otcovi do VW prassat 2,8 V6 syncro 4 motion montoval plyn člověk tady z fora (už nevím jak se jmenoval, ale otcovo auto má v referencích). S instalací byl otec nadmíru spokojenej. plyn si vychvaloval a instalace za supr prachy a kvalitně odvedená práce to jen tak na okrajLubooos píše:Taky jsem si rikal ze to bude asi alarm. Tou palubovnou myslim ten display, jako ze kraj neni moc dobre podsvicenej. Jinak to auto vypada fakt zachovale, ale cena je dost natazena.
Kazdopadne pocitam stim ze si to lpg necham namontovat asi sam. Mam proverenyho cloveka kterej to montoval i otci a funguje to paradne.
No s tou motorizaci, nejak se mi nechce jit do 4.0 zere to jak prokopla svine a hlavne sehnat nejakej peknej kousek za rozumnou cenu je taky kumst.
2.8i by byla asi rozumna volba pro me, nevim jak velkej rozdil bud oproti ty 2.5i ale asi je uz sem to na par strankach cetl. Taky se mi libi 3.0.
Můj názor na m52b28 vs m54b30 je takovej, že to jsou v podstatě modelové více méně podobné motory, ale m52 mi přijde jako větší držák. ono ta m54 o nic víc nepojede si myslím. osobně jsem měl jen 3x m52 (e39 528iA, e39 528i, e36 328i) a nejelo to špatně. od té doby co jsem měl druhou e39 540iA, tak nechci nic jiného. A to z těchto důvodů:
1) povinné ručení je od 2,5 stejné => na této položce neušetříš
2) motory s V8 se stejným nájezdem jako R6 motory jsou často v lepší kondici => ono utahat V8 4,4 na dálnicích asi prakticky ani nelze.
3) jestli řešíš spotřebu, tak si kup něco jiného než BMW. jestli budeš jezdit s m52b28 za 13l nebo s m62b44 za 14l, to už není takovej rozdíl.
co se týče displejů, tak toto prosímtě neber na zřetel - jak e39, tak i e38 s budíkama mají všeobecně problémy ==> rozsypaný čaj. neměl jsem ani jednu e39 která by měla budíky v pohodě. Snad jen DCho budíky po repasi vypadaly jako nové