
Upevňovací sada na Mtechnik zadní
Upevňovací sada na Mtechnik zadní
Chci se zeptat nemohl by se mi někdo prosím kouknout zda se dají koupit takové ty speciální "šrouby" na upevnění zadního spoileru Mtech 1 co se strkají do gumy místo těch zobáčků ? Já je totiž mám jenže jsou všechny ukroucené tak by mě zajímalo zda jsou a za kolik ? Díky moc 

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Upevňovací sada na Mtechnik zadní
p/n 51 12 1 932 230 s cenou 21,70 Kč/ks.Luter píše:Chci se zeptat nemohl by se mi někdo prosím kouknout zda se dají koupit takové ty speciální "šrouby" na upevnění zadního spoileru Mtech 1 co se strkají do gumy místo těch zobáčků ? Já je totiž mám jenže jsou všechny ukroucené tak by mě zajímalo zda jsou a za kolik ? Díky moc
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Ja vymyslel mozna vhodnejsi variantu: nastrihat plechove ctverecky, mosazi k nim pripajet vruty (vysledny komplet bude v podstate stejny jako original az na zavit) a misto matic M6 pouzit plastove matice kterymi se pripevnuji predni plastove podbehy nebo stredni konzola na tunel. Vyhodou je ze to nezarezne do nerozebiratelneho kompletu.
Naposledy upravil(a) Francis dne 04. 04. 2005 23:43, celkem upraveno 1 x.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Plastová matice na metrickém závitu asi moc držet nebude.Luter píše:A ty čtverečky já je právě mám origo ale ukroucené šrouby..... a říkal jsem si než se s tím dupčit a vybrušovat tak raděj že koupím nové..... tak asi koupím nové a s plastovýma matičkama.....
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
A vidíš to , to je pravda..asi by to moc košér nebylo to rvát halabala.... tak to asi udělám tak jak jsi psal předtím......to bude asi nejlepší. Každopádně moc díky za pomoc
Když už jsme u toho tak mám prahy taky Mtech 1 a zajímalo by mě jak to bylo u originálu přichycené? jedná se mi o takové ty plastové zacvakávací čudlíky po celé délce prahu pod horní stranou....snad budeš vědět co myslím ......

Když už jsme u toho tak mám prahy taky Mtech 1 a zajímalo by mě jak to bylo u originálu přichycené? jedná se mi o takové ty plastové zacvakávací čudlíky po celé délce prahu pod horní stranou....snad budeš vědět co myslím ......
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Čudlíky navlékneš do prahu a celý práh naklepeš postupně od jednoho konce k druhému na auto.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Francis píše:Čudlíky navlékneš do prahu a celý práh naklepeš postupně od jednoho konce k druhému na auto.


Na M-tech I jsou, jak píče, "čudliky" který se zastrčí do origo děr v prazích, jenže origo díry v prazích měly jen origo M-Technici - auta.
Vrtat díry do prahů je pičovina, i když šlo by to, ale musel by jsi sehnat nějaký plastový "zástrčky" do kterých by se zastrkovaly ty pinďourci ( BTW sou zelený, že ? ) na prazích.
jak už se tady někdo ptal - přidělat prahy M-tech I je docela voser - 2 spešl příchytky na šroub v předním blatníku + jeden šroub s matkou asi M8 dole ve spoji blatník/práh, pak pinďourci do děr v prahu, spodní "příchytky" za lem prahu a na zadním lemu blatníku 2 šrouby.
Kdybych to chtěl dělat na autě, kde není nic asi bych schánněl nějaký hodně dobrý lepidlo - ale nevim jaký je dobrý, kdybych to musel voddělávat, abych to neododělal i s lakem a zas, aby to drželo.

BMW The Ultimate Driving Machine
DAN: JJ přesně tak tohle jsem měl na mysli ....... mám je bílé
ale to je fuk.... díry do prahů se mi fakt dělat nechce.....
Francis: s těma plastovýma matkama nemáš tak docela pravdu....já jsem doma nějaké našel a jsou na normální závity.....
Stany: A poradíš prosím jak jsi to měl ? měl jsi jen spodek + boky ???? díky

Francis: s těma plastovýma matkama nemáš tak docela pravdu....já jsem doma nějaké našel a jsou na normální závity.....
Stany: A poradíš prosím jak jsi to měl ? měl jsi jen spodek + boky ???? díky

- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Lutere přidělej to ještě jinak. Na kamošovém autě se taky ulomily (ty tvoje jsem nesundával já, ale stejný efekt..
)
vyřešili jsme to takhle: do toho spojleru jsme udělali ovály místo dírek a pak to namáčkly na standardní sponky. Sice to šlo těžko, ale pak to drželo skvěle.

vyřešili jsme to takhle: do toho spojleru jsme udělali ovály místo dírek a pak to namáčkly na standardní sponky. Sice to šlo těžko, ale pak to drželo skvěle.



