Příspěvek
od stig » 17. 10. 2013 20:00
Nějak mě nenapadá, proč bys policajtům ukazoval motor... S třícou (oběma) mě stavěli doslova pokaždý, když jsem jakoukoliv hlídku míjel, jednou dokonce ochotně přeběhl silnici a zastavil mě v opačným pruhu, než co stáli oni. Vždycky je zajímala akorát STK, párkrát výbava. Jednou prudil za kola, zdálo se mu že 205/55/15 na takový auto prostě nemůžou bejt zapsaný, ale to jsem uhádal, jednou jsem dostal 200 za hlučnej vejfuk (byl exmajitelem uřízlej před koncákem) a jednou kilo za prošlou lékárnu.
Nutno dodat, že pokaždý bylo auto ve stavu VRAKU, ať už zvenku viditelnou korozí, nebo komplet chybějícím interiérem (stavěli mě i ve stavu, kdy tam byla jen palubka, volant a 2 sedačky, jinak plech), většinou naložený nějakejma dílama jedouce na dílnu, a nikdy nikdo neprudil. Pokaždý jsem teda jel předpisově.
V Kolíně mě stavěli i v 1 ráno na majáky, když jsem jel od doda z dílny a oblejzali to s baterkou dlouho, pak běžná kontrola dokladů a alkoholu, popřáli mi šťastnou cestu a nic se nekonalo.
Pokud má pčr pravomoc tě donutit otevřít jim kapotu, pak by to musel bejt znalec aby poznal M50 od M20, nápis BMW na tom je a v malým TP žádný rozlišovací údaje nejsou. Číslo motoru se dnes neeviduje, řeší se pouze typ.
Spíš než PČR bych se bejt tebou bál nějakýho většího karambolu, kdy by náhodou někoho, třeba od pojišťovny zajímalo, co v tom je za motor. Věřím, že kdybys zavinil nehodu třeba kamčáku s novejma autama, tak by udělal všechno pro to, aby na tom autě něco našel a vina šla na tebe.
STK popř. EVI asi neřešíš, neb pětičento navíc funguje pořád.
"Popelka" 325iX '89
"Millennium Falcon" E39 530i '00
"Karkulka" - Golf1 '78

ex: 325iX'87,325iX'88,Golf1'81,Escort'96,AudiA6'96,Octavia'06,Polo'94