M10 turbo vs M20B27

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.

Jaká přestavěná verze E30 je nejcennější ?

M10B18 turbo
6
19%
M20B27 ostrá verze
19
59%
jiná verze pište jaká
7
22%
 
Celkem hlasů: 32

Desťák
Příspěvky: 232
Registrován: 27. 06. 2011 13:16
Bydliště: Pelhřimov

M10 turbo vs M20B27

Příspěvek od Desťák » 27. 03. 2013 12:54

Zdarec, tak jsem se dostal do fáze, kdy mám v autě M10 turbo a říkám si, pěkných E30 už tolik není a přemýšlím jaká verze je hodnotnější pro udržení si odpovídající ceny. Zajímá mě jaký na to je názor lidí od E30, jsem rád za každou poznámku nebo připomínku ;)

Pro správný pochopení, to auto nebude nikdy úplně seriovka bude to auto na svezení, aby jezdilo. takže se bavíme o +/- 200HP M10 turbo, M42 Turbo, M20B27, nebo tam dát něco novějšího v podobě M50B25/M52B28

nejedná se a nikdy nebude jednat o sériovku ;)

PS.: 2.7 Turbo opravdu stavět nechci a S14 motor je mimo finanční rozsah ;)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 27. 03. 2013 13:22

můj názor M20B27 je blíž originálu, míň nápadná - do budoucna asi hodnotnější

s M10 turbo je mnohem víc srandy
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Desťák
Příspěvky: 232
Registrován: 27. 06. 2011 13:16
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Desťák » 27. 03. 2013 13:41

DC píše:můj názor M20B27 je blíž originálu, míň nápadná - do budoucna asi hodnotnější

s M10 turbo je mnohem víc srandy
díky poznamenám si, M10 Turbo nabízet DCmu :) btw T25 vystřídalo IHI turbo RHB52 ;)

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9362
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 27. 03. 2013 16:15

jedno M10 turbo mi stačí, ale dík :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 27. 03. 2013 18:27

a co takhle zapomenuta M20B28 popripade M20B30? a nebo podobna stavba na M50, pripane M52(tam teda jenom M52B30)?

me zrovna tedka do M50B30 docela svrbi prst na tomhle:
http://store.vacmotorsports.com/cp-pist ... -p782.aspx
ale pockam do jara, at aspon vyrostou naky pupeny, uplne o hladu bejt nemuzu...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Desťák
Příspěvky: 232
Registrován: 27. 06. 2011 13:16
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Desťák » 27. 03. 2013 20:08

pragdejf píše:a co takhle zapomenuta M20B28 popripade M20B30? a nebo podobna stavba na M50, pripane M52(tam teda jenom M52B30)?

me zrovna tedka do M50B30 docela svrbi prst na tomhle:
http://store.vacmotorsports.com/cp-pist ... -p782.aspx
ale pockam do jara, at aspon vyrostou naky pupeny, uplne o hladu bejt nemuzu...
o tom jsem cosi četl, dokonce i o 24v hlavě přímo na M20 kterých pár kusů vzniklo :) ale když by to mělo být pořádně bude to obdobná utopie jako S14 ;) v mém podání

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 27. 03. 2013 20:15

Pokud to nebude nikdy serie, tak motory co me chytly za pumpu byly V8 a 3.0d :)

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 27. 03. 2013 21:13

Jsme taky pro V8 Když už průser pod kapotou tak ať to má kule :lol:

MTR
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 09. 2012 05:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MTR » 28. 03. 2013 07:44

desták nechtěl 6vál aby to nejezdilo v zatáčce po čumáku ven tak je asi v8 mimo .
za mě 1,8 t +0,8 -1bar tlak a dodělat to aby to trochu fungovalo. :D
a nevymejšlet krávoviny :wink:

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 28. 03. 2013 08:23

Nebo postavit M42B20 a fouknout ho :)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 28. 03. 2013 10:16

všichni by stavěli a ladilo, a co by bylo nejlepší a nevím co ještě a pak stejně hovno :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 28. 03. 2013 10:44

MattyX píše:všichni by stavěli a ladilo, a co by bylo nejlepší a nevím co ještě a pak stejně hovno :lol:
:D

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 28. 03. 2013 11:24

s b28 je srandy hodne :lol: ale taky to neni jen poskladat... a na b30 si pockejte rok :lol:
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
youwee
člen E30.cz
Příspěvky: 955
Registrován: 28. 11. 2005 07:26
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od youwee » 28. 03. 2013 11:25

MattyX píše:všichni by stavěli a ladilo, a co by bylo nejlepší a nevím co ještě a pak stejně hovno :lol:
Jak říkáš 8)
Obrázek
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 28. 03. 2013 12:21

MTR píše:desták nechtěl 6vál aby to nejezdilo v zatáčce po čumáku ven tak je asi v8 mimo .
za mě 1,8 t +0,8 -1bar tlak a dodělat to aby to trochu fungovalo. :D
a nevymejšlet krávoviny :wink:
No já jsme problem s nedotáčivostí neměl s velkým motorem ale je to asi o podvozku a pneu :)

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 28. 03. 2013 12:36

vlastne mam dily na b30, teda chybi mi blok, pripadne ten co mam vyvrtam a koupim ty kovany pisty. ale jestli dat 26K i s vrtanim bloku nebo 2ku za v pohode blok, nooo sem docela na vazkach...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 28. 03. 2013 14:28

nevím co stavíš za B30... ale na žádnou stavbu B30 není nic potřeba vrtat :) 84mm vrtaní a zasi jinej zdvih jen ... :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 28. 03. 2013 14:29

S V8 na čumáku je to možná líp ovladatelný jak s R6. Ten motor je kratší a má níž těžiště a je to celohliník. Samozřejmě záleží na podvozku, pneu, stabíkách atd., ale mě se s V8 manévruje líp jak s M20. :)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 28. 03. 2013 15:00

MattyX píše:nevím co stavíš za B30... ale na žádnou stavbu B30 není nic potřeba vrtat :) 84mm vrtaní a zasi jinej zdvih jen ... :)
tak 84mm(2.5, 2.8, 3.0 maj stejny vrtani) x klika +ojnice+ pisty z M54 nebo pak S50 cela vnitrnost


ja jsem poridil M50 blok vrtal na 85,5 a klika 84 a mam M52B29 :lol:

krasnej tesnej podctverec sice 8,5 :1 ale i tak to atmo jede lip jak puvodni B28 v hliniku :) kdyz je to novy, trosku fouknout a je to

dneska stavet atmo tak si postavim M52B34 vyslo by to stejne , vykonove kolem 340koni na konci .....

co kdo schova do staryho bloku je nakazdem, masa tam je az az, ale urcitech koupil vysokokompresni pisty, a lepsi ojnice

stary M10 M20 maj vyhodu ze nemaj hydra, me treba bavi tocit a ty hydra jsou fakt napytel u M52, chce to hodne chladit a mit kvalitni olej, zkousel jsem na starem motoru jit k 8 tis, moc se na to netvaril

:lol:
e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......

Uživatelský avatar
dodo555
člen E30.cz
Příspěvky: 309
Registrován: 11. 08. 2012 06:16
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dodo555 » 28. 03. 2013 18:57

keby si chcel swap na V8 ta na bmwklub.sk som dnes nasiel pekny navod

http://www.rtsauto.com/e30-bmw-m62-v8-swap-3/
e30 318i cabrio

Odpovědět