BMW i3
PříspěvekZaslal: 15. 02. 2014 22:09 Předmět: Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek
Francis napsal:
PÁREK: Současný rozmach eletroaut má dvě příčiny:
1) Vysoké daně při prodeja aut se spotřebou vyšší než je žádáno EU/US normou. Norma sice vyžaduje průměrné emise CO2, ale to je jen přepočet spotřeby. Aby výrobci dosáhli normou žádaného průměru, uchylují se k elektroautům, tvrdým pneu s nízkým valivým odporem (a prodlužují tím brzdnou dráhu aut), stop-start systémům (ničí to turbo tepelnými šoky), maloobjemovými vysokotlace přeplňovanými motory (s nízkou spotřebou v normované jízdě a vysokou v reálném provozu, se spotřebou reálně vyšší než atmo motor dvojnásobného zdvihového objemu), motory s přímým vstřikem paliva následně vyžadující filtr pevných částic a jiná kurvítka.
2) Dotace na elektrovozy, což je ještě horší svinstvo = "ukrást" peníze daněmi všem a nadělit je zpět jen někomu.
Celé je to násilně vnucované svinstvo, kde nejde o ekologii ale o prachy.
Na jednu stranu přijde z EU zákaz prodávat rtuťové teploměry (mám jeden už 1/4 století, stále funkční, žádná rtuť do prostředí neunikla) a zároveň jiným nařízením nám nutí úsporné výbojky, které mají nízkou životnost (likvidují se s integrovanou eletronikou, velké plýtvání) a obsahují rtuťové páry. Umřelo mi jich už víc než žárovek, dvěma praskla baňka při demontáži a rtuťové páry unikly a asi jsem i vdechnul. Z tohoto pohledu výbojky škodí životnímu prostředí více než rtuťové teploměry.
Vsak jasne, mas naprostou pravdu. Ja jsem bohuzel resil tuto otazku ne z pohledu politickeho ale z pohledu uzitneho. Pokud chceme navazat tema na tema Picoviny EU aneb co brusel ukuchtil nemam problem. Ale debata bude hodne kratka protoze budeme asi za jedno:-)
Tohle je u me 15/2/2014 z 22:09 a tucne je muj prispevek
Francis napsal:
PÁREK: Současný rozmach eletroaut má dvě příčiny:
1) Vysoké daně při prodeja aut se spotřebou vyšší než je žádáno EU/US normou. Norma sice vyžaduje průměrné emise CO2, ale to je jen přepočet spotřeby. Aby výrobci dosáhli normou žádaného průměru, uchylují se k elektroautům, tvrdým pneu s nízkým valivým odporem (a prodlužují tím brzdnou dráhu aut), stop-start systémům (ničí to turbo tepelnými šoky), maloobjemovými vysokotlace přeplňovanými motory (s nízkou spotřebou v normované jízdě a vysokou v reálném provozu, se spotřebou reálně vyšší než atmo motor dvojnásobného zdvihového objemu), motory s přímým vstřikem paliva následně vyžadující filtr pevných částic a jiná kurvítka.
2) Dotace na elektrovozy, což je ještě horší svinstvo = "ukrást" peníze daněmi všem a nadělit je zpět jen někomu.
Celé je to násilně vnucované svinstvo, kde nejde o ekologii ale o prachy.
Na jednu stranu přijde z EU zákaz prodávat rtuťové teploměry (mám jeden už 1/4 století, stále funkční, žádná rtuť do prostředí neunikla) a zároveň jiným nařízením nám nutí úsporné výbojky, které mají nízkou životnost (likvidují se s integrovanou eletronikou, velké plýtvání) a obsahují rtuťové páry. Umřelo mi jich už víc než žárovek, dvěma praskla baňka při demontáži a rtuťové páry unikly a asi jsem i vdechnul. Z tohoto pohledu výbojky škodí životnímu prostředí více než rtuťové teploměry.
Vsak jasne, mas naprostou pravdu. Ja jsem bohuzel resil tuto otazku ne z pohledu politickeho ale z pohledu uzitneho. Pokud chceme navazat tema na tema Picoviny EU aneb co brusel ukuchtil nemam problem. Ale debata bude hodne kratka protoze budeme asi za jedno:-)
Tohle je u me 15/2/2014 z 22:09 a tucne je muj prispevek
No ale to je celá tahle diskuze. Ty se tu oháníš tim že to je ekologické, protože si trváš za tim, že celý svět táhne za jeden provaz a nikdo nehledí na kšeft a výrobce bere zpět svoje šunty a recykluje a recykluje... jenže tohle je stejnej otazník jako to, kolik ta baterie vůbec vydrží ? Což si myslím že je otázka number 1 pro uživatele předraženýho auta...PÁREK píše:Jo a ty jsi u toho? nebo jak to vis? byl jsi u toho?Zavarenec píše:no určitě ho posílaj zpátky (třeba) do Castrolu kde ho ekologicky zlikvidují že ? To opět není starost výrobce.... vyjetý olej najde další úplatnění v dalším odvětíPÁREK píše:Tak takhle by jsi mohl se ptat co delaji v servisu s vyjetym olejem?
Proc by se tedy baterky nemohli stejne posilat zpet k vyrobci na recyklaci?
Bohužel u něčeho jsem byl, něco jsem i viděl a také vim jak to funguje. A většinou to tak nefunguje protože i tenhle "odpad" najde svoje uplnatnění a věřim že i takovýhle baterie najdou někde na thaiwanu, v číně atp svoje uplatnění...to se to pak čínanům prodává po dolarech na ebayi
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Tak jeste jednou: Napsal jsem, ze koncepce elektromobilu mi neprijde uplna picovina co se tyka pojezdu po meste. Dale jsem napsal, ze pointa, kterou napsal francis a venca je samozrejme dulezita a ze s ni souhlasim. Dale jsem nepsal, ze muj nazor na provoz neceho je ten, ze pokud neco provozuji musim byt schopnej zajistit mimo jine i treba ekologickou likvidaci. Takze v podstate cela tahle debata vznikla proto, ze jsem souhlasil temer se vim, jen jsem napsal, ze bych elektroauta uplne nezahazoval a vyuziti mi v urcitjch oblastech prijde dobry?
PříspěvekZaslal: 15. 02. 2014 21:09 Předmět: Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek
Vsak ja se nesnazim tvrdit, ze je to perfekni reseni a vsichni supajda a nakupovat elektromotory. Na co se snazi poukazat je, ze cilem tohodle vystrelku chapu snizeni dopadu skodlivin ve primarne ve mestech. Na spouste mistech funguje treba car sharing, coz treba toto mi pro to pripada jako idealni vec.
Saozrejme na delsi vzalenosti je to pitomost. DO chvile dokud nebude dojezd alespon 800 km tak tohle nema smysl resit. To, ze se dana elektrina musi nekde vyrobit je samozrejme vec druha. Ja tyhle veci, a je jedno jestli se bavime o i3 nebo Nissan Lief ci jak se to jmenuje, chapu hlavne jako mestsky priblizovadlo. Tot vse. Otazku ekologie nebo snizeni nejakych nasledku hlavne pro velka mesta. A na to mi to neprijde jako pitomost. Na dojezd 40 km denne, pres noc u baraku nabit...
Venco, poprosil bych te, nech si svoje staromladenecky nevyboureny snahy urazet pro svoje decka. Tady diskutujou dospeli, ne zivotem shrzeli mladenci (viz.: Skutečně ekologický řešení není zrovna pro tebe a podobný moc populární...)
21:09 mam toto
Vsak ja se nesnazim tvrdit, ze je to perfekni reseni a vsichni supajda a nakupovat elektromotory. Na co se snazi poukazat je, ze cilem tohodle vystrelku chapu snizeni dopadu skodlivin ve primarne ve mestech. Na spouste mistech funguje treba car sharing, coz treba toto mi pro to pripada jako idealni vec.
Saozrejme na delsi vzalenosti je to pitomost. DO chvile dokud nebude dojezd alespon 800 km tak tohle nema smysl resit. To, ze se dana elektrina musi nekde vyrobit je samozrejme vec druha. Ja tyhle veci, a je jedno jestli se bavime o i3 nebo Nissan Lief ci jak se to jmenuje, chapu hlavne jako mestsky priblizovadlo. Tot vse. Otazku ekologie nebo snizeni nejakych nasledku hlavne pro velka mesta. A na to mi to neprijde jako pitomost. Na dojezd 40 km denne, pres noc u baraku nabit...
Venco, poprosil bych te, nech si svoje staromladenecky nevyboureny snahy urazet pro svoje decka. Tady diskutujou dospeli, ne zivotem shrzeli mladenci (viz.: Skutečně ekologický řešení není zrovna pro tebe a podobný moc populární...)
21:09 mam toto
A že se raději nezmíníš o tvých zkušenostech s elektromobilem, ale plkat to jo, co?PÁREK píše:....Venco, poprosil bych te, nech si svoje staromladenecky nevyboureny snahy urazet pro svoje decka...
Tak povídej, jestli šlo jen o drndung po obci z rachoty či za zábavou, nebo snad jinou opravdu praktickou zkušenost?
Plkat? Ja nevim venousi, ja tad nejsem ten, kterej ma permanentni duvod se po nekom vozit a dokazovat si delku penisu:DVenca píše:A že se raději nezmíníš o tvých zkušenostech s elektromobilem, ale plkat to jo, co?PÁREK píše:....Venco, poprosil bych te, nech si svoje staromladenecky nevyboureny snahy urazet pro svoje decka...
Tak povídej, jestli šlo jen o drndung po obci z rachoty či za zábavou, nebo snad jinou opravdu praktickou zkušenost?
Stale cekam na tvuj treti odstavec.
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Skvělé téma, pokračujte prosím...hezky se to čte
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
Hm, ty seš fakt výmět...PÁREK píše: Plkat? Ja nevim venousi, ja tad nejsem ten, kterej ma permanentni duvod se po nekom vozit a dokazovat si delku penisu:D
Stale cekam na tvuj treti odstavec.
Ćas fóra o hodinu dopředu, už jsem to přepsal, každej se tam může podívat.
A jak vidno, opět pubertální vejžmoly, ale o tvých zkušenostech s elektromobilem stále nic, že...?
Jo. Tak to bude hodně zajímavý.PÁREK píše:Dobra co chces slyset o elektrovozech? Resilo se treba nedobijeni baterek prave u zminovaneho Leafu (jedna se o sousedovo auto)...
A pročpak to nedobíjelo? Vykakalo se buzení? Selhal nějaký člen, hlídající napětí? Vyšuměly proudový regulace?
Nebo je ta zkušenost spíš pokec a nějaká informace, jak reklamoval?
---
.
Naposledy upravil(a) Venca dne 18. 02. 2014 18:06, celkem upraveno 2 x.
K věci, k věci....!PÁREK píše:Ne zadna uz Venco. Ja na debatu s tebou uz kaslu. Ty se nesnazis debatovat. Ty proste pouze a jen urazis. Me to nebavi. Takze z me strany konec. Shodneme se na tom ze ty jsi arci borec co je proste nedotknutelnej a ja jsem tady ten naivni idiot. Spokojen?
Zkušenost, tedy jaká...?
No jo.Weaver píše:http://www.stanceworks.com/2014/03/bmw-i8-usa/
" Kapacita lithium-iontové baterie v kWh 7.1 "
" Pohotovostní/provozní hmotnost (EU) kg 1,490 "
Hustě vyturbená patnáctistovčička tříváleček s cingrlátkem navíc.
.