Compact E36 vs E46

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4002
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: Compact E36 vs E46

Příspěvek od Gabo » 10. 04. 2018 11:31

Tak opravit hnilobu je to nejmenší, pokud se to obejde bez lakování kabátu. Svářečku už mám, pár zkušeností taky ... I mě srdce nejvíc táhne k E36 323ti v dakargelb. Ale na tuhle barvu budu muset něco přišetřit.
EX: e30 325iT LPG 8/88
Akt:
Octavia 1 TDi 2000- vlhkej sen českejch rodin v metle a na hlínách
Favorit 136 L 1990 - výkvět komunistického strojírenství
Peugeot 106 1.1 - stříbrnej francouzskej bobek po prvním majiteli
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
JohNNyE30
člen E30.cz
Příspěvky: 631
Registrován: 22. 08. 2008 23:47
Bydliště: Ostrava

Re: Compact E36 vs E46

Příspěvek od JohNNyE30 » 10. 04. 2018 13:21

Můj compost '97 je teda solidně prohnilá mrdtka. Přední "kostky" mrtvé, prahy by byly taky ideálně na výměnu (ale origo hever zatím furt funguje :D ), ty plastové kokotince, za které se to dá zvedat, tak drží jen silou hrdze, jak jsou všechny ty 4 místa vyhnilé.. Dá se říct, že celé okolí kolem konců prahů je v hajzlu (spodek podběhů co se napojuje na prahy). Ale jako na pohled v pohodě, jen do doby, než člověk vezme dráťák a tou gumou projede jak máslem, protože za ní už žádný plech nezbyl. Taky nevím, jestli ta moje jebka vyhrála loterii, ale ošetření kastle se jim úplně nevyvedlo... Nepřijde mi totiž úplně ok, že když z rezavého plechu odlupuju ten plastizol, tak že se loupe i ze zdravého plechu a to rovnou s barvou a pod tím zůstává nějak divně mokrý, neošetřený plech. Prostě hrůza.. se nedivím, že to hnije rychlejš jak tříca.
Obrázek

Uživatelský avatar
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4002
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: Compact E36 vs E46

Příspěvek od Gabo » 11. 04. 2018 06:07

Pokud je plastizol blbě udělanej nebo porézní, dostane se pod něj voda a brouk korozník pak hlodá. Ale toto znám z více aut ...
EX: e30 325iT LPG 8/88
Akt:
Octavia 1 TDi 2000- vlhkej sen českejch rodin v metle a na hlínách
Favorit 136 L 1990 - výkvět komunistického strojírenství
Peugeot 106 1.1 - stříbrnej francouzskej bobek po prvním majiteli
PER ASPERA AD ASTRA

Odpovědět