Koupě E46
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
bacha si dej na zadní nápravu, která je problematická - ráda se vytrhává z kastle. Viz:
http://www.auto.cz/bmw-3-1998-dosud-bav ... olecek-887 3. odstavec ze spoda.
Dost častý problém s elektrikou, kdy svítí ABS a ASC, přitom oboje funguje a čidla ABS jsou v pořádku.
Třeba mě ještě někdo doplní na co si dát pozor.
http://www.auto.cz/bmw-3-1998-dosud-bav ... olecek-887 3. odstavec ze spoda.
Dost častý problém s elektrikou, kdy svítí ABS a ASC, přitom oboje funguje a čidla ABS jsou v pořádku.
Třeba mě ještě někdo doplní na co si dát pozor.

- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no dát si pozor hlavně na motor 
v mém okolí se pár lidí se 100kw pohybuje , jeden je uplně bezproblému , jen tomu prasknul vyfuk za turbem hnedle ale to neni nic zasadního...
dalšímu motoru praskla klika
normálně regulerně durcha praskla klikovka na dve poloviny a drzela to pohoromade jen vule boží 
pak klasika , cerpadlo KO, vydre vstriky pak a pak už se to veze sevším všudy a stojí to pulku porizovací ceny jen v materiálu ...
100kw není špatná , jen člověk musí mít štěstí na dobrej kus ... jinak to taky s tebou muze šeredně vymrdat

v mém okolí se pár lidí se 100kw pohybuje , jeden je uplně bezproblému , jen tomu prasknul vyfuk za turbem hnedle ale to neni nic zasadního...
dalšímu motoru praskla klika


pak klasika , cerpadlo KO, vydre vstriky pak a pak už se to veze sevším všudy a stojí to pulku porizovací ceny jen v materiálu ...
100kw není špatná , jen člověk musí mít štěstí na dobrej kus ... jinak to taky s tebou muze šeredně vymrdat

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Klasická diskuze, jo a taky je potřeba to pomalu ohřívat, v zimě budeš mrznout, když jedeš rychle je potřeba chladit turbo
Jel jsem nedávno v 220 CDI kombi a byl jsem těžce zklamán, jednak kvalitou interiéru, který byl po cca 200 tis v horším stavu než moje W124 po 20letech, všechno ošoupané, plasty děs, kvalita už je asi pryč, ale to že na D1 z kopce při -10 stupních padala rafička k 60ti a auto přestávalo topit, to už vážně vtipný nepřijde. Ano, má to nízkou spotřebu. A konkrétně tenhle kus funguje bez závad, ale zase jsem se ujistil že čtyřválec do obdobných aut prostě nepatří.

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
na 100kw bacha na podvozek jak uz kluci psali... jinak v tomhle aute nekupujes auto jako samotne, ale spis motor... kamaradi maji 100kw ja 110kw.... jeden do toho porad sype a je nestastnej, druhej jenom jezdi a dela klasickou udrzbu a stara se o to normalne a spokojenost, ikdyz cenovy rozdil mezi obema auty byl znacnej... ja jsem sel do 110kw, kuli tomu, ze hodne najezdim a je suprova spotreba a podvozek je "vychytanejsi" musim zaklepat, ale za 2roky a najezdu 100 000km jen vymenen ventil na railu, nekolikrat olej a filtry, silace ramen a brzdy, coz je spotrebni matros...
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
tak tobě se vyplatí nějakej rozumnej benzínák,,když chceš 100kw naftu,tak by ti stačil ekvivalentně benzin motor 1,8,a nebudeš se třást,až se něco na dieselu vysere,na spotřebu 7-8 litrů si zvykneš a opravy a ůdržba budou levné,zimní starty bez zaváhání,teplo v autě hned,zvuk taky dobrej,pokud nemáš naftu za nějakou oblíbenější cenu,tak při tvém nájezdu je to fakt nesmysl....Trax píše:No najezd je cca 30t ročně.
Zadní nápravu prohlédnu a uvidí se, akorat mě trochu děsí ten motor. Hlavně teda cena čerpadla a vstřiků.
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Jednoduché počty: Máš limitovaný rozpočet, tudíž koupíš auto buď s hodně kiláky, které spravoval kdovíkdo kdovíjak a určitě nebude 100% nebo nějaké, co má najeto 150-200 tis. Při tvém nájezdu 30 tis. ročně bude mít za dva roky 200-250. Pokud na něm nikdo zatím nic nedělal, zákonitě budeš během této doby řešit buď čerpadlo, vstřiky, turbo nebo postupně všechno. Když si to spočítáš cenově, tak máš opravdu lepší nějaký čtyřválcový benzín, kde se dají dálky v pohodě za 7 litrů, údržba jsou 4 svíčky po 100,- Kč jednou za rok, olej a to je tak všechno. Plus všechny výše uvedené výhody benzínu.
Nebo kup šestiválec, dej ho do LPG a jezdíš levněji než s naftou a údržbu máš jako na benzíňáku.
Nebo kup šestiválec, dej ho do LPG a jezdíš levněji než s naftou a údržbu máš jako na benzíňáku.
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
taktak,21 tisíc do ropáka zahučíš ani nevíš jak..a máš po ůspoře....a když se ti to stane třeba před vánoci....u toho benzína máš za 10 celej motor jinej
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
jenze vy porad pocitate ze se tam vsechno vysere, muze koupit naftovou 46 s kterou najede 100tis a bude jen menit olej a lit naftu, ale taky muze koupit benzinovou 46 ktera si postavi hlavu a zacne se srat..
mel jsem oktavku tdi po prvnim majiteli s najetyma 530tkm a jediny "vetsi servis" za dobu co ji ex majitel mel, byla vymena spojky jinak VSE puvodni
mel jsem oktavku tdi po prvnim majiteli s najetyma 530tkm a jediny "vetsi servis" za dobu co ji ex majitel mel, byla vymena spojky jinak VSE puvodni
no já si myslim, že pravděpodobnost, že se něco vysere u nafty je prostě věčí než u benzínu... a ty díly co se nejvíc serou a stojej nejvíc(čerpadla, turba, vstřiky) se na benzínech nevyskytujou. asi proto je "bezpečnější/výhodnější" vzít si benzinožrouta. at už benzín nebo nafta, chce to dobře vybírat a nekoupit past...kouBaMW píše:jenze vy porad pocitate ze se tam vsechno vysere, muze koupit naftovou 46 s kterou najede 100tis a bude jen menit olej a lit naftu, ale taky muze koupit benzinovou 46 ktera si postavi hlavu a zacne se srat..
klasicka pohadka benzinaru: cerpadlo, vstriky bla bla bla, jeste ze mate o cem tocit..
, proc se vubec namaham
kupte si benziny vsichni, alespon bude levnejsi nafta


Naposledy upravil(a) kouBaMW dne 29. 12. 2012 19:53, celkem upraveno 1 x.
kouBaMW vi o cem pise, byl jsem taky to samy, ze nafta parti do kamen atd, ale od ty doby co mam naftu si ji nemuzu vynachvalit...
jeste s kouBaMW nemohu souhlasit, jelikoz mam 320D 110kw a na normalni jezdeni zcela dostacujsi a se spotrebou 4,5 si nemohu stezovat... nejvetsi spotrebu co jsem mel, tak pri vostre jizde 6,1 a neni to dle BC ale dle najetych km a dotankovanych litru..
jeste s kouBaMW nemohu souhlasit, jelikoz mam 320D 110kw a na normalni jezdeni zcela dostacujsi a se spotrebou 4,5 si nemohu stezovat... nejvetsi spotrebu co jsem mel, tak pri vostre jizde 6,1 a neni to dle BC ale dle najetych km a dotankovanych litru..
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
ja si to teďka chrochtám s 66Kw v syncru tak uvidíme co to vydrží
ale 100kw ropu bych si asi nekoupil , šel bych cestou 318i v LPG (takto to ma tedka muj otec) 1.50kč/km je uplně super bez potencionálních problémů dýzlu




Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8