Koupě E46

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Trax
Příspěvky: 232
Registrován: 04. 12. 2009 09:55
Bydliště: Stará Boleslav

Koupě E46

Příspěvek od Trax » 29. 12. 2012 11:14

Zdavím pánové,
plánuju koupit E46 pravděpodobně 320d a vzhledem k finančním možnostem předfacelift. Na co si dát pozor u tohohle konkrétního modelu? Tipy po čem jít? Díky

thinksonix
Příspěvky: 1221
Registrován: 07. 08. 2010 15:26

Příspěvek od thinksonix » 29. 12. 2012 11:32

bacha si dej na zadní nápravu, která je problematická - ráda se vytrhává z kastle. Viz:
http://www.auto.cz/bmw-3-1998-dosud-bav ... olecek-887 3. odstavec ze spoda.

Dost častý problém s elektrikou, kdy svítí ABS a ASC, přitom oboje funguje a čidla ABS jsou v pořádku.
Třeba mě ještě někdo doplní na co si dát pozor. :wink:

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 29. 12. 2012 11:36

no dát si pozor hlavně na motor :lol:

v mém okolí se pár lidí se 100kw pohybuje , jeden je uplně bezproblému , jen tomu prasknul vyfuk za turbem hnedle ale to neni nic zasadního...

dalšímu motoru praskla klika :shock: normálně regulerně durcha praskla klikovka na dve poloviny a drzela to pohoromade jen vule boží :lol:

pak klasika , cerpadlo KO, vydre vstriky pak a pak už se to veze sevším všudy a stojí to pulku porizovací ceny jen v materiálu ...

100kw není špatná , jen člověk musí mít štěstí na dobrej kus ... jinak to taky s tebou muze šeredně vymrdat :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 29. 12. 2012 11:44

Kolik ročně najezdíš? Píšeš, že máš omezené finanční možnosti a chceš jít do starého dieselu?
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 12. 2012 12:00

Klasická diskuze, jo a taky je potřeba to pomalu ohřívat, v zimě budeš mrznout, když jedeš rychle je potřeba chladit turbo :) Jel jsem nedávno v 220 CDI kombi a byl jsem těžce zklamán, jednak kvalitou interiéru, který byl po cca 200 tis v horším stavu než moje W124 po 20letech, všechno ošoupané, plasty děs, kvalita už je asi pryč, ale to že na D1 z kopce při -10 stupních padala rafička k 60ti a auto přestávalo topit, to už vážně vtipný nepřijde. Ano, má to nízkou spotřebu. A konkrétně tenhle kus funguje bez závad, ale zase jsem se ujistil že čtyřválec do obdobných aut prostě nepatří.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Petr_e30
Příspěvky: 155
Registrován: 11. 06. 2012 10:26
Bydliště: city of beer

Příspěvek od Petr_e30 » 29. 12. 2012 12:16

na 100kw bacha na podvozek jak uz kluci psali... jinak v tomhle aute nekupujes auto jako samotne, ale spis motor... kamaradi maji 100kw ja 110kw.... jeden do toho porad sype a je nestastnej, druhej jenom jezdi a dela klasickou udrzbu a stara se o to normalne a spokojenost, ikdyz cenovy rozdil mezi obema auty byl znacnej... ja jsem sel do 110kw, kuli tomu, ze hodne najezdim a je suprova spotreba a podvozek je "vychytanejsi" musim zaklepat, ale za 2roky a najezdu 100 000km jen vymenen ventil na railu, nekolikrat olej a filtry, silace ramen a brzdy, coz je spotrebni matros...

Trax
Příspěvky: 232
Registrován: 04. 12. 2009 09:55
Bydliště: Stará Boleslav

Příspěvek od Trax » 29. 12. 2012 17:17

No najezd je cca 30t ročně.
Zadní nápravu prohlédnu a uvidí se, akorat mě trochu děsí ten motor. Hlavně teda cena čerpadla a vstřiků.

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 29. 12. 2012 18:10

nejdriv jsem chtel taky 320d, ale stacilo se svest v 330d a clovek rychle pochopi ze 320d postrada smysl- nejede a zere podobne jako 3.0d

Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 29. 12. 2012 18:23

Trax píše:No najezd je cca 30t ročně.
Zadní nápravu prohlédnu a uvidí se, akorat mě trochu děsí ten motor. Hlavně teda cena čerpadla a vstřiků.
tak tobě se vyplatí nějakej rozumnej benzínák,,když chceš 100kw naftu,tak by ti stačil ekvivalentně benzin motor 1,8,a nebudeš se třást,až se něco na dieselu vysere,na spotřebu 7-8 litrů si zvykneš a opravy a ůdržba budou levné,zimní starty bez zaváhání,teplo v autě hned,zvuk taky dobrej,pokud nemáš naftu za nějakou oblíbenější cenu,tak při tvém nájezdu je to fakt nesmysl....
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 29. 12. 2012 18:30

aristoloser píše: při tvém nájezdu je to fakt nesmysl....
uspora cca 21000kc za rok je nesmysl ?

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 29. 12. 2012 18:31

Jednoduché počty: Máš limitovaný rozpočet, tudíž koupíš auto buď s hodně kiláky, které spravoval kdovíkdo kdovíjak a určitě nebude 100% nebo nějaké, co má najeto 150-200 tis. Při tvém nájezdu 30 tis. ročně bude mít za dva roky 200-250. Pokud na něm nikdo zatím nic nedělal, zákonitě budeš během této doby řešit buď čerpadlo, vstřiky, turbo nebo postupně všechno. Když si to spočítáš cenově, tak máš opravdu lepší nějaký čtyřválcový benzín, kde se dají dálky v pohodě za 7 litrů, údržba jsou 4 svíčky po 100,- Kč jednou za rok, olej a to je tak všechno. Plus všechny výše uvedené výhody benzínu.
Nebo kup šestiválec, dej ho do LPG a jezdíš levněji než s naftou a údržbu máš jako na benzíňáku.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 29. 12. 2012 18:49

taktak,21 tisíc do ropáka zahučíš ani nevíš jak..a máš po ůspoře....a když se ti to stane třeba před vánoci....u toho benzína máš za 10 celej motor jinej
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 29. 12. 2012 19:07

jenze vy porad pocitate ze se tam vsechno vysere, muze koupit naftovou 46 s kterou najede 100tis a bude jen menit olej a lit naftu, ale taky muze koupit benzinovou 46 ktera si postavi hlavu a zacne se srat..

mel jsem oktavku tdi po prvnim majiteli s najetyma 530tkm a jediny "vetsi servis" za dobu co ji ex majitel mel, byla vymena spojky jinak VSE puvodni

Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 29. 12. 2012 19:30

kouBaMW píše:jenze vy porad pocitate ze se tam vsechno vysere, muze koupit naftovou 46 s kterou najede 100tis a bude jen menit olej a lit naftu, ale taky muze koupit benzinovou 46 ktera si postavi hlavu a zacne se srat..
no já si myslim, že pravděpodobnost, že se něco vysere u nafty je prostě věčí než u benzínu... a ty díly co se nejvíc serou a stojej nejvíc(čerpadla, turba, vstřiky) se na benzínech nevyskytujou. asi proto je "bezpečnější/výhodnější" vzít si benzinožrouta. at už benzín nebo nafta, chce to dobře vybírat a nekoupit past...

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 29. 12. 2012 19:34

I pokud by se mu vše, co říkáte vysralo (trubo, vstřik, čerpadlo) a auto by měl delší dobu např 4 roky. Tak přece za 84.000 se ty věci snad daj vyměnit a pak mu to už jen vydělává :-)
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 29. 12. 2012 19:45

klasicka pohadka benzinaru: cerpadlo, vstriky bla bla bla, jeste ze mate o cem tocit..:roll: , proc se vubec namaham :lol: kupte si benziny vsichni, alespon bude levnejsi nafta
Naposledy upravil(a) kouBaMW dne 29. 12. 2012 19:53, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Petr_e30
Příspěvky: 155
Registrován: 11. 06. 2012 10:26
Bydliště: city of beer

Příspěvek od Petr_e30 » 29. 12. 2012 19:49

kouBaMW vi o cem pise, byl jsem taky to samy, ze nafta parti do kamen atd, ale od ty doby co mam naftu si ji nemuzu vynachvalit...

jeste s kouBaMW nemohu souhlasit, jelikoz mam 320D 110kw a na normalni jezdeni zcela dostacujsi a se spotrebou 4,5 si nemohu stezovat... nejvetsi spotrebu co jsem mel, tak pri vostre jizde 6,1 a neni to dle BC ale dle najetych km a dotankovanych litru..

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 29. 12. 2012 19:53

ja jsem mluvil o stare 2.0d 100kw v porovnani s 3.0d, s commonem 110kw jsem nejel, ale verim ze je daleko kultivovanejsi a silnejsi nez 100kw..

Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 29. 12. 2012 19:56

já naftu mam a celkem bez problemovou:) ale když si budu kupovat auto s napnutym rozpočtem, tak je lepší si to dobře rozmyslet a promyslet.

stejně ať si koupí co bude sám chtít:) i benmzíny se můžou posrat

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 29. 12. 2012 20:50

ja si to teďka chrochtám s 66Kw v syncru tak uvidíme co to vydrží :) ale 100kw ropu bych si asi nekoupil , šel bych cestou 318i v LPG (takto to ma tedka muj otec) 1.50kč/km je uplně super bez potencionálních problémů dýzlu :) :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Odpovědět