Poradenstvo

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
debis

Poradenstvo

Příspěvek od debis » 07. 05. 2014 15:24

Zdravím,
obraciam sa na Vás ako na už nejakých znalcov tohto typu auta, a rád by som sa s vami poradil o pár veciach.
V prvom rade by som poukázal na to, že mám 17 a som len študent, takže sa vopred ospravedlňujem za niektoré, pre vás možno stupidné otázky :D .
Nie je to tak dávno čo ma zaujalo toto auto, no čím viac som o ňom googlil, poprípade pozrel videí na YT, tým viac ma oslovilo-hlavne kupé s jemným tuningom, a so zvukom ako tank :D .
Preto by som sa s vami chcel poradiť, či sa mi vôbec oplatí investovať do už takého dosť starého auta, keďže som úplný laik, a žiadneho znalca z okolia nepoznám, takže neviem ako by som realizoval prípadnú prerábku, a úplne si asi ani neuvedomujem, čo všetko také prerábanie auta obnáša.
Keďže som študent, tak ani tých financií nemám na rozdávanie, no jeden inzerát ma oslovil (hlavne preto, že majitel auta je z toho istého mesta čo ja).
To je asi z mojej strany všetko, snáď som nepridal príspevok do nesprávneho fóra.
link na auto o ktorom som vravel : http://auto.bazos.sk/inzerat/36910852/B ... -coupe.php
link na vysnívanú e30 :D : https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 1170_o.jpg

PÁREK

Příspěvek od PÁREK » 07. 05. 2014 15:41

Budeme se asi vsichni opakovat, ale kdyz zadas do kolonky hledat co te zajima, tato diskuze tady probehla 1000x. Takze asi lepsi si na hodku sednou s pocitacem a internetem, najdes pak vsechno. Specialne tady na e30 foru. Co nenajdes, radi ti zde ostatni poradi... :wink:
Obrázek

Venca

Re: Poradenstvo

Příspěvek od Venca » 07. 05. 2014 15:44

debis píše:...
....či sa mi vôbec oplatí investovať do už takého dosť starého auta, ...
....keďže som úplný laik, a žiadneho znalca z okolia nepoznám, ....
.....neviem ako by som realizoval prípadnú prerábku, .....
.... úplne si asi ani neuvedomujem, čo všetko také prerábanie auta obnáša.