čau, mam doma sekery zraly na renovaci. limce odrbany (lakovany), lak skaredej, dekly taky zraly na lak, dokonce i skrabance na poklickach.
je mi jasny, ze rozhodne "kontrolne prevalcovat", jeslti nekde neni nakej kopanec, sundat lak, ale co dal? lestit limce, kdyz s tim budu jezdit kazdej den? koupit poklicky novy (a trefovat barvy deklu a rafku), nebo lakovat ty stary a modlit se, ze to neomrdam klicem, kdyz budu sundavat kolo.chci aby vypadaly proste dobre. komaxitem tu barvu poklicek asi ani netrefim, stejne by na poklickach nechytla, takze strikat na mokro, i kdyz komaxit by se na cernej vnitrek klidne pouzit dal.
kurva, proč to musí bejt tak složitý?
renovace seker
renovace seker
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
to vše(až na rovnani a opravu disku doliti krajů apod) mužeš udělat sam doma neni to žadna věda, dělal jsem černe disky na třicu a na to že jsem to dělal poprve to vypadalo naprosto ukazkově, disky a poličky samozřejmě střikat spolu jinak to bude mit jiny odstin, pokud se na to necitiš tak to dat někomu kdo to umi ale bude to stat vic no, jo a limce bych neleštil pokud s tim hodlaš jezdit denně a ani to nevypada 2x dobře podle mě 


no ja sem teda nazoru, ze lakovani prenecham lakovne, uz sem kontaktoval DCho, ale spis resim jak na to. ale klonim se k nazoru, ze na vnitrek (paprsky a vnitrek kola) cernej komaxit, limce, dekly a poklicky na mokro do stribny, pak cely striknout bezbarvym a parady bude habadej. proste at to vypada jako origo.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...