teplota vody

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

teplota vody

Příspěvek od ajfel » 29. 03. 2005 12:47

ahoj,
nekde jsem tu kdysi nasel pekny obrazek s popisem teploty vody na budiku (takovy pocmarany s hodnotama ve stC) ...

na kolik se bezne zahreje 1.8M40 v kolone?
(pri normalnim stavu, kdy vsechno funguje -visco apod ....)
(kdy mam zacit panikarit .. jestli az v cervenem, nebo uz driv ... :)

a jeste tak mimo ....
nemam saharu .. koupil jsem novou, ale nesedi, jelikoz tam mam chladic z e36 (nebo 318is) :(
takze doufam, ze bude pasovat jina sahara, co mi objednali (asi is) ...

po normalni jizde (normalni provozni teplota) vrtule noviny nerozseka .. :(
nova visco spojka stoji pry 4tkc :((
stara 2tkc .. ale bez zaruky ... :(
uvidim , az se otepli ...

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca.

Re: teplota vody

Příspěvek od Venca. » 29. 03. 2005 18:38

Rafička musí stát na středu, i v koloně atd., leda tak může krátkodobě dělat výkyvy cca 2 mm.

Mě to tak funguje.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: teplota vody

Příspěvek od ajfel » 29. 03. 2005 19:49

Venca. píše:Rafička musí stát na středu, i v koloně atd., leda tak může krátkodobě dělat výkyvy cca 2 mm.

Mě to tak funguje.
mi stoji asi 3mm vlevo od svisle carky ...
v kolone to leze nahoru ...
ale nemam saharu (jak jsem zjistil, mam chladic z 'is' nebo e36 ..
takze mam objednanou saharu z 318is ...
jsem zvedav, jestli bude pasovat. snad jo ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 29. 03. 2005 19:53

M40 a M42 (neboli IS) mají stejný chladič.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 30. 03. 2005 07:29

tady máš obrázek

Obrázek
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 30. 03. 2005 08:58

BOOST píše:M40 a M42 (neboli IS) mají stejný chladič.
co jsem koukal do etk, tak 318i ma 380mm a 318is ma 440mm ..
pokud jsem koukal dobre :)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 30. 03. 2005 09:01

Mirek píše:tady máš obrázek

Obrázek
diiiiiky moc, to je presne ono :)
akorat ted zjistuju, ze jezdim na 67st.C :(
a to je pry meneny termostat ... a je to lepsi, nez to bylo
uvidim, az vymenim prostrojovku ... pokud bude ukazovat stejne, budu asi doma varit termostat ... :)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 30. 03. 2005 09:14

hmm mě ukazuje taky podle tohodle 67 stabilně - časem dam taky novej termostat a uvidim co to udělá

tyto čísla jsou stejně jen orientační - třeba u mě by mělo být vepřostřed 80°C dle ETK

vim, ale že mi současněj termostat nepropouští - když sundam domeček, tak je to těsný
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 30. 03. 2005 09:17

Ono není taky od věci vyměnit čidlo budíku, mě po výměně termostatu ukazoval budík 62°C a po následné výměně čidla bylo vše tak jak má být.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 30. 03. 2005 09:20

podle toho obrazku ji mam stabilne na 90st.i kdyz jedu pilu nebo stojim v kolone
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 30. 03. 2005 09:36

tak mě napadá, němá někdo k dispozici laserovej teploměr?

tim se to dá dost přesně změřit
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 30. 03. 2005 16:56

Hanis píše:Ono není taky od věci vyměnit čidlo budíku, mě po výměně termostatu ukazoval budík 62°C a po následné výměně čidla bylo vše tak jak má být.
Ten samej případ jsem měl já. Jak jsem tady řešil půl roku tu teplotu.Budík mi ukazoval 62°C podle obrázku.Termostat i přes to že byl novej jsem vyndal a zkusil ho povařit. Otvíral tak jak měl, tak jsem tam dal prozatím čidlo pro budík z M10 a ejhle, auto se ohřejvá jak má :wink: Je fakt, že když jedu delší kopeček na vyhozenej, nebo brzdim motorem, ručička klesne na "obrázkovejch" 67°C, ale po cca 100-200m zase vyleze na 83°C. Zkus to čidlo pro budík

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 30. 03. 2005 17:08

Hanis píše:Ono není taky od věci vyměnit čidlo budíku, mě po výměně termostatu ukazoval budík 62°C a po následné výměně čidla bylo vše tak jak má být.
Tak to by mě nenapadlo :idea: Čidlo bud funguje nebo ne :D ale aby proměřovalo :roll: Budu se na to muset taky podívat.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 30. 03. 2005 17:41

OT. neni náhodou ten ukazatel u šestiválce jinej než u čtyrválce, myslim hodnoty u jednotlivejch čárek,měl jsem za to že jo :? asi ne teda
tohle je fotka ze čtyřválce, mam pravdu?

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 30. 03. 2005 17:45

adam320 píše:OT. neni náhodou ten ukazatel u šestiválce jinej než u čtyrválce, myslim hodnoty u jednotlivejch čárek,měl jsem za to že jo :? asi ne teda
tohle je fotka ze čtyřválce, mam pravdu?
Hodnoty nevim, ale čidlo je podle ETK to samý...takže by teoreticky i hodnoty měli bejt stejný. Akorát je tam jinej konektor, tak to tam teď mám tak trochu nabastlený, než vydělám nějaký prachy na čidlo z M20ky :oops:

Odpovědět