prosim o radu: Prepis na noveho majitele
prosim o radu: Prepis na noveho majitele
prosim o radu..:
prodal sem auto, velky technicak sem si nechal a ze to prepisu na noveho majitele a pak mu ho poslu. Jelikoz sem ale pres tyden porad ve meste, ve kterem studuji a prepsat to lze jen v miste meho trvaleho bydliste, napsal sem pritelkyni plnou moc..
ona tam dnes zasla a bylo ji receno, ze je potreba aby si to novy majitel prepsal sam. To je prece hloupost, ne?Staci prodejni smlouva, kde je napsano vse o novem majiteli, plna moc a musi to prepsat, nebo to tak neni?
napiste mi prosim jak by to melo probihat. Dekuji
prodal sem auto, velky technicak sem si nechal a ze to prepisu na noveho majitele a pak mu ho poslu. Jelikoz sem ale pres tyden porad ve meste, ve kterem studuji a prepsat to lze jen v miste meho trvaleho bydliste, napsal sem pritelkyni plnou moc..
ona tam dnes zasla a bylo ji receno, ze je potreba aby si to novy majitel prepsal sam. To je prece hloupost, ne?Staci prodejni smlouva, kde je napsano vse o novem majiteli, plna moc a musi to prepsat, nebo to tak neni?
napiste mi prosim jak by to melo probihat. Dekuji
- [CZ]Airwolf[OC]
no ja jako new majitel sem akorad zasel na urad kde sem vyplnil zadost o zmenu majitele a behem 10 minut sem mel prepsane auto na sebe i s poplatkem 800kc
) jinak prepis auta dela new majitel stavajici majitel sepise plnou moc s new majitelem, udela overeni udaju, technicke nebo jak se to jmenuje sem to nejak zapomnel
s das vse tomu new majitely ( velky technicak, maly technicak, emise, plnou moc aby mohl s tema dokladama neco zmenit) a on uz jen pujde se vsim na urad vyplni zadost o zmenu majitele a zmenu udaju v technicaku a pak mu to prepisi a daj novej malej technicak a vysoli 800,- a jde dom
)

E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i