M10 turbo vs M20B27
M10 turbo vs M20B27
Zdarec, tak jsem se dostal do fáze, kdy mám v autě M10 turbo a říkám si, pěkných E30 už tolik není a přemýšlím jaká verze je hodnotnější pro udržení si odpovídající ceny. Zajímá mě jaký na to je názor lidí od E30, jsem rád za každou poznámku nebo připomínku
Pro správný pochopení, to auto nebude nikdy úplně seriovka bude to auto na svezení, aby jezdilo. takže se bavíme o +/- 200HP M10 turbo, M42 Turbo, M20B27, nebo tam dát něco novějšího v podobě M50B25/M52B28
nejedná se a nikdy nebude jednat o sériovku
PS.: 2.7 Turbo opravdu stavět nechci a S14 motor je mimo finanční rozsah
Pro správný pochopení, to auto nebude nikdy úplně seriovka bude to auto na svezení, aby jezdilo. takže se bavíme o +/- 200HP M10 turbo, M42 Turbo, M20B27, nebo tam dát něco novějšího v podobě M50B25/M52B28
nejedná se a nikdy nebude jednat o sériovku
PS.: 2.7 Turbo opravdu stavět nechci a S14 motor je mimo finanční rozsah
a co takhle zapomenuta M20B28 popripade M20B30? a nebo podobna stavba na M50, pripane M52(tam teda jenom M52B30)?
me zrovna tedka do M50B30 docela svrbi prst na tomhle:
http://store.vacmotorsports.com/cp-pist ... -p782.aspx
ale pockam do jara, at aspon vyrostou naky pupeny, uplne o hladu bejt nemuzu...
me zrovna tedka do M50B30 docela svrbi prst na tomhle:
http://store.vacmotorsports.com/cp-pist ... -p782.aspx
ale pockam do jara, at aspon vyrostou naky pupeny, uplne o hladu bejt nemuzu...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
o tom jsem cosi četl, dokonce i o 24v hlavě přímo na M20 kterých pár kusů vzniklo ale když by to mělo být pořádně bude to obdobná utopie jako S14 v mém podánípragdejf píše:a co takhle zapomenuta M20B28 popripade M20B30? a nebo podobna stavba na M50, pripane M52(tam teda jenom M52B30)?
me zrovna tedka do M50B30 docela svrbi prst na tomhle:
http://store.vacmotorsports.com/cp-pist ... -p782.aspx
ale pockam do jara, at aspon vyrostou naky pupeny, uplne o hladu bejt nemuzu...
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Nebo postavit M42B20 a fouknout ho
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
všichni by stavěli a ladilo, a co by bylo nejlepší a nevím co ještě a pak stejně hovno
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
s b28 je srandy hodne ale taky to neni jen poskladat... a na b30 si pockejte rok
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Jak říkášMattyX píše:všichni by stavěli a ladilo, a co by bylo nejlepší a nevím co ještě a pak stejně hovno
E30 3.5 turbo wannabe M3 - e30-m3-3-5-turbo-t102783.html
vlastne mam dily na b30, teda chybi mi blok, pripadne ten co mam vyvrtam a koupim ty kovany pisty. ale jestli dat 26K i s vrtanim bloku nebo 2ku za v pohode blok, nooo sem docela na vazkach...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
nevím co stavíš za B30... ale na žádnou stavbu B30 není nic potřeba vrtat 84mm vrtaní a zasi jinej zdvih jen ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
S V8 na čumáku je to možná líp ovladatelný jak s R6. Ten motor je kratší a má níž těžiště a je to celohliník. Samozřejmě záleží na podvozku, pneu, stabíkách atd., ale mě se s V8 manévruje líp jak s M20.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
tak 84mm(2.5, 2.8, 3.0 maj stejny vrtani) x klika +ojnice+ pisty z M54 nebo pak S50 cela vnitrnostMattyX píše:nevím co stavíš za B30... ale na žádnou stavbu B30 není nic potřeba vrtat 84mm vrtaní a zasi jinej zdvih jen ...
ja jsem poridil M50 blok vrtal na 85,5 a klika 84 a mam M52B29
krasnej tesnej podctverec sice 8,5 :1 ale i tak to atmo jede lip jak puvodni B28 v hliniku kdyz je to novy, trosku fouknout a je to
dneska stavet atmo tak si postavim M52B34 vyslo by to stejne , vykonove kolem 340koni na konci .....
co kdo schova do staryho bloku je nakazdem, masa tam je az az, ale urcitech koupil vysokokompresni pisty, a lepsi ojnice
stary M10 M20 maj vyhodu ze nemaj hydra, me treba bavi tocit a ty hydra jsou fakt napytel u M52, chce to hodne chladit a mit kvalitni olej, zkousel jsem na starem motoru jit k 8 tis, moc se na to netvaril
e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......
keby si chcel swap na V8 ta na bmwklub.sk som dnes nasiel pekny navod
http://www.rtsauto.com/e30-bmw-m62-v8-swap-3/
http://www.rtsauto.com/e30-bmw-m62-v8-swap-3/
e30 318i cabrio