318iS e30 vs Pegueot 405 Mi-16

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Návštěvník

318iS e30 vs Pegueot 405 Mi-16

Příspěvek od Návštěvník » 28. 03. 2005 12:40

Už dlouho jsme se s bratrem popichovali komu to jede líp. Vřerejšek rozhodl... Kdo myslíte, že vyhrál?? 8)
Pro upřesnění - sprint z křižovatky (odstartovaly nám to semafóry :) ) a jeli jsme asi tak do 110-120km/h (jedna, dvě a chvilku trojka)

Výkon iS znáte a výkon Mi-16: 148 kobyl, objem 1,9, rok narození 1988, o 20-30kg težší než iS.

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 28. 03. 2005 12:42

Pažout
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Gerchan
Příspěvky: 278
Registrován: 01. 07. 2004 14:18
Bydliště: ČR

Příspěvek od Gerchan » 28. 03. 2005 12:42

It was me...

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 28. 03. 2005 12:44

Gerchan píše:It was me...
kdo? s tim pazoutem? :lol:
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Gerchan
Příspěvky: 278
Registrován: 01. 07. 2004 14:18
Bydliště: ČR

Příspěvek od Gerchan » 28. 03. 2005 12:47

Ne ne, Gerchán jezdí v BMW :)

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 28. 03. 2005 13:40

rekl bych ze 405ka, bude asi lip naprevodovana
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
Gerchan
Příspěvky: 278
Registrován: 01. 07. 2004 14:18
Bydliště: ČR

Příspěvek od Gerchan » 28. 03. 2005 17:21

Tak jo, nebudu napínat, je to tak, vyhrálo emíčko. Ale do těch 100-110 jsme byli úplně stejně, až pak se ten jeho výšší výkon projevil.
Ještě tam byl kámoš s 320i e30 a toho brácha pojel taky. Hold jsme to s bavorákama projeli... :cry:

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 28. 03. 2005 17:29

No E30 nejsou nejrychlejsi auta ze vsech :D Dost stejne starejch aut je na tom lip :? Ale stejne nic jinyho nez BMW nechcu :wink:
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 29. 03. 2005 16:39

Skúste nabudúce okruh alebo aspoň slalom. Ver mi, že žabožrút si ani nepípne... :P
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 03. 2005 20:13

gusto318is píše:Skúste nabudúce okruh alebo aspoň slalom. Ver mi, že žabožrút si ani nepípne... :P
a ty mi gusto ver, ze MI 16 zaby zerie len v nazve, je to naozaj slusna raketa.

sedel som aj v 405 T16, ale to som sa skoro posral z toho, co ten motor dokazoval :oops:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 29. 03. 2005 22:15

A jaký to byl rok? A zásadní rozdíl je taky v tom zda to byl Mi 16 nebo Mi 16 X4 .......... Mi 16 je sračka pokud to nebylo auto kolem roku 94...... u staršího by v 318Is musel selhat lidský faktor nebo auto po smrti aby prohrál...... Mi 16 X4 je o dost lepší ale žádná raketa. T 16 musím souhlasit to je MAZEC :P

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 29. 03. 2005 22:23

no hlavní faktor tam nehraje ani tak motor jako kardan - ztráta výkonu :wink:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 30. 03. 2005 09:40

MI 16 X4 není lepší kára než MI 16. X4 je čtyřkolka, motor je stejnej.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 30. 03. 2005 09:45

ja myslim ze tu slavnou MI 16 by ixo pojelo :wink:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 30. 03. 2005 11:18

iXO by jí pojelo, ale iSO asi nee.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 30. 03. 2005 11:19

To byl já.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 30. 03. 2005 12:43

Max-Max píše:
gusto318is píše:Skúste nabudúce okruh alebo aspoň slalom. Ver mi, že žabožrút si ani nepípne... :P
a ty mi gusto ver, ze MI 16 zaby zerie len v nazve, je to naozaj slusna raketa.

sedel som aj v 405 T16, ale to som sa skoro posral z toho, co ten motor dokazoval :oops:
Kamoš si tento motor namontoval do 205 GTi. Jazdí mu to super, auto má okolo 900 kilo, ale na slalome v BA bol v sobotu (sucho) 1. a ja 2. V nedeľu (mokro) som bol znova 2. on 3. pritom som mal na vode nevýhodu zadného náhonu a o 200 kilo ťažšie auto. A to mi ver, že on jazdiť vie a toho žabožrúta má spraveného na 100%. Ťažšia a nemotornejšia 405 s týmto motorom nemôže na technickej trati v žiadnom prípade konkurovať IS-ku v primeranom stave a s porovnateľným vodičom.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 30. 03. 2005 16:37

O Mi - 16 už jsem taky slyšel, docela bych se v tom svezl. Jel jsem jen ve 205 GTi a to bylo taky super. Člověče, ale i na semaforech bych vsázel na to, že iso tu Mi - 16ku dá ... :?

Uživatelský avatar
Gerchan
Příspěvky: 278
Registrován: 01. 07. 2004 14:18
Bydliště: ČR

Příspěvek od Gerchan » 30. 03. 2005 19:20

Teorie teorie teorie....
Mi-16 má už z výroby sportovní podvozek - dost tuhej - takže co se týče slalomu a jízdních vlastností atd bych si tak jistej iSem nebyl. Respektivě nejsem...
Co se týká starších Mi vs novější, tak rozdíl ve výkonu jsou dva koně... a rozdíl v praxi = 0...
Rok bratrovýho Mi je 1988 a čtyrkolka to není. Soused má Mi-16 z roku 1994 = po faceliftu (taky to není čtyřkolka), ale pocitově tam ty dva koně vůbec znát nejsou. S ním jsem si to ale nedával a ani bratr to s ním nesrovnával, ale chystáme se na to. Jestli má někdo pocit, že má "prohra" bylo selhání řidiče(samo nejsem pilot F1, ale musim říct, že start se mi povedl - i dvojka tam padla OK :) ), tak to s bratrem můžu domluvit a třeba Chrášťany to lehce rozhřeší... :wink:
A abych ještě víc přiblížil (pro Ty, kteří v Mi neseděli) jak to asi jede - v Chrášťanech jsme zkoušeli to sousedovo Mi-19 (1994 - 150PS) proti e36 320i - 150PS a... vyhrálo to Mi-16. Dvakrát jsem jel s e36 já a prohrál jsem a vždycky to bylo tak o půl auta...Řikal jsem si "máš to půjčený, nejseš na to zvyklej, nech řídit majitele" - nemohl jsem to přenést přes srdce, že by BMW prohrálo... :) Tak s tím jel asi 4x majitel a jednou vyhrál a 3x prohrál, taky o chlup...
Každopádně Mi-16 není raketa, ale iSo není o nic větší... i když je to BMW...
Jinak teda taky jsem jeden z těch, kteří seděli a řídili Ti-16. (na to, že je v republice asi 7 kousků se nás tady sešlo docela dost :) ) Byla to čtyřkolka 2,0 turbo - (úplně stejnej motor jako Mi ale s turbem) a je to teda opravdu pro hodně uspěchaný lidi... :D

Fx-ův duch

Příspěvek od Fx-ův duch » 30. 03. 2005 19:30

Nevis, kdo byl predchozi majitel toho Mi-cka? Vzhledem k tomu, ze jich je v republice tak malo, treba ho znam :)

Odpovědět