GO M20 vs. M52

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

GO M20 vs. M52

Příspěvek od Zavarenec » 22. 10. 2012 10:14

Spíš jen tak ze zajímavosti :

Jaká je Vaše zkušenost ohledně finančního nákladu na GO motorů

M20b25 - ceny dílů ve smyslu co se vyplatí koupit nové (BMW) co jako druhovýrobu atp ?

A poté v podstatě to samé jako u M52b25. ?

Nemám zkušenost co to obnáší, vím že pár lidí to tu dělalo a někteří xkrát, tak bych jen chtěl znát nějaké fakta a nákladů ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 22. 10. 2012 14:23

jedine veci co jsem kupoval original na m20ku byly nejake tesnenicka napr na prirubu oil filtru a hadic jinak jde vsecko koupit v druhovyrobe. co se financni narocnosti tyce tak kazdy ma komplet GO neco jineho ze jo :lol: nic noveho... pokud by jsi vylozene menil vsechno...vacku, vahadla, excentry... no proste vsecko tak si myslim ze se dostanes neco okolo 20ky. vychazim z toho kolik me vysel muj motor a co vsecko jsem menil. na kolik vyjde m52 nevim
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 22. 10. 2012 14:38

Když už, tak opravdu komplet rozebrat do šroubku a postavit prostě novej motor... kdo tohle opravdu dělal ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 22. 10. 2012 17:48

dělal :lol: - vždy záleží co všechno chceš dělat - pokecáme osobně ;-)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

/Jon
Příspěvky: 542
Registrován: 08. 10. 2007 15:36
Bydliště: Praha 10 Hostivař

Příspěvek od /Jon » 22. 10. 2012 20:11

Na m20 jsem dělal částečnou generálku (bez výbrusu a bez nových pístů, a ještě bez vahadel) a vyšlo to kolem 20t, myslím že komplet všeho generálka pod 40 nepůjde, spíš 50.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 22. 10. 2012 20:34

za 20 neudelas ani hlavu :lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 22. 10. 2012 21:06

otazkou je, co je tam vsecko v prdeli. treba se doberes toho, ze blok nak dramaticky projetej neni, ze klika brousit nepotrebuje atd.

myslim, ze mezi M52 a M20 zas takovej rozdil nebude, sice u M52 odpadnou naky drahy veci jako vacka, vahadla, excentry, ale zase tady mas hydra, dozvody... otazkou je, co vsecko si udelas sam a u kolika veci si udelas radost nakou "lepsi" alternativou. treba kovany pisty, ostrejsi vacka, je toho miliarda za bambilion penez;-)

kdyz mas prostor a "mechanickou kázeň", tak si muzes udelat sam spoustu veci, dulezity je pak to zase umet slozit. coz treba ja tak uplne asi nedavam. bude totiz treba podstatnej rozdil v cene, kdyz si to nechas udelat na klic a nebo kdyz si to rozhodis sam a treba na brouseni, tlakovani a zafrezovani sedel privezes komplet nachystanou odstrojenou hlavu. kdyz je misto a cas, tak z toho muze bejt i dobra zabava na dlouhy zimni vecery, lepsi nez cumet do bedny;-)

edit: a do obou motoru bych nasral selou sestavu klika-ojnice-pisty z M52B28, kdyz uz je to rozebrany, tak at je nakej pokrok;-)
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 23. 10. 2012 08:21

pragdejf píše:
edit: a do obou motoru bych nasral selou sestavu klika-ojnice-pisty z M52B28, kdyz uz je to rozebrany, tak at je nakej pokrok;-)
Čim bych si timhle pomohl u m52b25 (323i) ? Počítám, že abych z toho udělal 2.8 nebude jen tímhle, ale dalších věcí okolo bude ještě spousty...

..

Nicméně to jsem chtěl vědět... Já mám motor v cajku. Před pár lety dávanej dokupy, ale tak nějak si řikám že bych ho prostě postavil znova. Je tam pár věcí co mě vadí a než to dělat po kouskách, tak si udělat radost a postavit si prostě novej motor... Navíc dílů v ETK ubejvá, čínskejch replik přibejvá. Nejvyšší čas tim něco dělat... a ta m52 byla tak jako pro srovnání. By mě spíš zajímalo jak ta 323 jezdila za mlada. Mě ten motor neskutečně vyhovuje...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 23. 10. 2012 14:04

nahodit sani z M50B25 a dat kliku se zdvihem 84mm? hele je to prosty, s tema trema deckama vzduchu kazdou otacku se popere jak jednotka, tak vstriky a proste tam nachcijou odpovidajici mnozstvi benzinu vzhledem k mnozstvi vzduchu. stejne by to bylo i u M20. mozna by nebylo od veci nahodit k M20 motorovou elektriku z M50 bezvanos a vykopnout rozdelovac.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 23. 10. 2012 14:23

pokud to chces delat z gruntu počítej sada pístů cca 20-25 podle výrobce a dodavatele , vybrus bloku cca tacek valec podle toho kde to delas ... pokud uz todle tak nový origo oil cerpadlo , 6tis + sada lozisek v origu namerených presne na barvicky 7-8tis , nový vahadla tak jako tak , nejlepe vačka , a seš s hrubým matrošem na částce že se na pulku veci vyseres a pretesnis to , preloziskujes a jizda :) u všech moznosti si pripocti to ze kam das neco delat nekde neco muzou zkurvit a pak penez v prdeli az hamba :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 23. 10. 2012 14:37

Nahodit sání z m50b25 je pěkná kravina. Po pár googlech jsem našel i grafy z brzdy kde týpek přehodil sáni z m50b25 na m52b28 a jediný co to přidalo je "větší" špička někde u 5500 otáček jinak v průběhu celého momentu nárustu tj. cca 2 - 5tis neskutečnej pokles (prohnutí) grafu....

přidá ti to nějaký koně nahoře ale přijdeš o tu pěknou křívku uprostřed.

nadruhou stranu není divu, když m50 (kor bezvanos) má úplně jiné vačky atp... myslím že v BMW to sání udělali s nějakým záměrem, jinak by tam rovnou dali z m50 a ještě by ušetřili hromadu peněz s vývojem a výrobou novýho sání....

Jinak koukám že se dá s GOčkem dostat opravdu na hezký peníze a dál mě to akorát utvrzuje, že když někdo píše motor po GO, tak má akorát tak nový těsnění pod hlavu a svíčky :lol:


Jinak tady je graf s m50 sáním a bez (žlutá) ....

pokles krouťáku ve vysokejch je dost znatelný.... nicméně tento graf je navíc vč. úpravy jednotky, jinak je propnutí výkonové křivky daleko větší

Obrázek
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 23. 10. 2012 18:20

no motor byť po částečné GO už bych asi v životě od nikoho nekoupil ... aktuálně mám čerstvou zkušenost , sic na NON bmw , ale motor po GO a dopadlo to po 1200km takto ... sry za nokia quality :)


Obrázek

nenaděláš nic a 30tis v prdeli ...
To že se to bylo složený s uštíplým pístem , a tlakovalo to do oleje až na dalnici se olej rozmrdl po celym motoru je vedlejší ... natvrdo zadřeno ...






Suma sumarum :D poradne si vsechno promysli :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 24. 10. 2012 11:46

Rozumim... :lol: :lol: Tohle bych se asi posr... :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Odpovědět