e39 - zkusenosti

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2155
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: e39 - zkusenosti

Příspěvek od Semry » 28. 12. 2017 08:48

Quaife? Ale to asi vis.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996 (toho času nepojízdná), W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4778
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Re: e39 - zkusenosti

Příspěvek od BOOST » 28. 12. 2017 09:18

Dif z M5 E39. Quaife, jak píše Semry, ale to moc levný nebude.
Pak by u 523i až 535i měly jít dát střeva ze "188" diffu z E36/E34.
540i má mít pak "210" diff, takže tam buď z M5 nebo střeva E36 M3 třeba.
Je to info od helmutů, sám to ověřený nemám. :wink:
Naposledy upravil(a) BOOST dne 02. 01. 2018 22:38, celkem upraveno 1 x.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 :twisted:

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2155
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: e39 - zkusenosti

Příspěvek od Semry » 29. 12. 2017 10:44

Mě to zas tak drahý nepřijde. Je to asi 30tis ale je to všechno nový!
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996 (toho času nepojízdná), W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12026
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: e39 - zkusenosti

Příspěvek od MattyX » 30. 12. 2017 14:16

Asi tak... Na daily bych už dneska koupil novej quaife a ve finále to vyjde ještě levněji, protože najít 188" vložku která je použitelná a nikdo ji ještě nezmršil aby fungovala jak má je trochu už boj...
Nechová se to sice úplně jak lamelak , ale pro získání trakce je to good :-)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

poly33
Příspěvky: 1201
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Re: e39 - zkusenosti

Příspěvek od poly33 » 31. 12. 2017 13:30

Tak se přidám svou trošku do mlýna.
Dovolím si tvrdit, že už mi taky prolezl rukama nejeden baworák, co se e39 týče, měl jsem e39 tds, a aktuálně 530i v touringu a 530dA v sedanu.

obecně e39.
Největší problém těhle aut je tady česká republika. Jakmile se tohle auto dostane z DE --->ČR , a to nemluvím o cestách jak již jste probírali , začne se auto přehazovat mezi lidma a jezdit a neservisivat atd , každý to zná. Nemám ted na mysli lidi z téhle sekce, každý si šáhne do svědomí jak co a ono servisuje. To auto vydrží fakt uplný nesmysl. Jsem zastánce benzínu kdy nejspolehlivejší varianta bude asi 528i singl vanos. Potvrzuju lubcovy slova.
Určitě máte každý rád když si koupíte 20let starý BMW když k němu přijdete a hned poznáte na první pohled , že je to auto nezasáhlé žádným Tondou z českých garáží? je to tak?

zkušenosti:

e39 525tds, , měl jsem uplně vydechnou mrdku ale u tak dokázala najet nesmysl , a i vlek odtáhla. Nejvíc mě štvalo to , že pod sebou nechává všude skvrnu oleje. spotřeba 7-8 l. Dneska už bych to auto řesil jinak, jelikož mělo v podstatě vše vyřešený ( podvozek, brzdy atd) Stačilo vyndat motor a za 5korun se dá kompletně přetěsnit , a byl by klid. Byla to doba studíjí atd takže asi tak. prodáno

e39 530i touring LPG
Auto mám do dnes , koupil jsem když mělo najeto 223tkm celkem haluzově v DE. Stálo ladem už několik měsíců, nicméně musím podoktnout jak jsem k němu přišel , nebylo napadlý garážistou a jelo domů a rovnou na LPG. Potvrzuju Boostova slova za mě e39 musí mít Sportsitze( látkový ideal) M-Packetový podvozek a viz jeho výpis výbavy. Což tahle splnovala. Musím říct , že info o spotřebě oleje u M54b30 jsou pravdivé, zapečený stírací kroužek má každá. tzn i moje. v 300tk začlo auto jakoby nemít výkon, tam jsem se stal na ten motor odborníkem, vše šlo ven a nové, až na motorovou elektriku.
Já to řešil v 300tkm výměnou motoru z e60tky který po sundání víka svítil ( žádný longlife) a motor byl o 6let novější o proti mému. Paradox je , že jsem prodal kliku a ojnice písty ze starého za víc , než jsem koupil nový motor . Když jsem prošel tímhle martýriem šel jsem do BMW a koupil novou motorovou elektriku a náhle byl chiptunning na světě + 100hp ;) tím jsem poznal , že nejrozumnější je přehrát jednotku motoru
SIEMENS MS43 z Euro4 --- > EURO2 a omezí se chybovost elektriky a je to v pohodě.
Za mě řeším pouze oleje fitry, dělal jsem přední nápravu i řízení , krom snad zadní nápravy kterou mám teda už vybitou je uděláno vše auto furt šlape.
Zažil jsem v tehle e39 i bouračku s kamionem a musim teda říct že 40tunový man mou e39 jen pomuchlal viz někde bude foto. e39 se dala do kupy a jezdá dál.
Ještě si dovolím, tohle auto se mnou zažilo asi 50x výjezd do DE s platem a pořád to nechápu, auto vydrží nesmysl, nevadí mu váhy, rychlost prostě nic. Běžný servis a radost. Spotřeba město, neměsto, plato, neplato, 12-14 plynu. nejezdím pomalu

e39 530dA
Auto mam pár měsíců. Byla to náhoda auto jsem ani nechtěl. Dohodil otec od jednoho chataře. když jsem se na to jel podívat pochopil jsem , že to auto chci, protože tohle bude jezdit na nic dlouho . Auto zakoupeno 10/2001 u chorvatského Dealera onim pánem. majitel až doposud. Na chatě v beskydech kde to auto každou zimu stálo pod přístřeškem se neda v zime vyjet takže auto nejezdilo v zimě. a najeto má 220tkm . No prostě nafta spotřeba7-8 l. Vzal jsem ho ze stejneho duvodu jako Boost, nebavi mě furt tankovat. takže zatim naprosta spokojenost.

Jen podotknu , že obě e30 mají Webasto a dokonce funkční ;) tzn nezahřívám moc :)

Došlo na Lubcova slova, " prostě 2-3 e39 uservisuješ to je v pohodě." :D
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173, EX e28 520i, 535i,- sešrotováno
e30 325i touring Malach....
e39 530i touring LPG

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4077
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Re: e39 - zkusenosti

Příspěvek od Macek » 02. 01. 2018 21:27

MattyX píše:
30. 12. 2017 14:16
Asi tak... Na daily bych už dneska koupil novej quaife a ve finále to vyjde ještě levněji, protože najít 188" vložku která je použitelná a nikdo ji ještě nezmršil aby fungovala jak má je trochu už boj...
Nechová se to sice úplně jak lamelak , ale pro získání trakce je to good :-)
V e39 je 188? Jestli je tam záměnnost se staršími difi, tak bych očekával pro motorizace 6V a 8V 210... ale jistej si nejsem... ale rád bych to věděl najisto a kdybych o nějakej kloudnej zakop, tak ať si ho můžu naskladnit doforoty, ať v případě koupě e39 nejsem následně zaskočen nedostatkem... jednohrab mě fakt neba...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4778
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Re: e39 - zkusenosti

Příspěvek od BOOST » 02. 01. 2018 22:39

523i až 535i by měly mít diff 188, 210 má až 540i. Ale na jistotu ti to nepovím, já mám jenom dvakrát 530d a jednou M5.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 :twisted:

poly33
Příspěvky: 1201
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Re: e39 - zkusenosti

Příspěvek od poly33 » 06. 01. 2018 11:29

V mojí 530i je 188 dif
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173, EX e28 520i, 535i,- sešrotováno
e30 325i touring Malach....
e39 530i touring LPG

Odpovědět