Zdar borci!
Potrebuju koupit "nove" Bawo! Zena jezdi 2x tydne s Tricou a bez garaze v zime to nejde. Trici jsem musel koupit po peti letech zimni kola a musi do zimy (protoze jsem konecne rozprodal vsechny winter pekace). Rano je auto vomrzli, nejdou zavrit dvere (jak u stare skodarny.), kompletne cely se to mlzi, v nejlepsim ti vokno namrzne i zevnitr... Je to proste starej pekac, a ne kazda zena to zvlada!
A navic to boli, kdyz auto i zena trpi!
Prvni typ co koupit byla e91 325i. Z najekeho duvodu jsem od ni prozatim opustil.
Pak se objevila F30 320d po kamosovi, za 220 000. Ma najeto dve ste tisic. Takze bych chtel delat rozvody a to je dalsich 40000, coz je mimo muj skrovny budget!
Posledni dobou ziju pro E39. Chtel bych 530i v kombajnu, manual. Sice se mi to auto z venku nikdy nelibilo a m-paket to rozhodne nezlepsi. Kazdopadne vozit se petkou by melo byt pomerne pohodlny, neni to "tak stary" a nacpu tam tri prdoly.
Verim, ze plno z vas e39 ma nebo melo. Takze prosim VSE co o nich vite, nacpete sem!
Co stoji rozvody a kdy se delaj? Co je na aute citlive, na co trpi, co byva nejvetsi investice. Kde to rezavi. Ktere auta mely v zadu mechy, jak to funguje a co to stoji.. Co motor? Co prevodovka? Jak v zime? Ma ten trilitr protiprohrab? A da se vypnout?
Co to melo za diferaky? Da se to podrzet v driftu?
Jak je na tom Mpaket podvozek? Co kresla ve vnitr, jsou m-pakety jiny?
Posledni vec: mozna tu je i malinka sance, ze bych sel i do 530d v automatu.. Je to blbost?
Budget na nakup je 150 000 penez.
e39 okenko
- peredo
- člen E30.cz
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24. 10. 2012 18:26
- Bydliště: https://t.me/pump_upp
- Kontaktovat uživatele:
Re: e39 okenko
E39 není ani trošku pěkná, ale je to dobré auto. Měl jsem jen 523i v Touringu, 125 kW. Chtěl bych vrátit čas a mít to auto znovu!
Jestli chceš auto pro ženu a tři děti, prodávám pěkného benzínového Tourana 2004 - je to předohrab, za to asi bude žena radši a má to vzadu 3 plnohodnotné sedačky, což značí, že tam dáš 3 autosedačky, když bude potřeba, a žádná z nich nebude zavazet zavírajícím dveřím, žádnou z nich ty dvě zbylé nebudou vytlačovat do prostoru, prostě komfort pro 3 děti. Proto jsem ho kupoval a dnes ho už nevyužiju, takže bych se rád vrátil k BMW. Jo a ušetříš 60 klacků, protože za něj chci jen 90 a je fakt v pěkném stavu
Zpět k E39 - byla v plynu, byla po velikém servisu, nebyla rezavá, takže jsem 5 let jezdil za pár korun s parádním pohodlím a vůůůůůůůůůůbec nic jsem neřešil. Jen se vychytala kosmetika - lakoval se celý předek a nějaké další věci ku mé spokojenosti. Jak říkám, jak říkáš, to auto nebylo hezké, ALE - když ho řídíš, z venku ho nevidíš! A to pohodlíčko a jízdní vlastnosti dají rychle zapomenout, že řídíš Multiplu, která stála dlooouho na sluníčku
Koroze začala na 5- dveřích po pěti letech a to tak, že se trošku objevila zvenčí a najednou dveře byly v hajzlu - rez je sežrala zevnitř. Takže odstorjit, opískovat, vyvařit, nalakovat, vyvoskovat a zpět na auto. A hned na to jsem to prodal, blbec..
Měl jsem látkový interiér a na sedáku řidiče se tkanina rozestoupila podobně jako u hadrových sedaček v E30 - náznak natrhnutí a než vymyslíš řešení, sedačka je v pičusu Interiér jsem pak koupil jiný s anatomama od Husky a lebedil jsem si moc.
Pak ještě zlobily pixely v displejích, ale to vyřešil DC - poslal jsem mu to, vrátil zpět opravené
Jinak to auto nechtělo lautr nic. Jo, 2x mi odešlo čidlo ABS v kterémsi (asi levém) zadním kole, protože jsem koupil šmejďoch. Projevilo se to tak, že nešel otáčkoměr a rozsvítily se nějaké kontrolky - tuším, že servo a ještě něco..
Jinak opravdu dobré a kvalitní auto. Až se prodá Touran, budu se rozhodovat mezi E39 a E46 touring, moooooožná E91, nevím.
Snad jsem svýma kecama odradil Tvoji ženu a nalákal ji na toho Tourana...
Jestli chceš auto pro ženu a tři děti, prodávám pěkného benzínového Tourana 2004 - je to předohrab, za to asi bude žena radši a má to vzadu 3 plnohodnotné sedačky, což značí, že tam dáš 3 autosedačky, když bude potřeba, a žádná z nich nebude zavazet zavírajícím dveřím, žádnou z nich ty dvě zbylé nebudou vytlačovat do prostoru, prostě komfort pro 3 děti. Proto jsem ho kupoval a dnes ho už nevyužiju, takže bych se rád vrátil k BMW. Jo a ušetříš 60 klacků, protože za něj chci jen 90 a je fakt v pěkném stavu
Zpět k E39 - byla v plynu, byla po velikém servisu, nebyla rezavá, takže jsem 5 let jezdil za pár korun s parádním pohodlím a vůůůůůůůůůůbec nic jsem neřešil. Jen se vychytala kosmetika - lakoval se celý předek a nějaké další věci ku mé spokojenosti. Jak říkám, jak říkáš, to auto nebylo hezké, ALE - když ho řídíš, z venku ho nevidíš! A to pohodlíčko a jízdní vlastnosti dají rychle zapomenout, že řídíš Multiplu, která stála dlooouho na sluníčku
Koroze začala na 5- dveřích po pěti letech a to tak, že se trošku objevila zvenčí a najednou dveře byly v hajzlu - rez je sežrala zevnitř. Takže odstorjit, opískovat, vyvařit, nalakovat, vyvoskovat a zpět na auto. A hned na to jsem to prodal, blbec..
Měl jsem látkový interiér a na sedáku řidiče se tkanina rozestoupila podobně jako u hadrových sedaček v E30 - náznak natrhnutí a než vymyslíš řešení, sedačka je v pičusu Interiér jsem pak koupil jiný s anatomama od Husky a lebedil jsem si moc.
Pak ještě zlobily pixely v displejích, ale to vyřešil DC - poslal jsem mu to, vrátil zpět opravené
Jinak to auto nechtělo lautr nic. Jo, 2x mi odešlo čidlo ABS v kterémsi (asi levém) zadním kole, protože jsem koupil šmejďoch. Projevilo se to tak, že nešel otáčkoměr a rozsvítily se nějaké kontrolky - tuším, že servo a ještě něco..
Jinak opravdu dobré a kvalitní auto. Až se prodá Touran, budu se rozhodovat mezi E39 a E46 touring, moooooožná E91, nevím.
Snad jsem svýma kecama odradil Tvoji ženu a nalákal ji na toho Tourana...
- peredo
- člen E30.cz
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24. 10. 2012 18:26
- Bydliště: https://t.me/pump_upp
- Kontaktovat uživatele:
Re: e39 okenko
Asmo, jses zlato! Takovej med kolem huby jsem potreboval! Auto, ktere jezdi za hubicku!Asmodeus píše: ↑26. 12. 2020 20:06E39 není ani trošku pěkná, ale je to dobré auto. Měl jsem jen 523i v Touringu, 125 kW. Chtěl bych vrátit čas a mít to auto znovu!
Jestli chceš auto pro ženu a tři děti, prodávám pěkného benzínového Tourana 2004 - je to předohrab, za to asi bude žena radši a má to vzadu 3 plnohodnotné sedačky, což značí, že tam dáš 3 autosedačky, když bude potřeba, a žádná z nich nebude zavazet zavírajícím dveřím, žádnou z nich ty dvě zbylé nebudou vytlačovat do prostoru, prostě komfort pro 3 děti. Proto jsem ho kupoval a dnes ho už nevyužiju, takže bych se rád vrátil k BMW. Jo a ušetříš 60 klacků, protože za něj chci jen 90 a je fakt v pěkném stavu
Zpět k E39 - byla v plynu, byla po velikém servisu, nebyla rezavá, takže jsem 5 let jezdil za pár korun s parádním pohodlím a vůůůůůůůůůůbec nic jsem neřešil. Jen se vychytala kosmetika - lakoval se celý předek a nějaké další věci ku mé spokojenosti. Jak říkám, jak říkáš, to auto nebylo hezké, ALE - když ho řídíš, z venku ho nevidíš! A to pohodlíčko a jízdní vlastnosti dají rychle zapomenout, že řídíš Multiplu, která stála dlooouho na sluníčku
Koroze začala na 5- dveřích po pěti letech a to tak, že se trošku objevila zvenčí a najednou dveře byly v hajzlu - rez je sežrala zevnitř. Takže odstorjit, opískovat, vyvařit, nalakovat, vyvoskovat a zpět na auto. A hned na to jsem to prodal, blbec..
Měl jsem látkový interiér a na sedáku řidiče se tkanina rozestoupila podobně jako u hadrových sedaček v E30 - náznak natrhnutí a než vymyslíš řešení, sedačka je v pičusu Interiér jsem pak koupil jiný s anatomama od Husky a lebedil jsem si moc.
Pak ještě zlobily pixely v displejích, ale to vyřešil DC - poslal jsem mu to, vrátil zpět opravené
Jinak to auto nechtělo lautr nic. Jo, 2x mi odešlo čidlo ABS v kterémsi (asi levém) zadním kole, protože jsem koupil šmejďoch. Projevilo se to tak, že nešel otáčkoměr a rozsvítily se nějaké kontrolky - tuším, že servo a ještě něco..
Jinak opravdu dobré a kvalitní auto. Až se prodá Touran, budu se rozhodovat mezi E39 a E46 touring, moooooožná E91, nevím.
Snad jsem svýma kecama odradil Tvoji ženu a nalákal ji na toho Tourana...
Tourana vezmu, pokud bude kufr zaskladany kozlikama a dostanu dozivotni servis od Dvořisa!
Re: e39 okenko
Dvoris nedela koncern!!! nechce to ani videt !! bacha na toperedo píše: ↑26. 12. 2020 20:33Asmo, jses zlato! Takovej med kolem huby jsem potreboval! Auto, ktere jezdi za hubicku!Asmodeus píše: ↑26. 12. 2020 20:06E39 není ani trošku pěkná, ale je to dobré auto. Měl jsem jen 523i v Touringu, 125 kW. Chtěl bych vrátit čas a mít to auto znovu!
Jestli chceš auto pro ženu a tři děti, prodávám pěkného benzínového Tourana 2004 - je to předohrab, za to asi bude žena radši a má to vzadu 3 plnohodnotné sedačky, což značí, že tam dáš 3 autosedačky, když bude potřeba, a žádná z nich nebude zavazet zavírajícím dveřím, žádnou z nich ty dvě zbylé nebudou vytlačovat do prostoru, prostě komfort pro 3 děti. Proto jsem ho kupoval a dnes ho už nevyužiju, takže bych se rád vrátil k BMW. Jo a ušetříš 60 klacků, protože za něj chci jen 90 a je fakt v pěkném stavu
Zpět k E39 - byla v plynu, byla po velikém servisu, nebyla rezavá, takže jsem 5 let jezdil za pár korun s parádním pohodlím a vůůůůůůůůůůbec nic jsem neřešil. Jen se vychytala kosmetika - lakoval se celý předek a nějaké další věci ku mé spokojenosti. Jak říkám, jak říkáš, to auto nebylo hezké, ALE - když ho řídíš, z venku ho nevidíš! A to pohodlíčko a jízdní vlastnosti dají rychle zapomenout, že řídíš Multiplu, která stála dlooouho na sluníčku
Koroze začala na 5- dveřích po pěti letech a to tak, že se trošku objevila zvenčí a najednou dveře byly v hajzlu - rez je sežrala zevnitř. Takže odstorjit, opískovat, vyvařit, nalakovat, vyvoskovat a zpět na auto. A hned na to jsem to prodal, blbec..
Měl jsem látkový interiér a na sedáku řidiče se tkanina rozestoupila podobně jako u hadrových sedaček v E30 - náznak natrhnutí a než vymyslíš řešení, sedačka je v pičusu Interiér jsem pak koupil jiný s anatomama od Husky a lebedil jsem si moc.
Pak ještě zlobily pixely v displejích, ale to vyřešil DC - poslal jsem mu to, vrátil zpět opravené
Jinak to auto nechtělo lautr nic. Jo, 2x mi odešlo čidlo ABS v kterémsi (asi levém) zadním kole, protože jsem koupil šmejďoch. Projevilo se to tak, že nešel otáčkoměr a rozsvítily se nějaké kontrolky - tuším, že servo a ještě něco..
Jinak opravdu dobré a kvalitní auto. Až se prodá Touran, budu se rozhodovat mezi E39 a E46 touring, moooooožná E91, nevím.
Snad jsem svýma kecama odradil Tvoji ženu a nalákal ji na toho Tourana...
Tourana vezmu, pokud bude kufr zaskladany kozlikama a dostanu dozivotni servis od Dvořisa!
bmw e30 325i EX projekt PRODAN
bmw e30 324TD EX mechanicke čerpadlo
bmw e38 740i EX manual 210 kw
Octavie 1.9tdi EX 81kw rs packet poladeny na 115kw
Transporter T4 EX
bmw e30 325e
bmw e30 320i cabrio
bmw e36 320i touring M52
bmw e30 324TD EX mechanicke čerpadlo
bmw e38 740i EX manual 210 kw
Octavie 1.9tdi EX 81kw rs packet poladeny na 115kw
Transporter T4 EX
bmw e30 325e
bmw e30 320i cabrio
bmw e36 320i touring M52
Re: e39 okenko
Ten kufr je tak velký, že by cena piva překročila cenu auta. Dej to, prosím, přečíst svojí ženě!
A proto, že jsme s Marťasem spojení pupečními šňůrami, nebo jsme se dotknuli šulinama, když jsme chcali u dálnice po cestě od Tomika, to už nevím přesně, ale protože jsme takřka bratři, vyjednám Ti u něho takový servis, žes to ještě neviděl! A propos, Touran žádný servis nepotřebuje, je v naprostém richtiku! Poslední větu dej, prosím, přečíst svojí ženě!
Nu, a toto jsme vůbec nečetli...
- Ropák
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 03. 05. 2007 23:14
- Bydliště: Hluboká n/Vlt.
- Kontaktovat uživatele:
Re: e39 okenko
Kvůli konverzacím tohohle typu sem tak rád chodím
Jinak e39 jsem nikdy neměl (krom jednoho vraku na demoderby), ale všechny, co jsem v životě řídil, byly sráče. Asi je nutný počítat s tím, že je to komplikovanej stroj, na kterým se po určitým kilometrovým proběhu začne srát jedna věc za druhou, včetně takových, o kterých jsi ani nevěděl, že tam jsou. Zanedbanou údržbu už asi nedoženeš, a to dle mýho vyřazuje z výběru převážnou většinu aut z inzerce.
Jinak e39 jsem nikdy neměl (krom jednoho vraku na demoderby), ale všechny, co jsem v životě řídil, byly sráče. Asi je nutný počítat s tím, že je to komplikovanej stroj, na kterým se po určitým kilometrovým proběhu začne srát jedna věc za druhou, včetně takových, o kterých jsi ani nevěděl, že tam jsou. Zanedbanou údržbu už asi nedoženeš, a to dle mýho vyřazuje z výběru převážnou většinu aut z inzerce.
Nemám třícu