Zimni vs Celorocni pneu

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2712
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od SwissCabrio » 06. 04. 2017 07:33

Gabo píše:
SwissCabrio píše:Ja myslim, ze v tom je ten smysl tady ... Jezdis do 4 mm, pak das zase nove ... V podstate jako kdyby jsi jezdil zimni gumy stale, ale mely vic letni chovani ...
Potom ale přece můžu do 4 mm sjíždět zimáky a ty pak prodat dál (což je při mým nájezdu 12-15 tkm/rok tak akorát - já dávám pryč zimáky cca s 4-5 mm nebo je dojíždím v létě) a letní totéž. Pořád je dost střelců kteří si jeté gumy rádi koupí
Tak pro me je hlavni duvod nemit 2 sady kol, jednak jsou v tom penize navic a jednak to zabira prostor nekde. Pokud ten prostor mas, tak je pulka problemu vyresena.
Zase jezdit zimni gumy v lete taky neni idealni, predpokladam ze na dalnici nejedes 100 km/h, ale asi trosku vic ...
I ja kupuji na nektery auta jety gumy (zatim vzdy jen kladny zkusenosti), ale to jsou spis jen sezonni auta a 4 mm vzorek na zanovni (max 3 roky) letni gumy a najezd 1000-2000 rocne uplne staci ....
3 lidi = 5 nazoru ... :mrgreen: :mrgreen:
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od Semry » 06. 04. 2017 08:23

Gabo píše:
Semry píše:No jo vrány, to bych taky mohl zkusit. Spotřeba u 300D je neměřitelná, je to konstanta, Michelin si na to dává pozor takže si myslím že to bude stejný. A na 4mm v zimě nehraju, možná je to prasečina ale já vím v jakém stavu mám auto a gumy a podle toho jedu. 90% času je na silnici břečka nebo voda, 4mm jsou asi kvůli sněhu, to bezesporu, nicméně kombi nemá tak mizernou trakci jak by se mohlo zdát, takže jsem zatim neměl problém a vozim řetězy kdyby náhodou. Je to asi jako když máš na letnákách (povolenejch) 1,6 tak asi taky nepojedeš po morký D1 150km/h i když to lidi běžně dělaj... Jedu tak abych neublížil sobě ani ostatním. Jinak ze zkušenosti právě vím že někdy je důležitější směs než vzorek, ztvrdlý zimáky s 8mm jsou daleko horší, to dokáže ztrestat. Ale jak říkám provozuju relativně pomalý auto a jezdim víceméně vklidu. A tlak hlídám, což nedělá skoro nikdo, takže polovina republiky jezdí na podhuštěnejch pneu a pak se divěj jak mizej.
A benga tě už někde prudili kvůli hloubce vzorku pneu?
Jako mě osobně je šumák na čem kdo jezdí, hlavně když nezrakví někoho dalšího případně nezablokuje na kdovíjak dlouho silnici. Oni jsou povinné zimní pneu debilní výmysl ..
Mě se to nestalo, zase abyste si nemysleli že jezdim na slikách, ale s šuplerou kolem toho fakt nelezu. Prostě když už se blíží konec, tak při nějakém vhodné servisu (zejména vaření :twisted: , lakování už jsem vzdal..) prostě přezouvám, sundám pojištáky, navoskuju kola (mám echt pavučiny) a nakoupím pneu.
Policie se obvykle ptá na ročník auta a co STK nacož odpovídám STK? coby. Jo a mám i stejnou rezervu a kupuju si novou pneu na rezervu. Pro sichr.
BTW: Když jsem jezdil s tátou žigulem, nic se neřešilo, pásy, gumy. Zimáky nebyly, barum OR něco, já vysmátej mezi sedadlama a všude tatík dojel, než to teda omotal o strom, páč se mu to utrhlo na mokrym listí... Pak jsme přešli na fáčko. :lol: Známejm dokonce v rozlícovanym žigulu vypadlo dítě na přejezdu, prostě se otevřeli dveře a hups. No tak ho sebrali ze škarpy a jelo se dál. Dneska by je asi zavřeli. Ségra ta dává autosedačku na každej ujetej km, řeší svítící airbagy apd. Jiná doba dneska. :roll:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2712
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od SwissCabrio » 06. 04. 2017 09:22

Jojo, to je pravda ... Taky si pamatuju, kdyz jsem sedel u nasich v Moskvici 408 (4-vokym) vzadu, pekne bez pasu ... A jednou na dalnici u Merina zkousel otevrit dvere za jizdy ... (nastesti to neslo).
A zimni gumy vypadaly spis jako Off-road vzorek ...

OR34 byly udajne jedny z nejlepsich ... :shock:
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
Asmodeus
Příspěvky: 3539
Registrován: 28. 01. 2004 08:19
Bydliště: Kopřivnice

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od Asmodeus » 06. 04. 2017 18:24

SwissCabrio píše: OR34 byly udajne jedny z nejlepsich ... :shock:
Byly :wink:
Já jsem s Moskvičem 412 jezdil OR6, to byl adrenalin na suchu, vodě i sněhu.... :twisted: Je ale neuvěřitelné, co ta kráva pancéřová vyjela na ztvrdlých gumách se zadním náhonem, rozložením váhy 94:6 a s tímto vzorkem:

Obrázek

Takže kdyby někdo věděl o gumách s tímto vzorem v rozměru 235/45 R17, tak beru! Klidně i jeté.... :twisted: :D

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2712
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od SwissCabrio » 06. 04. 2017 20:33

Na co to chces namontovat? Este rekni, ze toho Ragulina mas nekde schovaneho na zahradce ...
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od Semry » 07. 04. 2017 10:07

Tak tuhle gumu jsem měl na 120tce GLS (jezdila na Super), pamatuju si že byla dvakrát protektorovaná, z čehož se mi jednou odlepila a mlátila do do podběhu... No abych to schrnul, vytáhnul jsem to někde ze stodoly a obul na předek páč se mi to zdálo jako pěkná pneumatika.
Ráno v 7 v prosinci jsem vyrazil do školy, to znamenalo stát v 6, dostat se do auta (zámky) pak do motoru, nacupovat, 5x prošlápnout plyn + sytič a natočit. Pak vyškrabat průzor 10x10 cm a to někdy stihlo i znova zamrznout. (karton před chladičem samozřejmostí) pak nasednout, jednou rukou držet dveře (zima nešly zabouchnout), druhou rukou hadříček a utírat mlhu, souběžně jet, plynovat aby to nezdechno řadit a další ty obyčejný věci. Nu a právě jsem dojížděl do školy když mě na tomhle vzorku v 25km/h na kruháči zaskočila taková nedotáčivost že jsem málem vypadnul z dráhy... Tak jsem je dal na zadek, a od tý doby jsem byl znám jako největší drifter, video dodám.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od Semry » 07. 04. 2017 11:07

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od Zavarenec » 07. 04. 2017 14:48

:lol: :lol: :lol:

Já když vidim ten "záklon" zadních kol ve smyku... bych se bál že se to podlomí :lol: :lol: :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2712
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od SwissCabrio » 07. 04. 2017 15:40

Na tom kluzkym asi ne ... To spis kdyby to najednou bylo suchy ...

Ale to auto je taky trosku hybrid - predek NFL, zadek jeste VFL.
A GLS-ka mela mit 4 kulaty svetla v chromu ... Nebo si to pletu?
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od alkaba » 07. 04. 2017 15:50

Taky si myslím, že je to ještě "chromák" :lol: Podle těch zadních úzkých světel...
Driftíky pěkné, Š120 ve smyku jsem vždycky chtěl řídit, ale nikdy jsem se k tomu nedostal :)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od Semry » 07. 04. 2017 18:39

Je to chromák. Babka to v osmdesátymosmym (to jsem se narodil) vopřela v lese do škarpy, nepodařilo se jí před zatáčkou na kluzku podřadit na 2 (to chtělo zkušenosti) a zastihl jí smyk kterej s neutrálem nezvládla. No a v servise z toho udělali plastáka a to byl taky jedinej důvod proč jsem to poslal do šrotu, jinak by to dneska stálo 150 tyčí.....
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

SwissCabrio
člen E30.cz
Příspěvky: 2712
Registrován: 17. 11. 2015 20:34

Re: Zimni vs Celorocni pneu

Příspěvek od SwissCabrio » 07. 04. 2017 18:56

Jojo, kdybych to byl byval tenkrat vedel, tak by sem sem byval byl nechodil ...
1986 318i Coupe (aktualne na prodej - 2024)
1990 325iA Cabrio
1994 540i V8 Sedan

1981 Golf 1 Cabrio (vzpomínka)
1989 320i Cabrio (vzpomínka)
1990 520i 24V Sedan (vzpomínka)
1992 325is Coupe (vzpomínka)
1990 Z1 (dream)
2001 Z8 (ultimate dream)

Odpovědět