E39 523i, sedan před FL - chlístne chladič, když je po risku

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Řáholec
Příspěvky: 184
Registrován: 07. 11. 2007 20:15
Bydliště: Středozemě

E39 523i, sedan před FL - chlístne chladič, když je po risku

Příspěvek od Řáholec » 09. 07. 2016 18:53

Motor běží bezproblémově, nehoupe, nehřeje se, riska na budíku po ohřátí vždy uprostřed, bez žádné výchylky.
Před časem jsem kouknul na stav vody a bylo jí tam tak 5cm pod risku, motor studený.
Dolil jsem přesně po risku KALT a jel jsem. Asi po 10km jsem zastavil u krámu a když jsem se vrátil k autu byla malá loužička pod autem. Koukl jsem dovnitř a bylo to ochlístané dole pod bílou nádobkou kam se doplnuje voda.
Stalo se mi to už párkrát, když jsem dolil za studena po risku, vyjel, ne vždy to ukápne. Když si to něco vyháže, zase tak těch 3 - 5 cm pod risku, nic už pak neteče a teplota se, jak jsem psal výše nezvedá.
Stalo se to někomu z Vás?
Jinak voda v oleji není, ve vodě žádný olej také ne.
Spíš se mi zdá, že se někde rozlepil spoj té bílé nádobky a černého chladiče dole a když se ohřeje a je tam tlak, ujde to tamtudy.
Jde to nějak oblepit, zatmelit, nebo musím vyměnit celý chladič? Sakumprásk? Lze tu bílou nádobku vyndat, nebo je to vše dohromady slisované, slepené?
Díky za cokoliv. Snad je to trochu srozumitelné.
Mějte se.
:)

Odpovědět