M40 & M42

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

M40 & M42

Příspěvek od pkot » 28. 03. 2005 20:14

Ktery motor je lepsi, odpada u M42 cvakani vacky, jak je to s výkonem a spolehlivosti ?[/b]

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 28. 03. 2005 20:22

kazdej motor ma nejakou achilovku

u M42 nejcasteji rozvody a casto si lide take stezuji na praskle hlavy, jelikoz se s tim jezdi casto dost "sportovne"
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 28. 03. 2005 20:27

DC píše:kazdej motor ma nejakou achilovku

u M42 nejcasteji rozvody a casto si lide take stezuji na praskle hlavy, jelikoz se s tim jezdi casto dost "sportovne"
No jo kdyz se tomu dava cocka treba za studena, tak to pak trpi .
Mylis ze to je rozumne schanet mysto te m40 m42 ?

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 28. 03. 2005 20:30

no i cvakání je problém obou
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 28. 03. 2005 20:48

pkot píše:
DC píše:kazdej motor ma nejakou achilovku

u M42 nejcasteji rozvody a casto si lide take stezuji na praskle hlavy, jelikoz se s tim jezdi casto dost "sportovne"
No jo kdyz se tomu dava cocka treba za studena, tak to pak trpi .
Mylis ze to je rozumne schanet mysto te m40 m42 ?
Podle mě, pokud chceš zůstat u 1.8, tak bych byl rozhodně pro ISo. Je to nejlepší 1.8 a já si myslím, že to cvakání u ISa až zase tolik aktuální problém není a vačky taky nejsou z takovýho bláta jako u M40. Samozřejmě, že se musí nechat motor pořádně zahřát. A rozvody, doporučená výměna řetězu je po 160.000km, takže proto si většina lidí stěžuje na rozvody, protože většina aut je v období, kdy by měl být řetěz dávno vyměněn.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 28. 03. 2005 20:51

BOOST píše:
pkot píše:
DC píše:kazdej motor ma nejakou achilovku

u M42 nejcasteji rozvody a casto si lide take stezuji na praskle hlavy, jelikoz se s tim jezdi casto dost "sportovne"
No jo kdyz se tomu dava cocka treba za studena, tak to pak trpi .
Mylis ze to je rozumne schanet mysto te m40 m42 ?
Podle mě, pokud chceš zůstat u 1.8, tak bych byl rozhodně pro ISo. Je to nejlepší 1.8 a já si myslím, že to cvakání u ISa až zase tolik aktuální problém není a vačky taky nejsou z takovýho bláta jako u M40. Samozřejmě, že se musí nechat motor pořádně zahřát. A rozvody, doporučená výměna řetězu je po 160.000km, takže proto si většina lidí stěžuje na rozvody, protože většina aut je v období, kdy by měl být řetěz dávno vyměněn.
M42 je retezova , ta nema remen .
Chtel bych zustat u 1.8 , proto premyslim o M42 . Jak je to s vykonem , nekde tady byl odkaz na srovnavaci tabulku , ale nemuzu to najit

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 28. 03. 2005 20:56

HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 28. 03. 2005 20:59

Jasně, že M42 má řetěz. A oproti M40 je to raketa. Má kovaný ojnice, klikovku atd., je to prostě sportovní motor. Rozhodně do toho jdi.
Naposledy upravil(a) BOOST dne 28. 03. 2005 21:01, celkem upraveno 2 x.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 28. 03. 2005 20:59

Děkuji . Je to ono .

Odpovědět