jak poznat na pohled M20B25? resp. kde hledat kód mot a hlav

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

jak poznat na pohled M20B25? resp. kde hledat kód mot a hlav

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 24. 11. 2014 13:01

Zdravím, chci koupit přestavbu, kde je údajně 2,5 m20 ale nějak se mi to po projížďce nezdá. Dá se na pohled bezpečně poznat o jaký motor se jedná. Popř. nevíte tedy někdo prosím, jaká čísla a kde mám hledat na motoru? Díky moc.

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 24. 11. 2014 13:17

na bloku stitek a tam je vyrazene primo 2,5 nebo 2,0 a kod 256k1 pripadne se muze trochu lisit bezkat ma asi jine. jinak vizualne jeste sani, pokud se dobre pamatuju tak 2,5kove sani je "kulatejsi" tz ty parohy maj zaobleny tvar kdezto u 2,0 je na tech parohach videt zlom. snad nekecam :lol:
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Lubooos
Příspěvky: 225
Registrován: 15. 03. 2009 20:06
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Lubooos » 24. 11. 2014 13:24

Vetsi prumer klapky. Sani je na pohled vetsi a zaobleny.

Gaz
Příspěvky: 741
Registrován: 26. 02. 2007 19:18
Bydliště: Poděbrady bo Hradišťo

Příspěvek od Gaz » 24. 11. 2014 18:46

Bezpečně nepoznáš alespoň v Čechách nic, co mekánik, to umělec a skladatel... Jesi to nejede, tak to 2,5 bude, kdyby to jelo, tak tam je nejspíš iso :twisted:

A teď vážně - na řidičově straně na bloku motoru na hraně s vanou ploška a na ní 256 KA nebo 256 E1 každopádně 256 = blok bude dvaapůlový nebo měl někdo raznice a pevnou ruku, hlavy na sobě mívají odlito 2.5 nebo 2.5 a 2.7 (když pominu čísla do ETK). Sání je na 2,5 kulatý, na 2,0 hranatější - viz. strejda google. Vstřiky má 2,5 tuším modrý, 2,0 bílý/zašedlý. Klapka na 2,5 má průměr vstupu tuším 65mm. Snad sem nic neporadil blbě.
320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 24. 11. 2014 20:16

Všechno co tu borci radí je supr a dá se tím řídit.Jediný dle čeho bych se moc neřídil je vyražený číslo na bloku.To při minimální snaze přebouchá kdejaký trouba tak,že to okem nerozeznáš :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 24. 11. 2014 21:43

Ve výsledku to může mít B25 blok, ale s B20 hlavou s B25 sáním a podobný slátaniny ve výsledku na jednotce z ETY. Občas se dají najít zajímavé kousky :roll: :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 25. 11. 2014 22:33

Díky moc kluci za cenné rady, hned su o něco chytřejší..

tak snad dobře pořídím a bude to mít třeba i svor :)

ještě jen pro info motor 2,3ka je ochuzená 2,5ka na elektrice jako u E36?

díky :wink:

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 25. 11. 2014 22:37

ne, 323 je i objemem 2,3 ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 26. 11. 2014 08:41

323 je prahistorickej nástroj a mám pocit že to byl pouze Jetron ?!?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 26. 11. 2014 10:38

To taky nemusí být pravda, nahastrošíš na to i jinou elektriku :lol: Myslím máca měl 323i touringa :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 26. 11. 2014 12:22

No jo.... ale Máca... :lol: :lol: :lol:

Ten tour tu byl snad v inzerci někde... na jinou jednotku to asi půjde, ale spíš jsem bavil o "origo" motoru tak jak je...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 28. 11. 2014 17:36

díky moc chlapy za cenné rady, nakonec se totiž z toho i přes velké přesvědčování prodávajícího vyklubal dvoulitr ...

a ještě sem dostal vynadáno od zmíněného pána, že vymýšlím srač.. že nepoznám 2,5 v kastli 1,8 :-D

sečteno podtrženo: sání bylo 2,0 a řídící jednotka číslo 0261 200 172 což asi není moc správně co? :-)

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 28. 11. 2014 18:21

tak jednotka je dvoulitrová a pokud bylo sání i dvoulitrový, nebyl to opravdu celý jeden velkej dvoulitr ? :-D
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 30. 11. 2014 10:13

Zavarenec píše:tak jednotka je dvoulitrová a pokud bylo sání i dvoulitrový, nebyl to opravdu celý jeden velkej dvoulitr ? :-D
byl a je, tak kluci pozor na něj je fakt přesvědčivý :-D

http://auto.bazos.cz/inzerat/40461520/P ... 18325i.php

Vune benzinu
Příspěvky: 627
Registrován: 01. 02. 2004 21:47
Bydliště: Praha

Re: jak poznat na pohled M20B25? resp. kde hledat kód mot a hlav

Příspěvek od Vune benzinu » 12. 12. 2014 22:40

Na to,ze prodava pouze auto uz je docela slavnej.Co ti rekl na to,ze to neni 2.5i?
Ani prodejce neznam a uz mi zacina srat.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: jak poznat na pohled M20B25? resp. kde hledat kód mot a hlav

Příspěvek od Venca » 13. 12. 2014 09:08

Vune benzinu píše:Na to,ze prodava pouze auto uz je docela slavnej.Co ti rekl na to,ze to neni 2.5i?
Ani prodejce neznam a uz mi zacina srat.
Jeho mail:

martinozka1984@seznam.cz

Jde o velmi arogantního blba... :roll:

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Re: jak poznat na pohled M20B25? resp. kde hledat kód mot a hlav

Příspěvek od Lukas-e21 » 13. 12. 2014 11:09

Jeden pohled namotor mi ke stesti stacil :)
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Re: jak poznat na pohled M20B25? resp. kde hledat kód mot a hlav

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 16. 12. 2014 20:35

Vune benzinu píše:Na to,ze prodava pouze auto uz je docela slavnej.Co ti rekl na to,ze to neni 2.5i?
Ani prodejce neznam a uz mi zacina srat.
No neustále mě přesvědčoval. že se jedná o 2,5 protože to vytáhl z bourané 325i, což je podle něj neprůstřelný argument :-D

Na otázku proč je tam tedy dvoulitrová jednotka a sání nic neodpověděl, až asi po 15 minutách si vspoměl, že si sání vlastně dal na svoji ostrou etu, což mě definitivně přesvědčilo o jeho pravdomluvnosti.. kdo by si dal na ostrou etu saní z dvoulitra když je na ní hlava 2,5 :-) no prostě šikovný pohádkář, nějaký laik by mu to určitě spapal i s navijákem.

Odpovědět