GO M20 vs. M52
GO M20 vs. M52
Spíš jen tak ze zajímavosti :
Jaká je Vaše zkušenost ohledně finančního nákladu na GO motorů
M20b25 - ceny dílů ve smyslu co se vyplatí koupit nové (BMW) co jako druhovýrobu atp ?
A poté v podstatě to samé jako u M52b25. ?
Nemám zkušenost co to obnáší, vím že pár lidí to tu dělalo a někteří xkrát, tak bych jen chtěl znát nějaké fakta a nákladů ?
Jaká je Vaše zkušenost ohledně finančního nákladu na GO motorů
M20b25 - ceny dílů ve smyslu co se vyplatí koupit nové (BMW) co jako druhovýrobu atp ?
A poté v podstatě to samé jako u M52b25. ?
Nemám zkušenost co to obnáší, vím že pár lidí to tu dělalo a někteří xkrát, tak bych jen chtěl znát nějaké fakta a nákladů ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
jedine veci co jsem kupoval original na m20ku byly nejake tesnenicka napr na prirubu oil filtru a hadic jinak jde vsecko koupit v druhovyrobe. co se financni narocnosti tyce tak kazdy ma komplet GO neco jineho ze jo
nic noveho... pokud by jsi vylozene menil vsechno...vacku, vahadla, excentry... no proste vsecko tak si myslim ze se dostanes neco okolo 20ky. vychazim z toho kolik me vysel muj motor a co vsecko jsem menil. na kolik vyjde m52 nevim

http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Když už, tak opravdu komplet rozebrat do šroubku a postavit prostě novej motor... kdo tohle opravdu dělal ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
za 20 neudelas ani hlavu 

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

otazkou je, co je tam vsecko v prdeli. treba se doberes toho, ze blok nak dramaticky projetej neni, ze klika brousit nepotrebuje atd.
myslim, ze mezi M52 a M20 zas takovej rozdil nebude, sice u M52 odpadnou naky drahy veci jako vacka, vahadla, excentry, ale zase tady mas hydra, dozvody... otazkou je, co vsecko si udelas sam a u kolika veci si udelas radost nakou "lepsi" alternativou. treba kovany pisty, ostrejsi vacka, je toho miliarda za bambilion penez;-)
kdyz mas prostor a "mechanickou kázeň", tak si muzes udelat sam spoustu veci, dulezity je pak to zase umet slozit. coz treba ja tak uplne asi nedavam. bude totiz treba podstatnej rozdil v cene, kdyz si to nechas udelat na klic a nebo kdyz si to rozhodis sam a treba na brouseni, tlakovani a zafrezovani sedel privezes komplet nachystanou odstrojenou hlavu. kdyz je misto a cas, tak z toho muze bejt i dobra zabava na dlouhy zimni vecery, lepsi nez cumet do bedny;-)
edit: a do obou motoru bych nasral selou sestavu klika-ojnice-pisty z M52B28, kdyz uz je to rozebrany, tak at je nakej pokrok;-)
myslim, ze mezi M52 a M20 zas takovej rozdil nebude, sice u M52 odpadnou naky drahy veci jako vacka, vahadla, excentry, ale zase tady mas hydra, dozvody... otazkou je, co vsecko si udelas sam a u kolika veci si udelas radost nakou "lepsi" alternativou. treba kovany pisty, ostrejsi vacka, je toho miliarda za bambilion penez;-)
kdyz mas prostor a "mechanickou kázeň", tak si muzes udelat sam spoustu veci, dulezity je pak to zase umet slozit. coz treba ja tak uplne asi nedavam. bude totiz treba podstatnej rozdil v cene, kdyz si to nechas udelat na klic a nebo kdyz si to rozhodis sam a treba na brouseni, tlakovani a zafrezovani sedel privezes komplet nachystanou odstrojenou hlavu. kdyz je misto a cas, tak z toho muze bejt i dobra zabava na dlouhy zimni vecery, lepsi nez cumet do bedny;-)
edit: a do obou motoru bych nasral selou sestavu klika-ojnice-pisty z M52B28, kdyz uz je to rozebrany, tak at je nakej pokrok;-)
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
Čim bych si timhle pomohl u m52b25 (323i) ? Počítám, že abych z toho udělal 2.8 nebude jen tímhle, ale dalších věcí okolo bude ještě spousty...pragdejf píše:
edit: a do obou motoru bych nasral selou sestavu klika-ojnice-pisty z M52B28, kdyz uz je to rozebrany, tak at je nakej pokrok;-)
..
Nicméně to jsem chtěl vědět... Já mám motor v cajku. Před pár lety dávanej dokupy, ale tak nějak si řikám že bych ho prostě postavil znova. Je tam pár věcí co mě vadí a než to dělat po kouskách, tak si udělat radost a postavit si prostě novej motor... Navíc dílů v ETK ubejvá, čínskejch replik přibejvá. Nejvyšší čas tim něco dělat... a ta m52 byla tak jako pro srovnání. By mě spíš zajímalo jak ta 323 jezdila za mlada. Mě ten motor neskutečně vyhovuje...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
nahodit sani z M50B25 a dat kliku se zdvihem 84mm? hele je to prosty, s tema trema deckama vzduchu kazdou otacku se popere jak jednotka, tak vstriky a proste tam nachcijou odpovidajici mnozstvi benzinu vzhledem k mnozstvi vzduchu. stejne by to bylo i u M20. mozna by nebylo od veci nahodit k M20 motorovou elektriku z M50 bezvanos a vykopnout rozdelovac.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
pokud to chces delat z gruntu počítej sada pístů cca 20-25 podle výrobce a dodavatele , vybrus bloku cca tacek valec podle toho kde to delas ... pokud uz todle tak nový origo oil cerpadlo , 6tis + sada lozisek v origu namerených presne na barvicky 7-8tis , nový vahadla tak jako tak , nejlepe vačka , a seš s hrubým matrošem na částce že se na pulku veci vyseres a pretesnis to , preloziskujes a jizda
u všech moznosti si pripocti to ze kam das neco delat nekde neco muzou zkurvit a pak penez v prdeli az hamba 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Nahodit sání z m50b25 je pěkná kravina. Po pár googlech jsem našel i grafy z brzdy kde týpek přehodil sáni z m50b25 na m52b28 a jediný co to přidalo je "větší" špička někde u 5500 otáček jinak v průběhu celého momentu nárustu tj. cca 2 - 5tis neskutečnej pokles (prohnutí) grafu....
přidá ti to nějaký koně nahoře ale přijdeš o tu pěknou křívku uprostřed.
nadruhou stranu není divu, když m50 (kor bezvanos) má úplně jiné vačky atp... myslím že v BMW to sání udělali s nějakým záměrem, jinak by tam rovnou dali z m50 a ještě by ušetřili hromadu peněz s vývojem a výrobou novýho sání....
Jinak koukám že se dá s GOčkem dostat opravdu na hezký peníze a dál mě to akorát utvrzuje, že když někdo píše motor po GO, tak má akorát tak nový těsnění pod hlavu a svíčky
Jinak tady je graf s m50 sáním a bez (žlutá) ....
pokles krouťáku ve vysokejch je dost znatelný.... nicméně tento graf je navíc vč. úpravy jednotky, jinak je propnutí výkonové křivky daleko větší

přidá ti to nějaký koně nahoře ale přijdeš o tu pěknou křívku uprostřed.
nadruhou stranu není divu, když m50 (kor bezvanos) má úplně jiné vačky atp... myslím že v BMW to sání udělali s nějakým záměrem, jinak by tam rovnou dali z m50 a ještě by ušetřili hromadu peněz s vývojem a výrobou novýho sání....
Jinak koukám že se dá s GOčkem dostat opravdu na hezký peníze a dál mě to akorát utvrzuje, že když někdo píše motor po GO, tak má akorát tak nový těsnění pod hlavu a svíčky

Jinak tady je graf s m50 sáním a bez (žlutá) ....
pokles krouťáku ve vysokejch je dost znatelný.... nicméně tento graf je navíc vč. úpravy jednotky, jinak je propnutí výkonové křivky daleko větší

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no motor byť po částečné GO už bych asi v životě od nikoho nekoupil ... aktuálně mám čerstvou zkušenost , sic na NON bmw , ale motor po GO a dopadlo to po 1200km takto ... sry za nokia quality 

nenaděláš nic a 30tis v prdeli ...
To že se to bylo složený s uštíplým pístem , a tlakovalo to do oleje až na dalnici se olej rozmrdl po celym motoru je vedlejší ... natvrdo zadřeno ...
Suma sumarum
poradne si vsechno promysli 


nenaděláš nic a 30tis v prdeli ...
To že se to bylo složený s uštíplým pístem , a tlakovalo to do oleje až na dalnici se olej rozmrdl po celym motoru je vedlejší ... natvrdo zadřeno ...
Suma sumarum


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8