325e-327i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Marek1
Příspěvky: 49
Registrován: 29. 03. 2005 18:46

325e-327i

Příspěvek od Marek1 » 11. 04. 2005 22:25

Sehnal sem
Obrázek

Je to ETA vcelku v dobrom stave a v garazi mam pomalu vse na jeji prestavbu na 327i[Hlavu325i,kabelaz,pocitac,vahu vzduchu a diferak] jeste koupim olejovej chladic a vstriky 3.5
A de mi jen o zivotnost motoru :!: cet sem tu od 3000km :evil: az po to ze to vydrzi jako klasickej motor :wink:
TAK SE PTAM TECH KTERY S TYM MNEJ SKUSENOSTI,KDE JE PRAVDA????????DIK MOC :!:

_Boban

Příspěvek od _Boban » 12. 04. 2005 09:10

Osobni zkusenost nemam, ale protoze uvazuju o stavbe 2,7i, tak taky sbiram informace a zatim jsem sebral toto:
- vetsine lidi, ktery postupovaly jako ty, to nakonec odeslo na klice (nejsem si jistej, jak je to s pistama, jestli se hodne lisi eta a 2,5i)
- kdyz to budes honit (a jinak by ses asi do stavby 2,7i nepoustel), tak s dlouhou zivotnosti pocitat nemuzes, nekterym to odeslo uz po par tisicich km
- tezko se da pocitat s tim, ze zrovna tvoje eta ma lagry v super stavu


Mne z toho vychazi, ze kdyz budu chtit, aby to chvili vydrzelo a zaroven abych to nemusel setrit ve strachu, kdy se to rozleti, pujdu do to´ho jedine s vybrusem kliky a novymi lagry...

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 12. 04. 2005 16:16

Moje eta dostala při 210tis úpravu na 2.7i. Teď má najeto 270tis a lágry jsou na tom podle poslechu furt stejně. Netočit za studena, lejt kvalitní 15W olej a ne ty lehkoběžný a ono to vydrží. Fakt je že s ní jezdím normálně a nakládám tomu jen občasně.

Odpovědět