svet se zblaznil konci M3 a...
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Už jen ten nápis 435i me irituje.... ///M4 melo zůstat raději jako označení pro tu bouchacku než trojkovy emko v coupe
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Od tý doby co začlo bmw označovat různý karosářský provedení jednotlivého modelu zvlášť, tak se v tom začli natolik ztrácet, že asi museli vymyslet takovouhle kravinu...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Tak zrovna to srovnání 5/6 mi historicky nesedí, protože ségry byly přece 6 a 7 ne? (e23 a e24). Taky by mi bylo milejší, kdyby 4 byla čtyřdveřová, ale možná to rozhodli podle množství prodaných aut a předpokládám, že čtyřdveřových trojek se prodalo víc.
EDIT: Teď mi ještě došlo, že aby ta matematika vycházela, museli by udělat střední kupé z pětky (čtyřku) a kupé z trojky by byla dvojka (M3 by tak taky zanikla )
EDIT: Teď mi ještě došlo, že aby ta matematika vycházela, museli by udělat střední kupé z pětky (čtyřku) a kupé z trojky by byla dvojka (M3 by tak taky zanikla )
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
No ale mělo by, protože E24 stojí na podvozku E12 a po FL E28. Takže žádný kupé od sedmičky. Je to častý omyl, který došel tak daleko, že když se ještě v pravěku dělaly "přestavby", tak E24 na papíry E23 postavit šla a na papíry E28 nikoliv.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Kdo co komu dodává víceméně nezjistíš ale děje se to desítky let. Peugeot dodával diesely po celým světě, teď spolupracuje s Fordem, dřív jim dodával (Indenor - Talbot Tagora , Ford Granada Sierra Scorpio, Mahindra, ARO, DAF, GAZ-24 Volga).
To není žádná novinka. Mercedes přece bral od Cosworthu, což je v podstatě Ford. Dneska Mercedes prodává Koenigseggu a Pagani např.
Vývoj motoru je drahá věc a když se dá koupit, zvlašť pro úžitkový auta, nemá cenu procházet tím procesem. Mercedes to evidentně dělá, když nemá s něčím zkušenost.
Jinak podle mě to přehodili, M3 měla zůstat coupe a cabro, M4 sedan. Nechápu jak mohli tak stupidně "zahodit" historii M3.
To není žádná novinka. Mercedes přece bral od Cosworthu, což je v podstatě Ford. Dneska Mercedes prodává Koenigseggu a Pagani např.
Vývoj motoru je drahá věc a když se dá koupit, zvlašť pro úžitkový auta, nemá cenu procházet tím procesem. Mercedes to evidentně dělá, když nemá s něčím zkušenost.
Jinak podle mě to přehodili, M3 měla zůstat coupe a cabro, M4 sedan. Nechápu jak mohli tak stupidně "zahodit" historii M3.
Sleeper status advocate
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Tajemní jak hrad v Karpatech
http://www.youtube.com/watch?v=M2J_zPTUHZY
http://www.youtube.com/watch?v=M2J_zPTUHZY