BMW x konkurence
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
-
Návštěvník
85 tis ti nabidli v bazaru?Ze by AAA Auto Praha?Az prijedes s papirama tak ti pred skutecnym prodejem reknou 39 000kc...Tak to funguje,nebo jsi tak naivni?Pocitej ze bazar bere za 1/2 az 2/3 ceny auta.Si myslis ze tvoje kara ma cenu 120 litru??Jirka325 píše:Aspon USD ?LOPOLO píše:Ja bych ho za dvacku vzal![]()
No jo, to je tak jako ty nedocenis me auto, kde i bazar mi nabid vykup za 85 kKc, tak ja bych asi byl stejnej, kdybych mel ocenit tvy. Ocenuju treba nektery zlepseni na E36, jako motor M50, kterej mi da za min benzinu vic vykonu a nemusim mu stelovat vuli ventilu a odpadaj ruzny starosti, nebo treba presnejsi rizeni, kterym nemusim tolik tocit a jine veci, ktere jsou modernejsi a tudiz technologicky vyspelejsi. O tom neni diskuse.
Takze ja bych zase za dvacku vzal tvoje auto, vykuchal bych si z nej tyhle veci, kastli zahodil a vsechno to hezky implantoval do E30. Tak vidis, udelame business![]()
![]()
![]()
Mno, dost bylo postuchovani a kecani o blbostech, vzajemnyho urazeni atd. chtel bych s tebou Lopolo probrat neco duchaplnejsiho, pisu ti SZ
Hoši z e30 klubu nebudu tu nikoho citovat,protože bych to tu celé zasíral,ale tak hodně sraček v jedný debatě jsem už dlouho neviděl....jako kdo Vám co s e36kou udělal? Co to tu melete,že od modelu e36 to už není to pravé BMW! Vždyť právě e36ka je na špici v motorsportu už aspoň 10let!Do dnes toto auto vyhrává soutěžě na úrovni.Já teda osobně mám rád auta obecně,ale BMW nějak o dost víc a žiju něma,ale tak nechutně tu napadat člověka s bmw.klubu tak to je nářez!Díky bohu tu jsou i normální lidi,viz např. Francis,Heery atd....Co pak se u nás naváží někdo do kluků s e30?Teda pokud nepíšou totální bludy...?jen za to ,že napíše svůj názor?
zkuste se zamyslet......
M3 (e46) Hartge 
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac: Jsem v podstatě napsal, že jsem na starší auta a nový mě tak neberou a ty úplně nový už vůbec ne... včera jsem viděl Hyundai Lantra a to je tak krásný auto proti nový pětce...M3maniac píše:Hoši z e30 klubu nebudu tu nikoho citovat,protože bych to tu celé zasíral,ale tak hodně sraček v jedný debatě jsem už dlouho neviděl....jako kdo Vám co s e36kou udělal? Co to tu melete,že od modelu e36 to už není to pravé BMW! Vždyť právě e36ka je na špici v motorsportu už aspoň 10let!Do dnes toto auto vyhrává soutěžě na úrovni.Já teda osobně mám rád auta obecně,ale BMW nějak o dost víc a žiju něma,ale tak nechutně tu napadat člověka s bmw.klubu tak to je nářez!Díky bohu tu jsou i normální lidi,viz např. Francis,Heery atd....Co pak se u nás naváží někdo do kluků s e30?Teda pokud nepíšou totální bludy...?jen za to ,že napíše svůj názor?zkuste se zamyslet......
Pak jsem uvedl tři KONKRÉTNÍ příklady lidí s E36 co předvedli, nic víc
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
-
Martinéz
Sem uz taky nejakej ten patek prispevovatelem do fora v bmwklubu, ale nechci tu komentovat predesly slovickareni apod. Jen bych se rad vratil k vasim nazorum o symbolice jednotlivejch modelu. Podle me je zas pro BMW stezejni E34 a neni to tim, ze ji mam, ale tim, ze to tak proste cejtim. Nechci se nikoho dotknout, ale BMW je pro me robustnost, komfort, nadstandartni jizdni vlastnosti atd atd (vsak to znate) a kdyz sem se svezl posledni dobou parkrat v E30, uprimne sem se bal. Na to, ze E30 a E34 je temer stejna generace, je rozdil propastnej a mnohem vetsi nez mezi E39 a E46.
..proste E30 pro me znamena jen takovej zmensenej predobraz genialniho auta konce 80.let, E34ky:) Cimz se ovsem ve mne neozyva zaslepenost (jako u nekterych z vas), ale fandovstvi a osobni vkus. Respektuju pokrok v kazdy dalsi rade..
..proste E30 pro me znamena jen takovej zmensenej predobraz genialniho auta konce 80.let, E34ky:) Cimz se ovsem ve mne neozyva zaslepenost (jako u nekterych z vas), ale fandovstvi a osobni vkus. Respektuju pokrok v kazdy dalsi rade..
-
Martinéz
...tak dobre, jeste neco. Mluvi se tu o urovni diskuze v bmwklubu. Sice nevim, jak to chodi tady, ale koukate nekdy treba na forum Autotuning.cz? Ta uroven lidi me sokuje, pripada mi to tam jak diskuze zakomplexovanejch vesnickejch lidi ze zvlastni skoly, sem tam naka svetla vyjimka. Ano, na nasem foru se taky obcas zbytecne plka, ale uvedomte si, kolik tam chodi lidi a spousta prispevovatelu se jen 'ohreje' par prispevkama a tim to hasne...proste v davu se vzdycky najdou individua s jakejmakoliv psychickejma disfunkcema a je nutno to vicemene tolerovat...
Také vás tady všechny zdravím z bmwklubu. Jak jsem si tak pročetl tuto diskusi, plně chápu lidi, co milují svýho miláčka, stařičkou E21 a berou ji jakéhosi veterána, kterého si hýčkají. Ale psát názory, že poslední pořádné BMW byla E30?! Vývoj se přece nezastavil, zlepšují se jízdní vlastnosti, zvyšuje se BEZPEČNOST, zvyšuje se výkon motorů a snižuje spotřeba. Nevím, jak někdo může tedy pronést příspěvek ve smyslu "nikdy bych si nekoupil nové BMW, protože poslední krasavec byla E30". Promiňte, ale také vám nevěřím ani slovo, kdo tohle píšete a pochybuji, že jste se vůbec svezli v E60 či E46...
<i>BMW 330d, 204ps@4000ot., 410Nm@1500-3250 ot./min, 0-100 km/h 7.2s, top speed 242km/h</i>
nikdy jsem nečetl a ani neslyšel že by někdo vychvaloval do nebe E 34, v čem byla geniální ? vychvalované BMW koncem 80. let byla E 30 M3 a ani ne tak pro motor, ale pro jízdní vlastnosti a mimochodem podvozek M 3 se od obyč. 325i geometrií téměř nelišíMartinéz píše:...a kdyz sem se svezl posledni dobou parkrat v E30, uprimne sem se bal...
...proste E30 pro me znamena jen takovej zmensenej predobraz genialniho auta konce 80.let, E34...
cituji z testu M 3 v časopisu Autocar:...pozice za volantem je prostě to pravé, volant samotný je na správném místě...rozestup pedálů je ideální pro podřazování stylem pata-špička...nastoupit do M 3 je jako si navléci dobře padnoucí rukavici:je to zkrátka jeden z těch vzácných případů, kdy se za volantem okamžitě cítíte jako doma...
to platí pro každou E 30 interiér je naprosto shodný
já to vidím takhleLukke píše: zlepšují se jízdní vlastnosti, zvyšuje se BEZPEČNOST, zvyšuje se výkon motorů a snižuje spotřeba.
jízdní vlastnosti: podstatný zlepšení který jsem já zaznamenal u nových BMW(320d,330i,530d, M 3) je to, že při přejezdu nerovnosti se neozve z podvozku rána jako prase ani na 18". Jjinak že by líp podvozek držel v zatáčkách se mi nezdá, samozřejmě jsou lepší brzdy, ale to být musí vzhledem k vyšší váze
bezpečnost: myslíš tím airbagy nebo nebo různý el. sračky ? vždy mě pobaví když se za mojí E 30 navěsí někdo s novým autem plným el. sraček, je za mnou metr, příjde zatáčka nebo dvě a já koukám do zrcátka jak ztratil 15 metrů a aby nevypadal blbě, má přece 10-20x dražší auto, tak mě vezme aspoň na rovince, zrovna tuhle neděli cestou z Budějovic do Prahy nechápal mlaďas v nový 5 (asi 530i , dvě rovný koncovky, auto bez označení) jak je možný že se ho pořád držím, vez sebou dvě holky a ty se pořád otáčely co to za nima jede. Nakonec aby mi ujel předjel kamion přes dvě plný
Výkon motorů: ten je sice větší ale na úkor životnosti, moc by mě zajímalo kolik snese nabušenej diesel
spotřeba: moje poslední nádrž-360 km mimo město, Praha-ČB a zpět a 226 km po Praze tj. 586km a dotankováno do plný 56,61 =9,65 l/100km.
E 30 325iA najeto 224 000 km. Mě se to nezdá moc. Kámoš 530d 2002 po Praze 9,3 l , já pouze po Praze 10,5 l.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
No ono pár zlepšení vidieť aj v ergonómii, napr. v e30 je vypínač hmloviek strašne debilne umiestnený, ďalej posuny volantu a tak, priznajme si to. Ale zas tak podstatný rozdiel to nie je. Napr. všetky moderné autá ma odpudzujú tými plastami vovnútri, výrobca síce hovorí že sú to drahé materiály, ale mne to furt pripadá také lacné a povrchné. Napr. paťah palúb v starých bawcoch, medveďoch, audinách mali ten taký skoro koženo-penový look príjemný aj na dotyk, nie ako nová X3, tam je to fakt hrôza. Nové vozy majú sedadlá na elektriku, pamäť na užívateľov, ale všetky také tie všeobecne komfortné veci mala už e30 alebo e28. Spotreba? Napr. Golf3 VR6 nepoznám taký, čo sa vlezie pod 15. Všetky nové bawa majú spotrebu primeranú výkonu, t. j. fest vysokú vrátane dieslov. Minule som šiel do Hannoveru na VW Passat 4 sedan Tdi s common-railom, pri rýchlosti 195 ukazoval palubný spotrebu 21,6, tak saa pýtam, kde sú tie citeľné rozdiely. Len vo veku a v tom, že sa už sériovo zinkujú kasne a znižuje sa kvalita. U všetkých výrobcov.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Oooo, dekujiFx píše:specialne Jirka je sice rejpal, ale nemysli to spatne, i kdyz to tak nekdy muze vyznit
Kazdy model ma svoje, nektere neduhy se vyvojem odstranily, nektere zase vznikly, kazdy auto ma svoje vyhody i nevyhody. Jediny co me nebere jsou nektere systemy,ktere se za me snazi ridit. Napr. protiprokluz me zrovna v zadnym aute moc prijemne neprekvapil, spis me sral, takze ocenuji, ze v civilizovanych autech jde vypnout
To Anonym: o AAA mi nemusis vypravet, vim sam vic nez dobre, jak tam vse chodi, vcetne informacniho systemu. Ackum bych svoje auto ani neukazoval, jeste by se urazilo. Tuto castku mi nabidli na miste v jinym mensim bazaru, kdyz jsem tam byl osobne a auto videli. Vzhledem k tomu, ze nemam jedinej duvod to auto prodavat, tak je mi celkem ukradeny, jakou ma moje auto trzni hodnotu, nebo jakou ty si myslis ze hodnotu nema. Ostatne jsi ho snad videl ?
nevim, denně mam možnost srovnavat e30 vrsus novější auta, a musim chtě nechtě říct že e36 je podstatně dál než e30. e30-ka je vylepšena e21 ktera se vyraběla od roku 1975....takže úroveň e30-ky je danan stařim vozu, e36 byla vyvíjena koncem 80-tých let takže bezpečnost komfort atd...odpovídá té době.
Nema cenu se hadat co je lepší, nadávat si tady navzájem apod. Spousta z těch co tu křičí je ráda že ma na e30-ku.
Argument pro e30-ku je větší jednoduchost, mín elektroniky, levnější díly.....
Argument pro e36-ku je větší bezpečnost, komfort podvozku při přejezdu nerovností, lepší jízdní vlastnosti, minus je víc elektroniky, větší šance že se v ni něco pos*re.
A pokud se budem bavit o e46,e39.....tak to už nema cenu srovnávat vůbec, ty auta sou milovymi kroky jinde.
Musim souhlasit, že ruzny protiprokluzy, stabilizace apod...mě taktéž neuchvatili.
P.S. omlouvám se že to bylo tak dlouhý........
Nema cenu se hadat co je lepší, nadávat si tady navzájem apod. Spousta z těch co tu křičí je ráda že ma na e30-ku.
Argument pro e30-ku je větší jednoduchost, mín elektroniky, levnější díly.....
Argument pro e36-ku je větší bezpečnost, komfort podvozku při přejezdu nerovností, lepší jízdní vlastnosti, minus je víc elektroniky, větší šance že se v ni něco pos*re.
A pokud se budem bavit o e46,e39.....tak to už nema cenu srovnávat vůbec, ty auta sou milovymi kroky jinde.
Musim souhlasit, že ruzny protiprokluzy, stabilizace apod...mě taktéž neuchvatili.
P.S. omlouvám se že to bylo tak dlouhý........
to teda nevim jakym pasákem jsi to jel, tolik si v tomhle režimu nevezme ani můj bawec....jel jsem ochcávkou 1,9tdi ( 66 kw ) ve čtyřech, plně naložená a ještě asi 7 párů lyží na střeše, po německý dálnici tak 180 - 190 a vzala si 10,6Minule som šiel do Hannoveru na VW Passat 4 sedan Tdi s common-railom, pri rýchlosti 195 ukazoval palubný spotrebu 21,6, tak saa pýtam, kde sú tie citeľné rozdiely
Myslím že není pochyb o tom, že nový auta JSOU pohodlnější, bezpečnější a maj lepší jízdní vlastnosti. To Mirek: argument že jsi pojel nějakýho mlaďocha v 530i moc neberu, nevíš co to bylo za trotla, kdyby byl stejně dobrej za volantem jako ty, nejspíš by ti nandal...to samý s tou spotřebou...záleží na noze a na řidiči, jestli ti 325iA vezme po městě 10,5 tak klobouk dolů, to nežerou ani manuály - nikomu. nesmíš zapomínat, že 530d má 160 kW oproti tvejm 125 a nějakej rozdíl ve váze tam taky bude ( a řek bych že docela znatelnej ) z čehož vyplývá, že kdybys jel stejně těžkým a stejně vyýkonným autem s benzínovým motorem a to stejným stylem jako ten člověk s 530d tak nepojedeš za 9,3 ale za 13 - 15 l.
member of zewl crew
souhlas pokud za volantem 530i či 530d bude člověk kterej jenom trochu umí řídit, tak tě zpráší nehoraznym stylem. S e30-kou nemaš šanciMao píše:to teda nevim jakym pasákem jsi to jel, tolik si v tomhle režimu nevezme ani můj bawec....jel jsem ochcávkou 1,9tdi ( 66 kw ) ve čtyřech, plně naložená a ještě asi 7 párů lyží na střeše, po německý dálnici tak 180 - 190 a vzala si 10,6Minule som šiel do Hannoveru na VW Passat 4 sedan Tdi s common-railom, pri rýchlosti 195 ukazoval palubný spotrebu 21,6, tak saa pýtam, kde sú tie citeľné rozdiely![]()
Myslím že není pochyb o tom, že nový auta JSOU pohodlnější, bezpečnější a maj lepší jízdní vlastnosti. To Mirek: argument že jsi pojel nějakýho mlaďocha v 530i moc neberu, nevíš co to bylo za trotla, kdyby byl stejně dobrej za volantem jako ty, nejspíš by ti nandal...to samý s tou spotřebou...záleží na noze a na řidiči, jestli ti 325iA vezme po městě 10,5 tak klobouk dolů, to nežerou ani manuály - nikomu. nesmíš zapomínat, že 530d má 160 kW oproti tvejm 125 a nějakej rozdíl ve váze tam taky bude ( a řek bych že docela znatelnej ) z čehož vyplývá, že kdybys jel stejně těžkým a stejně vyýkonným autem s benzínovým motorem a to stejným stylem jako ten člověk s 530d tak nepojedeš za 9,3 ale za 13 - 15 l.
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Jezdil sem tyden s poslednim pasikem (1.8T) a po meste sem se pod 12l nedostal ani kdybych se pos.al. Na dalnici 10-11l. Oproti tomu koktavka 1.9TDI (110k) si ve meste vzala max. 8l a na dalnici tak 6,5l. Jinak ten Passat je oproti BMW v zatackach jak na vodeMax-Max píše:Aktuálny model VW Passat 1.9 Tdi. Tiež som čumel jak puk na ten počítač, auto naložené v 4 ľuďoch, nejaká ľahká batožina v kufri. Sériové gumy na zimných plechoch.
-
Návštěvník
nevím jak moc nehoráznym stylem, když si zpočítáš výkonovou hmotnost tak ti vyjde že ty auta jsou srovnatelný:Lukas-e21 píše: souhlas pokud za volantem 530i či 530d bude člověk kterej jenom trochu umí řídit, tak tě zpráší nehoraznym stylem. S e30-kou nemaš šanci
E 39 530i-1605 kg/170 kw=9,44
E 39 530d-1650 kg/142 kw=11,61 nevím hmotnosti a výkon nový 5
e 30 325iA-1240 kg/125 KW=9,92
