
Má serviska u starého auta smysl?
Má serviska u starého auta smysl?
Ahoj, mám v brzké době v plánu jet do Německa pro nějaké starší Báwo v ceně do 2000e... Po zkušenosti s minulým vozem, který jsem vybral u nás podle toho že měl velký motor a dobrou výbavu ale technickým stavem byl dobrý ledatak na ND (.. a taky že tak bohužel skončil) jsem se rozhodl že mi je jedno jedno jestli to bude E30, E34 nebo E32, chci nezbastlené auto s nestočeným tachometrem v originále a pokud možno pravidelně servisované... Zatím se rozhlížím po německých serverech s auty a dívám se pouze na vozy které mají úplnou servisní historii a v mojí cenové relaci jich doopravdy moc není... Má tedy cenu vybírat jenom mezi vozy se serviskou nebo na to kašlat a vybírat ''podle oka''? Je mi jasné že i mezi vozy které mají servisku můžou být polovraky nebo ojeby. E34 525 s najetými 86 000Km za 1950e moc reálně nezní 

Osobně bych dal přednost s autem se serviskou a najetýma třeba 400tis, než něčemu co bude mít na tachu 185tis bez servisky.
Nicméně samozřejmě serviska musí být reálná a poctivá, ne jako v mnoha případech, kdy mají auta za posledních 8 let vyplněný záznamy z jednoho servisu, se stejným razítkem, stejným podpisem atd..
Nicméně samozřejmě serviska musí být reálná a poctivá, ne jako v mnoha případech, kdy mají auta za posledních 8 let vyplněný záznamy z jednoho servisu, se stejným razítkem, stejným podpisem atd..

e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i