MattyX píše:nevím co stavíš za B30... ale na žádnou stavbu B30 není nic potřeba vrtat

84mm vrtaní a zasi jinej zdvih jen ...

tak 84mm(2.5, 2.8, 3.0 maj stejny vrtani) x klika +ojnice+ pisty z M54 nebo pak S50 cela vnitrnost
ja jsem poridil M50 blok vrtal na 85,5 a klika 84 a mam M52B29
krasnej tesnej podctverec sice 8,5 :1 ale i tak to atmo jede lip jak puvodni B28 v hliniku

kdyz je to novy, trosku fouknout a je to
dneska stavet atmo tak si postavim M52B34 vyslo by to stejne , vykonove kolem 340koni na konci .....
co kdo schova do staryho bloku je nakazdem, masa tam je az az, ale urcitech koupil vysokokompresni pisty, a lepsi ojnice
stary M10 M20 maj vyhodu ze nemaj hydra, me treba bavi tocit a ty hydra jsou fakt napytel u M52, chce to hodne chladit a mit kvalitni olej, zkousel jsem na starem motoru jit k 8 tis, moc se na to netvaril

e36 329turbo, 1.5bar, 12s 0-400m, 8.5:1 JE Piston, Eagle H Rods, ARP, e85, samosvor 2,93, sachs performance+HDS57, Walbro 250lph, 800ccm inj.......