M52 v TP?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2366
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: M52 v TP?

Příspěvek od Huska » 11. 03. 2019 18:58

MattyX píše:
10. 03. 2019 22:29
Jenom jedna podstatná věc ... to zapsání v DE není otázka jako 500euro a hotovo. To bude stát několik desetitisíců na všech zkouškách co to musí absolvovat na dekře.
Prostě jebat :mrgreen:
na mém autě to němčoura stálo 4tis Euro .. při koupi jsem dostal veškeré protokoly + faktury (např. měření kluku se dělalo nadvakrát, postup je takový že prvně musíš mít souhlas z BMW, že můžeš použít jejich karoserii pro individuální přestavbu, změří výkon a převody (kombinaci převodovky s diferákem) následně ti podle naměřeného výkonu určí brzdy (pravidlo je jednoduché - musí být z vozu se stejným/vyšším výkonem), podvozek (opět odpovídající naměřenému výkonu, následně měření geometrie (pozice kol v karoserii včetně krajních pozic při vytočení kol), nařízení vyztužení karoserie (horní a dolní rozpěra motorového prostoru + výztuha držáků řízení), schválení rozměru disků a pneu,
byť některé úpravy považuji za diskutabilní (u mého auta není vše uděláno tak, jak je v protokolech uvedeno, ale někomu se podařilo získat razítka do protokolů a zlegalizovat) v ČR potřebuješ navíc měření spotřeby.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Fajticek
Příspěvky: 7
Registrován: 26. 08. 2017 10:10

Re: M52 v TP?

Příspěvek od Fajticek » 11. 03. 2019 22:33

No tak z hlediska financi je pro mě to dělat U Němců dost nepraktické. :D to jsem čekal, podstatně menší částku.

Fajticek
Příspěvky: 7
Registrován: 26. 08. 2017 10:10

Re: M52 v TP?

Příspěvek od Fajticek » 11. 03. 2019 22:34

:x

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: M52 v TP?

Příspěvek od MattyX » 11. 03. 2019 23:00

No, to si všichni myslí že je to hop na krávu a je tele za děkuji tak to ani omylem... Podobným způsobem se to i nmu nás na dekře, ale je to ještě dražší .
Prostě neřešit a žít si svůj spokojený život dal....
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Re: M52 v TP?

Příspěvek od BOOST » 12. 03. 2019 18:12

Přesně tak, kvůli M52 je to nesmysl, já se na to vysral i kvůli M60. Bylo by to krásný, ale bude to stát tolik, že je lepší koupit Mko. :)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Re: M52 v TP?

Příspěvek od M40TURBO » 12. 03. 2019 20:44

A stale jsme u toho že v německu to dostane schválení takže musíš udělat dovozovou stk a končíš. Legalně to nejde německý techničák nemá všechny údaje potřebné k vypsaní dovozového protokolu takže potřebuješ auto ztotožnit podle ztp vydané pro auto které mohlo být v čr registrované nebo výpis z technických údaju od dekry, akreditovaného zástupce atd. opět nejde takže skončíš na zkušebně. Na dekře i tuv se obměnili lidi jsou tam spíše mladí kteří jsou flexibilní a jsou ochotní udělat pro zákazníka víc a finance jsou taky už přijatelněsší
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Re: M52 v TP?

Příspěvek od BALI » 29. 05. 2019 19:18

kafíčko u tety stačit nebude... bylo mi za zapsání M52 řečeno,že za takových 50 "kafíček" by to za to riziko stálo :roll: :mrgreen:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Re: M52 v TP?

Příspěvek od adam320 » 29. 05. 2019 20:00

M40TURBO píše:
12. 03. 2019 20:44
A stale jsme u toho že v německu to dostane schválení takže musíš udělat dovozovou stk a končíš. Legalně to nejde německý techničák nemá všechny údaje potřebné k vypsaní dovozového protokolu takže potřebuješ auto ztotožnit podle ztp vydané pro auto které mohlo být v čr registrované nebo výpis z technických údaju od dekry, akreditovaného zástupce atd. opět nejde takže skončíš na zkušebně. Na dekře i tuv se obměnili lidi jsou tam spíše mladí kteří jsou flexibilní a jsou ochotní udělat pro zákazníka víc a finance jsou taky už přijatelněsší
Pokud neco nesmyslnyho privezes z DE se zapsanejma upravama z tuning tuv...
Staci prinest COC list, zbytek uprav navic je ceskej urad povinej do ceskyho tp prepsat ikdyby tam byl motor z kontejnerovy lode, a este pak stoji prihlaseni pouhych 800kc a nedelas zadnou dovozovou technickou, jen beznou ceskou
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Re: M52 v TP?

Příspěvek od alkaba » 30. 05. 2019 10:25

Teď mě stavěli s M52tu, kompresor, R16 kola a kromě propadlé STK neřešili nic :roll: :lol: Jen pro info, že to není tak žhavé :)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

Paulie
Příspěvky: 128
Registrován: 19. 09. 2010 07:23
Bydliště: Ostravsko/Mnichov

Re: M52 v TP?

Příspěvek od Paulie » 30. 05. 2019 11:43

On nebude problem, kdyz te zastavi PCR, ale spise v pripade nehody se to pak muze seredne vymstit... to jsou veci na ktere pojistovna ceka :roll:

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: M52 v TP?

Příspěvek od MattyX » 30. 05. 2019 22:21

V případě nehody ? Když bouráš ty, tak nikoho nezajímáš - havarijko na e30 snad ani nejde myslím (?) :D Takže prostě si opravíš to co sis rozjebal.
Pokud jsi účastníkem nehody a řeší se plnění, tak jediný co pojišťovnu zajímá je platná stk, rozměr gum, vinko, kilometry a zdarec - a že jsem měl nehodu na semislicku v únoru , skořepiny v autě a další píčoviny co nikdo neřešil.
A když ti nic dát nebudou chtít, tak nic nedostaneš - to je dost nepravděpodobné, ale za cenu tohoto rizika se s tím dá žít :)
Jediný kdy by to někoho zajímalo, by bylo , kdyby jsi srazil autobusovou zastávku plnou lidí, nebo by jsi naboural do kamionu převážejících nový porsche, nebo nevím co za katastrofu ...
Vzhledem k tomu, že když jsem jenom stál (přednost, stopka, přechod, zaparkovaný auto) mě nabourali za život 4x , tak mám celkem přehled, co pojišťovnu zajímá :D Já bych měl větší strach z iniciativního debila u dopravní policie spíše :D A to e30 už dneska nepatří mezi objekty zájmu pčr - tam patří debilové v kšiktovkách v E46 :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2366
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: M52 v TP?

Příspěvek od Huska » 31. 05. 2019 05:01

Jelikož mám ve firmě 17 aut tak se nějaké nehody řeší poměrně často, ale dokud se nestalo nic vážného = bez zranění, tak to bylo jak píši kluci. Když do kolegy vletěl motorkar a byl několik týdnů v nemocnici tak řešili úplně všechno!! u soudu pak pojišťovna argumentovala i tím že v květnu měl ještě zimní pneu (mimochodem kolega stal na krajnici ) jestli svítily dobře světla atd. kompletní
znalecké posudky obou vozidel. Motorkarovi zase argumentovali neprizpusobenim rychlostí apod. .. ve výsledku soud dal vinu 50:50 takže pojišťovny ž povinného ručení nezaplatili nic, oba přišli na rok o ridicaky. Osobně ž toho mám velký respekt a v dnešní době riskovat nelegální upravy provozu nemá smysl.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Re: M52 v TP?

Příspěvek od Vasa » 11. 10. 2019 18:21

No, take bych nekom s M50 legalne v E30 zapsanou v CZ vedel... Ona vec se ma trochu jinak:
1, lze to udelat jako legalni prestavbu pres Dekru kde to v idealnim pripade bude stat cca 70-100k a jak psal Boost, tak po vsech provedenych zkouskach vam mohou oznamit, ze mate smolika. Plati se predem :)
2, pritahnout to z jine EU zeme kde je to jiz zapsane a ceskeho urednika donutit to akceptovat
3, cituji p.Stehlika: jsou zde v CZ urady kde to “umi” i bez Dekry a mne... Takova treba jizni Morava je pry schopna lokalita
4, v 99,8% pripadu je cela prestavba uplne k hownu, kupte si bez problemů auto ktere disponuje motorem ktery chcete

Jinak nema smysl p.Stehlika kontaktovat telefonicky, mailem apd s podobnym dotazem. Odpoved vzdy bude NEJDE.

PS: diky shode snazeni, nahod a stesti se mi podaril za ta leta najit zpusob jak celkem uspesne zapsat nektere morory leckam. Bohuzel pouze v rezimu R4 za R4 a R6 za R6. Resp. nikdy mi neproslo R4 za R6 apd. Zpusob je tak prozaicky, ze je az s podivem ze to projde bez problemu. Samozrejme at si na to kazdy prijde sam, vubec nestojim o to, aby to byla verejne znama vec. Pak by to nejspise prestalo fungovat.

PS: jako perlicku samozvane kreativity uredniků uvadim to, ze napr. v pripade te zapsane M50 mam dole v TP poznamku, cituji:
“Udaje v kolonce c.3 (motor) dle aktualniho stavu”
Takze si tam asi ty motory mohu prehazovat jak chci :)))
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Odpovědět