Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika! 2

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
thinksonix
Příspěvky: 1221
Registrován: 07. 08. 2010 15:26

Příspěvek od thinksonix » 23. 09. 2013 17:58

Lubooos píše:Taky jsem si rikal ze to bude asi alarm. Tou palubovnou myslim ten display, jako ze kraj neni moc dobre podsvicenej. Jinak to auto vypada fakt zachovale, ale cena je dost natazena.

Kazdopadne pocitam stim ze si to lpg necham namontovat asi sam. Mam proverenyho cloveka kterej to montoval i otci a funguje to paradne.

No s tou motorizaci, nejak se mi nechce jit do 4.0 zere to jak prokopla svine a hlavne sehnat nejakej peknej kousek za rozumnou cenu je taky kumst.
2.8i by byla asi rozumna volba pro me, nevim jak velkej rozdil bud oproti ty 2.5i ale asi je uz sem to na par strankach cetl. Taky se mi libi 3.0.
otcovi do VW prassat 2,8 V6 syncro 4 motion montoval plyn člověk tady z fora (už nevím jak se jmenoval, ale otcovo auto má v referencích). S instalací byl otec nadmíru spokojenej. plyn si vychvaloval a instalace za supr prachy a kvalitně odvedená práce :) to jen tak na okraj

Můj názor na m52b28 vs m54b30 je takovej, že to jsou v podstatě modelové více méně podobné motory, ale m52 mi přijde jako větší držák. ono ta m54 o nic víc nepojede si myslím. osobně jsem měl jen 3x m52 (e39 528iA, e39 528i, e36 328i) a nejelo to špatně. od té doby co jsem měl druhou e39 540iA, tak nechci nic jiného. A to z těchto důvodů:

1) povinné ručení je od 2,5 stejné => na této položce neušetříš
2) motory s V8 se stejným nájezdem jako R6 motory jsou často v lepší kondici => ono utahat V8 4,4 na dálnicích asi prakticky ani nelze.
3) jestli řešíš spotřebu, tak si kup něco jiného než BMW. jestli budeš jezdit s m52b28 za 13l nebo s m62b44 za 14l, to už není takovej rozdíl.

co se týče displejů, tak toto prosímtě neber na zřetel - jak e39, tak i e38 s budíkama mají všeobecně problémy ==> rozsypaný čaj. neměl jsem ani jednu e39 která by měla budíky v pohodě. Snad jen DCho budíky po repasi vypadaly jako nové :)

thinksonix
Příspěvky: 1221
Registrován: 07. 08. 2010 15:26

Příspěvek od thinksonix » 23. 09. 2013 18:00

ARMAN píše:^^to je přesně moje spotřeba :)
:) :wink:

Lubooos
Příspěvky: 225
Registrován: 15. 03. 2009 20:06
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Lubooos » 23. 09. 2013 18:15

Spotrebu zas tak neresim, ale nevykladej mi ze z m52b28 jezdis za 13 a z m62b44 za 14l tomu proste neverim. Jako 2.8 musi jezdit za min.
Kazdopadne nebojim se spotreby, ted jsem mel 2 roky auto ktery melo prumerne 12 ale proste me uz prestalo bavit.
Hlavne uz to pisu znova, ukaz mi nejakou peknou 540i nebo 740 do 90tis a budu spokojenej ja zadnou proste najit nemuzu. Ted je pekna na bazosi 740i ale uz mimo moje finance a musim mit taky prachy kdyby se neco posralo.
Hodne lidi pise ze 4.0i a nic jinyho asi tomu tak bude, ale zas musis pocitat stim ze holt jsou i jiny motory a taky v kondici.
Jinak chci BMW protoze uz jsem mel i spoustu jinejch aut a BMW me proste bavilo nejvic a dobre se servisuje :wink: . Ne jak jiny uplne nahovno.

Uživatelský avatar
LiarLiar
Příspěvky: 1044
Registrován: 28. 08. 2010 17:05

Příspěvek od LiarLiar » 23. 09. 2013 18:57

S m52b28 se da v poho jezdit do 10 litru..13 je uplne unreal :)
EX E36 316i Compact Titansilber original look 80tkm
EX E46 325i ///M Touring Topaz
EX 318is E36 Coupe schwarz II

Lubooos
Příspěvky: 225
Registrován: 15. 03. 2009 20:06
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Lubooos » 23. 09. 2013 19:05

LiarLiar píše:S m52b28 se da v poho jezdit do 10 litru..13 je uplne unreal :)
Taky si rikam. Kazdopadne muze mit clovek ruzne tezkou nohu, ale co mam znami tak z 2.8 jezde do deseti. Mesto chapu ze je to vic 11-12.

Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 23. 09. 2013 19:05

m52 za 13 leda tak pokud bys jezdil město brzda -plyn.moje pani má průměr 8,8 litru za dva roky, a to má motor natočeno přes 300 k
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

thinksonix
Příspěvky: 1221
Registrován: 07. 08. 2010 15:26

Příspěvek od thinksonix » 23. 09. 2013 19:16


thinksonix
Příspěvky: 1221
Registrován: 07. 08. 2010 15:26

Příspěvek od thinksonix » 23. 09. 2013 19:17

aristoloser píše:m52 za 13 leda tak pokud bys jezdil město brzda -plyn.moje pani má průměr 8,8 litru za dva roky, a to má motor natočeno přes 300 k
m52b28 nebo m52tu28?

Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 23. 09. 2013 19:34

předface m52 b 25.
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4268
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 23. 09. 2013 20:00

Vyber si auto, který bude co nejvíc v cajku. A nějaký kódy motoru a spotřebu bych neřešil. Spotřebu stejně z 50% ovlivňuje řidič, za 40% stav auta jako celku a 10% motorizace ...
BTW já mám s E30 325i stejnou spotřebu LPG jako mel Wild se 740i kdyz mel jeste SedMoru ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 23. 09. 2013 22:05

Nj, thinksonixe musí člověk brát poněkud s rezervou... :lol:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Stínchrom
Příspěvky: 169
Registrován: 04. 10. 2012 15:34
Bydliště: Kralupy

Příspěvek od Stínchrom » 24. 09. 2013 11:57

Obrázek

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 24. 09. 2013 15:00

LiarLiar píše:S m52b28 se da v poho jezdit do 10 litru..13 je uplne unreal :)
Přesně tak.

Za 13 se dá jet když člověk popojíždí v koloně se zaplou klimou, jinak já osobně s m52b25 do 10l/100km naprosto v pohodě.

Teď například Praha - Kolín - Mikulov - Kolín - Praha ve čtyřech lidech, narvanej kufr, plná nádrž, celou cestu zaplá klima a průměr 8,8l/100km :roll:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

thinksonix
Příspěvky: 1221
Registrován: 07. 08. 2010 15:26

Příspěvek od thinksonix » 24. 09. 2013 18:13

Míšánek píše:Nj, thinksonixe musí člověk brát poněkud s rezervou... :lol:
Nauč se psát a pak něco piš ty jantare. A už vůbec si mě neber do huby.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 24. 09. 2013 19:12

Aaale, tady se nám někdo napučil! Ale notaaaak, citlivko, snad tvé ego neutrpělo příliš velkou ránu :lol: Naučit se psát? V čem jsem konkrétně udělal chybu? Vyhláskoval jsem tvůj nick nesprávně? Och, já nerad :twisted:

Víš ty co? V první řadě tady nepiš bláboly podobného ražení, tvoje pseudodoměnky a pohádky, pak takovéhle debaty ani vznikat nemusejí, ty "třináctnasto" :lol:

A ještě poslední poznatek - TY určitě nejsi a ani nebudeš jeden z těch lidí, kteří mi budou říkat co dělat můžu a co ne :wink: Takže se zase hoď do klidu mladej :twisted: a vem si prášky na uklidnění, ať ti nepraskne pumpa z toho vysokého tlaku :wink: Jestli ti tohle žere někdo jiný, tak v tom případě gratuluju, nicméně já jeden z těch lidí vážně nejsem :D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 25. 09. 2013 06:56

thinksonix píše: Můj názor na m52b28 vs m54b30 je takovej, že to jsou v podstatě modelové více méně podobné motory, ale m52 mi přijde jako větší držák. ono ta m54 o nic víc nepojede si myslím
no říct že m52 a m54 jsou podobné motory? no možná tím že jsou to 6ti hrnky :wink:
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 25. 09. 2013 08:41

paca píše:
thinksonix píše: Můj názor na m52b28 vs m54b30 je takovej, že to jsou v podstatě modelové více méně podobné motory, ale m52 mi přijde jako větší držák. ono ta m54 o nic víc nepojede si myslím
no říct že m52 a m54 jsou podobné motory? no možná tím že jsou to 6ti hrnky :wink:
m54b30 jede oproti m52b28 nesrovnatelně jinak (e46).

Podobnost mezi motory si myslím, že je určitě.... hlava je stejná, olejová vana taky... a určitě bude věcí stejných víc :) Podobnost být musí když m54 zcela bezdebaty vychází z m52 :wink:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 25. 09. 2013 10:15

Zavarenec píše:m54b30 jede oproti m52b28 nesrovnatelně jinak (e46).

Podobnost mezi motory si myslím, že je určitě.... hlava je stejná, olejová vana taky... a určitě bude věcí stejných víc :) Podobnost být musí když m54 zcela bezdebaty vychází z m52 :wink:
tak vzpomínal m52 v e36tce (singl vanos)

jinak e36tka s m52b28 je podlě mě živější než e46 s m54b30
Obrázek
ex 323i empakeťák

Uživatelský avatar
petto
Příspěvky: 289
Registrován: 05. 03. 2006 12:21
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od petto » 25. 09. 2013 10:27

jojo e36 s 2,8 e46 s 3,0 ujede..osobně vyzkoušeno :wink:
BMW E36 316i->BMW e36 325i coupe R.I.P.->e46 323i->e36 328i coupe ->e34 525iA->e36 316i compact->e36 323i coupe->e39 530d + e30 318i->e36 328i se svorem :-)) ->e46 318i LPG-> e39 530dA->e39 523i->e39 523iA->e36 318iS se svorem

Lubooos
Příspěvky: 225
Registrován: 15. 03. 2009 20:06
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Lubooos » 25. 09. 2013 14:38

Takze dneska jsem byl podivat v Autonoble.cz na tu e39 . Auto je pekny,neshnily, motor jede krasne a je pekne tichej, naprava ok, vybava sedi podle vin a jediny co je takovy naprd tak je dalkac cudliky v nem jsou vymackany. Takze auto zamika, kufr otevira ale uz dalkacem nejde otevrit musi se klicem. Takze budu resit asi novy ovladace. A jeste nefunguje cudlik na kufru musi se to otevrit z interieru nebo tou dalkou. Gumy meli trosku mekci, ale auto stalo v salonu mezi ostatnima lestenkama, 5ka je prej po zmanim majitele autobazaru. Mel auto skolu a timhle jezdil vimecne. Kazdopadne auto v roce 2002 melo najeto podle servisky 110000km a ted po deseti letech ma 150000 tak nevim jestli tomu udaji verit ale auto kazdopadne na to vypada. Jinak prodavaci celkem ochotny, jenom proste tam maj auta v uplne jiny cenovy relaci. Takze jsou lehce mimo kdyz na ne vybafnu urcity dotazy. Petka se mi fakt libi a doufam ze sem udelal dobrej kauf, uz bych konecne moh mit auto ktery se srat nebude. Jeste uvidim az to doma poradne prolezu a pojedu na diagnostiku.
Technicak jsem nevidel, protoze jsou znacky v depozitu. Nechal jsem jim tam zalohu a zejtra si pro auto jedu, budou tam mit pripravenej technicak a uz to bude na me odhlaseny, doufejme ze v technicaku nebude 8 majitelu :-D. Dam prachy podepisu kupni smlouvu a trada dom. Je to peknej bazar cistej a kary tam maj fak uchvatny.

Odpovědět