Jaké auto na tahání?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Jaké auto na tahání?

Příspěvek od Podsto » 06. 12. 2013 18:04

Zdravím, jaké BMW by bylo vhodné na tahání auto přepravníku. Hlavně co se týče zatížení a spolehlivosti. Popřípadě jaké jiné auto krom BMW? Cena čim míň tim líp :D Díky

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 06. 12. 2013 18:29

za me e39 530D (:

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 06. 12. 2013 18:36

Díky, a je vhodné nivo vzadu?

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 06. 12. 2013 18:51

Tu samou otázku sem si taky pokládal.

Já osobně mam e34 TDS a měl sem i e39 tds

Do 530 bych nechodil, motor je moderní jezdí za 10 s platem ALE... v dnešní době je jen málo srdcačřů co mu dávají to co potřebuju a hlavně dávalo...
Zauvažuj nad tím když se ti to posere co na tom opravíš ....


Tahám za e34 tour což má kulu na 1900kg a je to stará technika jediné vo se ti může posrat je snad čerpadlo a řídící vstřik, a pokud je čerpadlo nové tak cajk. řídící vstřik vozím nový a nebojím se pustit v suchém triku daleko :)

Zvažoval sem i benzín 528i ale potřebuješ krouťák v nízkých otáčkách, Já si tds trochu poladil a jede jak zvon :)
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 06. 12. 2013 18:55

No mi se zdá že těch 1900 kilo je právě dost málo :( když vemu vozík tak ten má tak 400 kilo a 1500 kilo je docela málo ne?

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 06. 12. 2013 19:03

Když chcu tahat víc beru transportera :)

žádné auto víc jak 1900 nemá myslím osobní klasické.

Občas se objeví nějaká chyba v papírech 2200 atd .

Ještě stará A6 ve 4x4 2,5 tdi měla 2000kg co vím ....

Obecně nemůžeš mít na kuli víc než je celková hmotnost auta.

V česku se to moc neřeší každý jezdí přetížený, ale vyjeď za čáru a je průser...
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 06. 12. 2013 19:05

No právě stou čárou to vidím na průser :D kolik cca váží vozík?

Scrat
Příspěvky: 705
Registrován: 19. 03. 2010 02:47

Příspěvek od Scrat » 06. 12. 2013 19:06

VW Multivan T4. Supr auto pro život kutila. Můžeš s tím tahat i dvou nápravové podvály. Vozit díly. Perfektní výhled. Dobře se řídí. Slušná spotřeba. Cesta k moři s rodinou je daleko uvolněnější díky atypickému dojmu...stačí ho akorát řádně vybavit. Větší televize, ledice, rychlovarka, eventuálně nezávislé topení

Srazy jsou s tím taky fajn. Vemeš matraci, vyhodíš poslední řadu sedaček a ráno si čilí jako z domova

Uživatelský avatar
Wita
Příspěvky: 1138
Registrován: 20. 10. 2007 15:00
Bydliště: Praha,Turnov

Příspěvek od Wita » 06. 12. 2013 19:22

Myslim si ze natahani jsou lepsi offroudy.
Jako je napr. Nissan Patrol y61 2.8td ten ma tazny na 3,5t.
Nebo toyota LC 100 4.2td ta ma taky na 3,5t ale ta si drzi cenu.
Toyka je samozrejme lepsi.
My meli LC 80 4,2td 24V v manualu a to auto nemelo problem tahnout cokoli kopec nekopec a ani se nazadejchalo. Ale ta cena u tech 80tek je silena na to jak sou to stary auta, ale vypovida o kvalite.
325i M-Techník II - Kupé Démantšwarc métalyk
viewtopic.php?f=22&t=85218
viewtopic.php?f=3&t=79406
viewtopic.php?f=3&t=69953

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 06. 12. 2013 19:41

Já nemám zlé zkušenosti z X5 , kopec nekopec.

Ale prostě moc nové auto na mě. Osobně mam raději starou techniku. Možná je to tím že mam co dočinění s dignostikama a vůbec elektronika celkově. :D

Prostě železo a táhnu.


Stalo se mě že sem za TDSem táhl T4ku což by podle zákona mělo být naopak :(
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 06. 12. 2013 20:26

ja tahnul s 530d druhou 530d a taky to jelo krasne kopec nekopec a nivo kdyz funguje je fájn :)

pred nafouknutim
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 5068_n.jpg

po
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2549_n.jpg

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 07. 12. 2013 15:16

Na tohle mám W124 a má 2100kg legálně. Jediné co se může porouchat je kastle (něco fatálního uhnije), zbytek funguje obvykle do bezvědomí. Doporučuji zkontrolovat akorát stav chladičů a nebrat turbo (hřeje se). A s automatem je to uplná pohoda, spotřeba bude ale vyšší.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Lukša
Příspěvky: 1427
Registrován: 09. 03. 2008 18:02
Bydliště: WallachianKingdom

Příspěvek od Lukša » 07. 12. 2013 16:12

ideálně e34 tds nebo v horším e36-s tou teď jezdím dlouhodobě kolem 7, s naloženým vozíkem jak dobytek max 10l litrů nafty...a na výkon si stěžovat nemůžu

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 07. 12. 2013 16:39

No mi se nejvíc zamlouvá možnost, e34 nebo T4 :D

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 07. 12. 2013 18:08

u T4 je vyhoda ze je to strasne prakticke auto, jen ceny za solidni kusy uz jsou vyssi

Uživatelský avatar
Podsto
člen E30.cz
Příspěvky: 450
Registrován: 30. 11. 2008 11:53
Bydliště: Fulnek

Příspěvek od Podsto » 07. 12. 2013 18:15

Jen otázka je mi jasné ze nafta je vtomto případě lepší ale co třeba benzín v LPG? Asi tomu chybí ktouták že?

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 07. 12. 2013 18:39

kamarád ma ML 320 první generace v LPG, ma na tom najeto uz pomerne dost, pravidelne jezdi do nemecka, a mas pohodlny auto ze kterýho nejseš uplně zničenej, můžeš to mít jako daily auto a přitom to uvezes velký plato :) na pohodou spotřeba přes 10lpg a s vlekem kolem 15-18 :) Mile mě překvapily ceny ND oproti X5 a poměrně spolehlivý auto... pořizovačka někde přes kilo lehce + nový lpg
To je, ale voda na mlýn pro semryho :twisted: :oops: :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 07. 12. 2013 19:08

jezdim s 528iA e39 s nivem a pohoda - sílu to má a tažný na 2 tuny většinou stačí
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 07. 12. 2013 19:27

U tdsa je problém že narazit v dnešní době na kus který je OK je problém..

Sám sem jich prošel tolik že na prstech to nespočítám :
(
TPM_power => www.tpmpower.cz
Diagnostika,úprava SW, stavba, úprava ŘJ
-dovoz/převoz aut B+E, možnost komunikace AJ/NJ +420 739 482 173,
e28 520i, 535i,- ex
e30 325i touring Malach....
Ex e39 530i touring LPG- Ex.
E30 327i touring
R1200gs 2x

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 07. 12. 2013 20:00

No ja nevim, ale proc kupovat prehistoricke tdso, ktere zere a nejede, kdyz staci priplatit nejake prachy a koupit si tu m57 a pokud na to nemam sel bych radeji do m50/2 v e39 popr e34

Odpovědět