Motor Tds - más smysl repas? Názory..
Motor Tds - más smysl repas? Názory..
Nazdar chlapci.
Nedávno jsem si koupil E34 toura v Tds a automatu. Poměrně zdravá kastle a vůbec hezkej stav, takže má smysl to dávat dokupy. Vyměnil jsem olej v motoru a tu hnusnou rezavou kaši co byla místo vody. Trochu jsem to projel a ejhle. Zastavím někde na 3 - 5 hodin a podemnou kapičky velikosti 20 koruny od oleje a tak čtvrt litru vody. Za týden doleju něco okolo 4 litrů.
Problém je v tom, že automat řadí VELICE dobře. Svor svoří, čerpadlo po GO a seřízené. Řídící vstřik maká. Auto na brnk teplý i studený. Točí nádherně. Žádnej hnusnej dým z vejfuku a podobně. Nekolísaj otáčky. Spotřeba na automat a převážně město slušná. Jde mi prostě o to, že jsem několikrát umyl blok a nemůžu najít od kud ten olej teče. Možná turbína, netěsnost vany, a bla bla.. Dokonce se špatě hledá i ta blbá voda. Takže mám se pustit do vyndavání motoru a sundání hlavy a podobně? Myslím tím přetěsnění všeho možnýho, výměn všech možnejch hadic a 5 dení práce? Kdy výsledná cena se bude blížit XX tisícům? Nemám odhad, ale třeba 20 litrů? A ve výsledku to bude zase jen starý Tds, který ani moc nejede a žere a s automatem funguje na ho*no?
Nebo mám za pát tiscí koupit prostě nějakej jinej blok, kterej alespoň nebude protejkat? Ale bude totálně vylágrovanej a několikrát uvařenej? Ale možná to pojede a nebude to nic stát? a nebudu na parkovišti nechávat fleky?
Ve výsledku to bude auto pořád jak má bejt, a bude mít možná nějkou hodnotu jako celek.
A pak je tady možnost číslo tři a to že koupím za 15 tisím M57 třílitr v naftě a pokusím se ho tam postavit. Držáky, elektrika, automat a podobný hovadiny už dneska asi zvládneme. Takže ta stavba by se za 20 - 40 tisíc dala asi během 14 dní realizovat. A výsledek by byl hybrid s nefunkčním tempomatem a BC. Hnusnou pákou automatu uvnitř starého interiéru. A hezké svezení. Naprosto neprodejné auto s nelegálním motorem a nulovou hodnotou...
Jsem na vážkách jak na to..
Auto je doopravdy moc pěkné, a budu si ho asi tak 5 let nechávat. Jezdím denně a přibližně 1000 Km za měsíc, z toho 700 km město.
Nedávno jsem si koupil E34 toura v Tds a automatu. Poměrně zdravá kastle a vůbec hezkej stav, takže má smysl to dávat dokupy. Vyměnil jsem olej v motoru a tu hnusnou rezavou kaši co byla místo vody. Trochu jsem to projel a ejhle. Zastavím někde na 3 - 5 hodin a podemnou kapičky velikosti 20 koruny od oleje a tak čtvrt litru vody. Za týden doleju něco okolo 4 litrů.
Problém je v tom, že automat řadí VELICE dobře. Svor svoří, čerpadlo po GO a seřízené. Řídící vstřik maká. Auto na brnk teplý i studený. Točí nádherně. Žádnej hnusnej dým z vejfuku a podobně. Nekolísaj otáčky. Spotřeba na automat a převážně město slušná. Jde mi prostě o to, že jsem několikrát umyl blok a nemůžu najít od kud ten olej teče. Možná turbína, netěsnost vany, a bla bla.. Dokonce se špatě hledá i ta blbá voda. Takže mám se pustit do vyndavání motoru a sundání hlavy a podobně? Myslím tím přetěsnění všeho možnýho, výměn všech možnejch hadic a 5 dení práce? Kdy výsledná cena se bude blížit XX tisícům? Nemám odhad, ale třeba 20 litrů? A ve výsledku to bude zase jen starý Tds, který ani moc nejede a žere a s automatem funguje na ho*no?
Nebo mám za pát tiscí koupit prostě nějakej jinej blok, kterej alespoň nebude protejkat? Ale bude totálně vylágrovanej a několikrát uvařenej? Ale možná to pojede a nebude to nic stát? a nebudu na parkovišti nechávat fleky?
Ve výsledku to bude auto pořád jak má bejt, a bude mít možná nějkou hodnotu jako celek.
A pak je tady možnost číslo tři a to že koupím za 15 tisím M57 třílitr v naftě a pokusím se ho tam postavit. Držáky, elektrika, automat a podobný hovadiny už dneska asi zvládneme. Takže ta stavba by se za 20 - 40 tisíc dala asi během 14 dní realizovat. A výsledek by byl hybrid s nefunkčním tempomatem a BC. Hnusnou pákou automatu uvnitř starého interiéru. A hezké svezení. Naprosto neprodejné auto s nelegálním motorem a nulovou hodnotou...
Jsem na vážkách jak na to..
Auto je doopravdy moc pěkné, a budu si ho asi tak 5 let nechávat. Jezdím denně a přibližně 1000 Km za měsíc, z toho 700 km město.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
Prvně by asi bylo dobré najít místo úniků, abys zbytečně neinvestoval.
Louže vody je ve kterých místech? Vpředu/vzadu motoru? Vpravo nebo vlevo? Na hledání je dobré nemít pod motorem kryty.
Louže vody je ve kterých místech? Vpředu/vzadu motoru? Vpravo nebo vlevo? Na hledání je dobré nemít pod motorem kryty.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
myslím že sis odpověděl víceméně sám pokud auto jede, startuje,nehulí, tak nevidím jedinej důvod sundávat hlavu, vyndávat motor, a pod... Pokud ti někde teče olej, tak ti může klidně téct na gumovou hadici vody a ta tím pádem odejde, takže našel bych únik kapalin a přetěsnil, dál neřešil, určitě to nebude stát 20k...
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
za 20 k je z toho v podstatě nový motor,
protože všecko stojí 5 korun. Nakup všecky gufera a těsnění a o ringy které od výroby nikdo neměnil, vytáhni motor umýt vše vyměnit a máš klid.

TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
Nerad bych z toho tady dělal téma do technicky sekce (abych nedostal vynadano) ale nafotil jsem to.
http://martinperlovsky.rajce.idnes.cz/Tds
Každopádně s variantou číslo jedna jsem byl asi taky nejspokojenější. Proste se pustit do opravy původního bloku.
http://martinperlovsky.rajce.idnes.cz/Tds
Každopádně s variantou číslo jedna jsem byl asi taky nejspokojenější. Proste se pustit do opravy původního bloku.
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
podle mého ti teče vodní pumpa, a motor je prostě zralej na přetěsnění 

Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
Jo tak tohle je to stříbrný TDSo, co bylo na bazoši za 89k
tak proto to asi bylo naprodej.. někdo asi nevěděl co s tim.. a předtim to bylo naprodej asi půl roku nazpátky..

E30 ´86 M20 Coupe M-Tech I "Chromtechnik"
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
najdi co tece a vyres to lokalne jestli to jede...za 20tis. nedas dohromady ani samotnou hlavu
naposledy jsem delal zakaznikovi palici na tds a platil pres 27tis. vcetne prace...
m21 motor jsem si delal jednu sam pro sebe celej a bez novejch pistu, ojnic a klliky jsem utratil se 40% slevou na dily asi 45tis...tak mi vysvetlete jak muze stat tds s retezem a hydrostelama 20
cerpadlo jsem pouzil stary navic, taky se pak vysralo a dal jsem dalsich 15 
naposledy jsem delal zakaznikovi palici na tds a platil pres 27tis. vcetne prace...
m21 motor jsem si delal jednu sam pro sebe celej a bez novejch pistu, ojnic a klliky jsem utratil se 40% slevou na dily asi 45tis...tak mi vysvetlete jak muze stat tds s retezem a hydrostelama 20


smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
"naposledy jsem delal zakaznikovi palici na tds a platil pres 27tis. vcetne prace... "
coze?
to z te hlavy zbyl ale jen obal ktery se na 5ti mistech varil a zbytek veci je tam fungl novy za mo ceny a ne nejlevnejsi nebo original
jinak si nedokazu vysvetlit kde jsi tech 27 vykouzlil na takove jednoduche hlave
coze?



http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
ano hlava se varila na dvou mistech mezi ventilama
tak si sedni ke katalogu a pocitej:
prace motorare(svadlenka), vackova hridel, hydrostely, 4 novy sedla, repase vsech vstriku, tesneni pod hlavu, hlavovy srouby, gufera, vodni pumpa, tesneni pod svody, sani, ventildekl, olej a filtry
svchalne mi prosimte spocitejte kolik by to stalo u vas kluci, jsem moc zvedavej, a netvrdte mi ze mam prodavat zakaznikovi dily se 40% slevou, to nevim kde jste videli, a jestli to tak delate vy tak jste akorat blby
ad.hlaska nejlevnejsi dily....ne skutecne ne nejlevnejsi dily, jde to ruku v ruce s vyrazem kvalitni dily
tak si sedni ke katalogu a pocitej:
prace motorare(svadlenka), vackova hridel, hydrostely, 4 novy sedla, repase vsech vstriku, tesneni pod hlavu, hlavovy srouby, gufera, vodni pumpa, tesneni pod svody, sani, ventildekl, olej a filtry
svchalne mi prosimte spocitejte kolik by to stalo u vas kluci, jsem moc zvedavej, a netvrdte mi ze mam prodavat zakaznikovi dily se 40% slevou, to nevim kde jste videli, a jestli to tak delate vy tak jste akorat blby

ad.hlaska nejlevnejsi dily....ne skutecne ne nejlevnejsi dily, jde to ruku v ruce s vyrazem kvalitni dily
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
jo a az to spocitate tak mi reknete jestl to dostal pan za maloobchodni ceny jo, priste poslu zakaznika k vam a reknu mu...to jsou kluci co poznaj komu tece vod. pumpa jenom po internetu z jednoho prispevku 

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
kdyby za mnou přijel zákazník s prasklou hlavou na tdsu, tak mu seženu za pár kaček jinou, té bych se trochu pověnoval, a auto by za pár kaček opět jezdilo dejme tomu do 10ti tis a to přehánim...... Ale pán měl asi k této hlavě citovej vztah, a nutně potřeboval novou vačku a sedla ne?
neříkám že to za 27 tis nejde jen je to hovadina, a nenažranost.... 


Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
Pokud já přijedu s tím že chci GO a ty my pošolícháš starou palici za pár kaček tak budu akorát nasranej...
... pokud chci mít opravdu TOP vršek abych se na něj mohl spolehnout vč. přetěsnění, tak budu počítat s tim že to něco bude stát a nebudu kupovat shity.
... mimojiné je taky dost rozdíl kdy ta GO za 27tis probíhala...
Já si třeba totiž pamatuju doby, kdy jeté zrcátko na E36 stávalo 3500,- Kč .... což je v dnešní době taky nesmysl... (jen pro porovnání dost výrazného faktoru = času ).
nicméně 27 je i tak docela dost... Posledně mi někdo povídal něco o dvaceti litrech... už nevim kdy...
... pokud chci mít opravdu TOP vršek abych se na něj mohl spolehnout vč. přetěsnění, tak budu počítat s tim že to něco bude stát a nebudu kupovat shity.
... mimojiné je taky dost rozdíl kdy ta GO za 27tis probíhala...
Já si třeba totiž pamatuju doby, kdy jeté zrcátko na E36 stávalo 3500,- Kč .... což je v dnešní době taky nesmysl... (jen pro porovnání dost výrazného faktoru = času ).
nicméně 27 je i tak docela dost... Posledně mi někdo povídal něco o dvaceti litrech... už nevim kdy...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
hlava na s stojí dnes cca 2-3 tis, pokud hlavu srovnám, zabrousím ventily, dám nové gufera, i kdyby i vodítka, tak co víc bych na ní měl jako řešit... nevim no, mě prostě přijde 27tis za hlavu na tds trochu hodně, pokud si to zákazník přeje tak budiš.... jen si myslím že se to dá vyřešit daleko levněji se stejnym výsledkem....
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
Rozhodne to jestli hlava stojí nebo nestojí 27k neřeší můj problém
mě jde o to jestli teda za hloupejch 20 litru jsem schopnej dat ten motor zase do cajku. Poslední radou bylo vyndat a přetesnit co mužů, bez toho abych tu hlavu sundaval, když to maka.
Jinak když stím jezdím normálně tak se většinou otáčky nedostanou nad 2500
takže uvareny to asi nebylo..a vůbec ten motor s automatem asi netrpěl roky hloupým zachazenim.

Jinak když stím jezdím normálně tak se většinou otáčky nedostanou nad 2500

Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
máš pravdu promiň..Vendelin píše:Rozhodne to jestli hlava stojí nebo nestojí 27k neřeší můj problém

každopádně asi nejlepší bude opravdu motor jen přetěsnit bez nějakýho většího rozebírání ,to si myslím taky

Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
vsak to jsem psal na zacatku, reagoval jsem na prispevek kde poly33 pise ze za 20tis. mas celej motor novej...to ani omylem
a k veci my opravy...pan si nechal u nejakyho podobnyho fušera jako jsi ty udelat go celyho motoru s tim ze mu privezl svuj blok po repasi a novy cerpadlo z bosche, stalo ho to docela dost penez, ale je jasny ze ty bys to resil jiinym starym cerpadlem a jinym vyjetym blokem...bylo to jeho rozhodnuti...pak se mu vysrala pumpa a on to uvaril
kdyz varis hlavu mezi ventilama tak ty sedla musis vyndat a kdyz je vyndas tak tam logicky as novy
zbytek hlavy byl proste nahovno, jen vacka stoji moc vcetne dph neco kolem 8000(i dnes), vstriky komplet v bosch centrum dojacek(p. sedivy) stojek 6x 500kc za spicky a 1200 cisteni ultrazvukem plus serizeni, jedno zdvihatko stoji 450kc, tesneni pod hlavu od elring 3000, hlavovy srouby 2000....atd.
vzhledem k tomu ze odtlakovani a rovnani hlavy se zabrousenim ventilu stoji u pana svadleky neco pod 4000 kdyz k tomu pripocitas tvji 2ku trojku za starou hlavu a riziko ze bude zase mrtva...a ja pak budu mit po pul rce opet na dilne vysrany tds
kazdopadne muj zakaznik je moc spokojenej. tomu ver
a k veci my opravy...pan si nechal u nejakyho podobnyho fušera jako jsi ty udelat go celyho motoru s tim ze mu privezl svuj blok po repasi a novy cerpadlo z bosche, stalo ho to docela dost penez, ale je jasny ze ty bys to resil jiinym starym cerpadlem a jinym vyjetym blokem...bylo to jeho rozhodnuti...pak se mu vysrala pumpa a on to uvaril
kdyz varis hlavu mezi ventilama tak ty sedla musis vyndat a kdyz je vyndas tak tam logicky as novy

zbytek hlavy byl proste nahovno, jen vacka stoji moc vcetne dph neco kolem 8000(i dnes), vstriky komplet v bosch centrum dojacek(p. sedivy) stojek 6x 500kc za spicky a 1200 cisteni ultrazvukem plus serizeni, jedno zdvihatko stoji 450kc, tesneni pod hlavu od elring 3000, hlavovy srouby 2000....atd.
vzhledem k tomu ze odtlakovani a rovnani hlavy se zabrousenim ventilu stoji u pana svadleky neco pod 4000 kdyz k tomu pripocitas tvji 2ku trojku za starou hlavu a riziko ze bude zase mrtva...a ja pak budu mit po pul rce opet na dilne vysrany tds

kazdopadne muj zakaznik je moc spokojenej. tomu ver

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Re: Motor Tds - más smysl repas? Názory..
neměl jsem v úmyslu do tebe šít, od toho tady asi nejsme, takže si to shrnem, já netvrdím že ty díly na opravu hlavy nestály co řikáš a podobně, jen jsem řekl že to jde i vyřešit levněji, a nevidim nic fušerského na to dát dokupy jinou hlavu, když jich je dostatek místo vaření prasklé, a sraní se se sedlama, stejně jako fungl novou vačku za 8tis další věc je že nechápu jak mě můžeš nazývat fušerem, když jsi žádnou mojí práci neviděl
a tím bych to rád uzavřel, pač tu zbytečně zasíráme téma které je o něčem úplně jiném
, a za další mě to nebaví....

