne blokacia od RJ, aby si otackami nezozral vsetok benzin. Mozno blbost, mozno ne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 25. 04. 2005 21:38

Max-Max píše:
adam320 píše:
sukura píše: parada :D ted uz vim, ze nemam debilni omezovac 8) , ale prazdno v nadrzi :oops:
to jsem nevěděl :roll: mě to tak u e30 nefungovalo, ani jsem to eště neviděl, má to takhle fungovat po rozsvícení hladovýho oka?
když to tak nefunguje, je něco v nepořádku? nemohli to mít jen náký druhy elektriky?
no, ono ja som to osobne nezazil, lebo na rezervu nejazdim, ale par ludi mi to uz tvrdilo aj odtial z fora. Je to len teoreticka rovina, takze nedavam za to ruku do ohna, kedze to nemam overene. Je to udajne blokacia od RJ, aby si otackami nezozral vsetok benzin. Mozno blbost, mozno ne.
Aha, tak dík, já to totiž slyšim prvně a ani jsem to eště neslyšel, ale na rezervu jezdim dost a co jsem opustil forda tak velice často :twisted:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 25. 04. 2005 22:40

Francis píše:Má-li to při netáhnutí stejný zvuk jako v omezovači, jakoby "štěká" a je to v otáčkách v závislosti na zatížení - bez zátěže ve vyšších a v zátěži v nižších otáčkách - bude zřejmě prodřená odporová dráha ve váze vzduchu.

Zkus při zapnutém zapalování a stojícím motoru voltmetrem změř napětí na výstupu z váhy. Při zavření bys měl mít 0-0,2V a při pomalém otvírání měřící klapky musí napětí plynule narůstat až do 5V při plně měřící otevřené klapce. Pokud se v některém místě skokově napětí sníží je prodřená osporová dráha. Buď kup jinou váhu nebo odloupni plastové víčko a odporovou dráhu "oprav" co nejměkčí obyčejnou tužkou, podobně jako Běhounek opravil radiostanici v havarované vzducholodi Italia ;-)
Prosím tě, jak myslíš proměřit váhu na výstupu ? Dalo by se tak proměřit jestli je váha v pořádku ?

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 26. 04. 2005 13:07

Co třeba projetá vačka?

Odpovědět