Asi tak no, to samo o sobě o něčem svědčí...Chvalda 318iS píše: Tyhle dva jsou líní napsat pár vět k autu, což asi bude něco svědčit o jejich přístupu...
Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2
Jsem si řikal...hmm... drahá 318i, ale zase má 30tis najeto, zvenku moc hezká... no a pak ta poslední fotka
http://www.ebay.de/itm/BMW-E30-Cabrio-3 ... 2ed21a70a7
http://www.ebay.de/itm/BMW-E30-Cabrio-3 ... 2ed21a70a7
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
osumnáctka tak akorát....Zavarenec píše:Jsem si řikal...hmm... drahá 318i, ale zase má 30tis najeto, zvenku moc hezká... no a pak ta poslední fotka
http://www.ebay.de/itm/BMW-E30-Cabrio-3 ... 2ed21a70a7
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
Kamos prodava sveho baura:
Oficiálně na prodej..... možno sdílet děkuji.
Přesné typové označení vozidla: BMW e30 336i (///M5 e34) TC Baur Beruška
Druh karoserie: TC Baur
Rok výroby: 1987
Objem válců: 3535
Výkon: 330Psů
Druh paliva: co nejlepší Benzín
Barva: červená
Počet najetých kilometrů: Auto 180tkm, Motor: do 70tkm
Stav vozidla: TOP
Platnost STK: 05/2016
Cena: 290 290.- Kč
Popis výbavy: dohromady nic moc
Auto mám 6 let, koupil jsem ho postavené, ale nedoladěné jednotlivé díly a části si nerozuměly dohromady a tak začala naše společná pouť při které byl snad každý díl venku a byl buď repasován, vyměněn, upraven, opraven, nebo vrácen zpět. S autem jsem najel necelých 5tkm a proinvestoval majlant, ale momentálně je auto nachystané odladěné a plně funkční. Napíšu sem to podstatné co je potřeba vědět k jeho stavu.
Popis provedených oprav a úprav:
Kára: TC Baur chromák, M-Technik 1 + prahy a lemy IX, Celolak před 7 lety, Nový panel střechy + pevnější zadní okno (údajně do 260 se sundaným střešním panelem), Světla tmavé Helly + HID 5300k , zadky crystal noname, Zámky na kapotě funkční, bohužel na původní zámek nezbylo místo, sedáky Sabelt s FIA homologací, 4bodové pásy, sport. volant s dlouhou nábou. Pedály ///M v chromu, Rovná podlaha kufru, kvůli výfuku. Přečalouněný panel střechy.
Motor: ///M5 e34 3,6i + převodovka M5 , motor je ze zabaveného auta, které mnoho let stálo na policejním parkovišti než bylo prodáno na ND (nemohlo být dál přihlášeno do provozu) a motor putoval ven auto mělo najeto 56tkm. Motor má čerstvě udělanou hlavu zhruba 500km , nové: komplet všechny těsnění, gufera, vodní pumpa, svíčky, otevřený termostat, silentbloky motoru, chladič, el. vrtule. Otevřené sání se sportovní vložkou, čip Dbilas, výfuk - rezonátory místo katů + na zakázku dělaný zadní díl. Ježděn pouze olej Castrol 10w60 vždy na sezónu, takže jsem ho vyléval čistý, motor NEBERE olej. Motor jede krásně, zní nádherně, drží volnoběh, nekašle, skrz otáčky jde hladce bez propadů.
Podvozek: D2 Racing , výškově a tuhostně stavitelný + unibaly vepředu, rozpěry vepředu i vzadu. Zadní stabilizátor Alpina 3 možnosti nastavení. Přední ramena zadni sil. M3, jinak všude silentbloky a čepy pevné bez vůlí.
Diferák: Velký 3,91 což znamená stejný poměr jako M5 e34, čerstvě zrepasovaný svor se 3 páry lamel, nové gufera a olej, najel do 150km
Brzdy: přední - MD Components plovoucí 4 písty po repasi, nezdály se nám pístky tak jsme je udělali z leteckého duralu a teď už jsou na věky, pancéřové hadice, auto je bez ABS, proto jsem jezdil ve předu rally slicky jinak se ty brzdy nemají kam opřít sériová guma má moc práce. Mám ještě jedny kotouče navíc.
zadní - e30 325i
Kola: ASA Revolution , TOP kola lehké a tvrdé jak ořech. 8x17 a 9x17 dopředu ideal 225 slicky vzadu cokoliv 225/45 nebo 235/40
Řízení je s posilovačem z e36, gufera mezi motorem a převodovkou obě dvě nové, spojka origo M5, díky váze auta a NEdriftování je dostatečná. Auto je bez visko spojky s elektrickou (závodní) vrtulí, v běžném režimu chladí bez vrtule v případě potřeby stačí zapnout. Samozřejmostí je olejový chladič a v autě budík na teplotu. Nový olej v převodovce a brzdovka DOT 4. Manžety, čudlíky, svorky vše nové, co kde bylo potřeba. Myto ručně, voskováno furt dokola, nejezdilo v dešti.
Většina dílú kupovaná origo v BMW, pokud jsem kupoval jinde tak jen věci z prvovýroby.
Co si vzpomenu dopíšu .....
Rozumné dotazy zodpovím rád, o ceně nedebatuju leda by chtěl někdo vyšší, opravdovému zájemci vše ukážu a předvedu.
Oficiálně na prodej..... možno sdílet děkuji.
Přesné typové označení vozidla: BMW e30 336i (///M5 e34) TC Baur Beruška
Druh karoserie: TC Baur
Rok výroby: 1987
Objem válců: 3535
Výkon: 330Psů
Druh paliva: co nejlepší Benzín
Barva: červená
Počet najetých kilometrů: Auto 180tkm, Motor: do 70tkm
Stav vozidla: TOP
Platnost STK: 05/2016
Cena: 290 290.- Kč
Popis výbavy: dohromady nic moc
Auto mám 6 let, koupil jsem ho postavené, ale nedoladěné jednotlivé díly a části si nerozuměly dohromady a tak začala naše společná pouť při které byl snad každý díl venku a byl buď repasován, vyměněn, upraven, opraven, nebo vrácen zpět. S autem jsem najel necelých 5tkm a proinvestoval majlant, ale momentálně je auto nachystané odladěné a plně funkční. Napíšu sem to podstatné co je potřeba vědět k jeho stavu.
Popis provedených oprav a úprav:
Kára: TC Baur chromák, M-Technik 1 + prahy a lemy IX, Celolak před 7 lety, Nový panel střechy + pevnější zadní okno (údajně do 260 se sundaným střešním panelem), Světla tmavé Helly + HID 5300k , zadky crystal noname, Zámky na kapotě funkční, bohužel na původní zámek nezbylo místo, sedáky Sabelt s FIA homologací, 4bodové pásy, sport. volant s dlouhou nábou. Pedály ///M v chromu, Rovná podlaha kufru, kvůli výfuku. Přečalouněný panel střechy.
Motor: ///M5 e34 3,6i + převodovka M5 , motor je ze zabaveného auta, které mnoho let stálo na policejním parkovišti než bylo prodáno na ND (nemohlo být dál přihlášeno do provozu) a motor putoval ven auto mělo najeto 56tkm. Motor má čerstvě udělanou hlavu zhruba 500km , nové: komplet všechny těsnění, gufera, vodní pumpa, svíčky, otevřený termostat, silentbloky motoru, chladič, el. vrtule. Otevřené sání se sportovní vložkou, čip Dbilas, výfuk - rezonátory místo katů + na zakázku dělaný zadní díl. Ježděn pouze olej Castrol 10w60 vždy na sezónu, takže jsem ho vyléval čistý, motor NEBERE olej. Motor jede krásně, zní nádherně, drží volnoběh, nekašle, skrz otáčky jde hladce bez propadů.
Podvozek: D2 Racing , výškově a tuhostně stavitelný + unibaly vepředu, rozpěry vepředu i vzadu. Zadní stabilizátor Alpina 3 možnosti nastavení. Přední ramena zadni sil. M3, jinak všude silentbloky a čepy pevné bez vůlí.
Diferák: Velký 3,91 což znamená stejný poměr jako M5 e34, čerstvě zrepasovaný svor se 3 páry lamel, nové gufera a olej, najel do 150km
Brzdy: přední - MD Components plovoucí 4 písty po repasi, nezdály se nám pístky tak jsme je udělali z leteckého duralu a teď už jsou na věky, pancéřové hadice, auto je bez ABS, proto jsem jezdil ve předu rally slicky jinak se ty brzdy nemají kam opřít sériová guma má moc práce. Mám ještě jedny kotouče navíc.
zadní - e30 325i
Kola: ASA Revolution , TOP kola lehké a tvrdé jak ořech. 8x17 a 9x17 dopředu ideal 225 slicky vzadu cokoliv 225/45 nebo 235/40
Řízení je s posilovačem z e36, gufera mezi motorem a převodovkou obě dvě nové, spojka origo M5, díky váze auta a NEdriftování je dostatečná. Auto je bez visko spojky s elektrickou (závodní) vrtulí, v běžném režimu chladí bez vrtule v případě potřeby stačí zapnout. Samozřejmostí je olejový chladič a v autě budík na teplotu. Nový olej v převodovce a brzdovka DOT 4. Manžety, čudlíky, svorky vše nové, co kde bylo potřeba. Myto ručně, voskováno furt dokola, nejezdilo v dešti.
Většina dílú kupovaná origo v BMW, pokud jsem kupoval jinde tak jen věci z prvovýroby.
Co si vzpomenu dopíšu .....
Rozumné dotazy zodpovím rád, o ceně nedebatuju leda by chtěl někdo vyšší, opravdovému zájemci vše ukážu a předvedu.
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
ZNÁTE NĚKDO? http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list hledám pro manželku kombíka,nedostatek válců a kilowat je tedy výhodou,e39 pujde z baráku a co jinýho levnýho ,ženovzdornýho jako velký kombi než e 34.
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://auto.bazos.cz/inzerat/35533627/B ... idilna.php
http://www.ebay.de/itm/RARITAT-BMW-E30- ... 3f3722f60c
http://www.ebay.de/itm/RARITAT-BMW-E30- ... 3f3722f60c
Naposledy upravil(a) Zavarenec dne 02. 06. 2014 14:35, celkem upraveno 1 x.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Divím se, že tady prošel ten Baur bez povšimnutí, to je PEKLO Takového bych asi chtěl...milý ježíšku..
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Pěkná zrůdička
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
spíš ten baur už je relativně "stará známá" tak už to asi nikoho tolik nevzrušujealkaba píše:Divím se, že tady prošel ten Baur bez povšimnutí, to je PEKLO Takového bych asi chtěl...milý ježíšku..
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Asi tak no je dobrej tj jasny..Zavarenec píše:spíš ten baur už je relativně "stará známá" tak už to asi nikoho tolik nevzrušujealkaba píše:Divím se, že tady prošel ten Baur bez povšimnutí, to je PEKLO Takového bych asi chtěl...milý ježíšku..
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
Co se divis.. Naprosta rarita v top stavuFuckFace/ píše:
http://auto.bazos.cz/inzerat/35354311/S ... -a-E30.php
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II