

85 tis ti nabidli v bazaru?Ze by AAA Auto Praha?Az prijedes s papirama tak ti pred skutecnym prodejem reknou 39 000kc...Tak to funguje,nebo jsi tak naivni?Pocitej ze bazar bere za 1/2 az 2/3 ceny auta.Si myslis ze tvoje kara ma cenu 120 litru??Jirka325 píše:Aspon USD ?LOPOLO píše:Ja bych ho za dvacku vzal![]()
No jo, to je tak jako ty nedocenis me auto, kde i bazar mi nabid vykup za 85 kKc, tak ja bych asi byl stejnej, kdybych mel ocenit tvy. Ocenuju treba nektery zlepseni na E36, jako motor M50, kterej mi da za min benzinu vic vykonu a nemusim mu stelovat vuli ventilu a odpadaj ruzny starosti, nebo treba presnejsi rizeni, kterym nemusim tolik tocit a jine veci, ktere jsou modernejsi a tudiz technologicky vyspelejsi. O tom neni diskuse.
Takze ja bych zase za dvacku vzal tvoje auto, vykuchal bych si z nej tyhle veci, kastli zahodil a vsechno to hezky implantoval do E30. Tak vidis, udelame business![]()
![]()
![]()
Mno, dost bylo postuchovani a kecani o blbostech, vzajemnyho urazeni atd. chtel bych s tebou Lopolo probrat neco duchaplnejsiho, pisu ti SZ
M3maniac: Jsem v podstatě napsal, že jsem na starší auta a nový mě tak neberou a ty úplně nový už vůbec ne... včera jsem viděl Hyundai Lantra a to je tak krásný auto proti nový pětce...M3maniac píše:Hoši z e30 klubu nebudu tu nikoho citovat,protože bych to tu celé zasíral,ale tak hodně sraček v jedný debatě jsem už dlouho neviděl....jako kdo Vám co s e36kou udělal? Co to tu melete,že od modelu e36 to už není to pravé BMW! Vždyť právě e36ka je na špici v motorsportu už aspoň 10let!Do dnes toto auto vyhrává soutěžě na úrovni.Já teda osobně mám rád auta obecně,ale BMW nějak o dost víc a žiju něma,ale tak nechutně tu napadat člověka s bmw.klubu tak to je nářez!Díky bohu tu jsou i normální lidi,viz např. Francis,Heery atd....Co pak se u nás naváží někdo do kluků s e30?Teda pokud nepíšou totální bludy...?jen za to ,že napíše svůj názor?zkuste se zamyslet......
nikdy jsem nečetl a ani neslyšel že by někdo vychvaloval do nebe E 34, v čem byla geniální ? vychvalované BMW koncem 80. let byla E 30 M3 a ani ne tak pro motor, ale pro jízdní vlastnosti a mimochodem podvozek M 3 se od obyč. 325i geometrií téměř nelišíMartinéz píše:...a kdyz sem se svezl posledni dobou parkrat v E30, uprimne sem se bal...
...proste E30 pro me znamena jen takovej zmensenej predobraz genialniho auta konce 80.let, E34...
já to vidím takhleLukke píše: zlepšují se jízdní vlastnosti, zvyšuje se BEZPEČNOST, zvyšuje se výkon motorů a snižuje spotřeba.
Oooo, dekujiFx píše:specialne Jirka je sice rejpal, ale nemysli to spatne, i kdyz to tak nekdy muze vyznit
to teda nevim jakym pasákem jsi to jel, tolik si v tomhle režimu nevezme ani můj bawec....jel jsem ochcávkou 1,9tdi ( 66 kw ) ve čtyřech, plně naložená a ještě asi 7 párů lyží na střeše, po německý dálnici tak 180 - 190 a vzala si 10,6Minule som šiel do Hannoveru na VW Passat 4 sedan Tdi s common-railom, pri rýchlosti 195 ukazoval palubný spotrebu 21,6, tak saa pýtam, kde sú tie citeľné rozdiely
souhlas pokud za volantem 530i či 530d bude člověk kterej jenom trochu umí řídit, tak tě zpráší nehoraznym stylem. S e30-kou nemaš šanciMao píše:to teda nevim jakym pasákem jsi to jel, tolik si v tomhle režimu nevezme ani můj bawec....jel jsem ochcávkou 1,9tdi ( 66 kw ) ve čtyřech, plně naložená a ještě asi 7 párů lyží na střeše, po německý dálnici tak 180 - 190 a vzala si 10,6Minule som šiel do Hannoveru na VW Passat 4 sedan Tdi s common-railom, pri rýchlosti 195 ukazoval palubný spotrebu 21,6, tak saa pýtam, kde sú tie citeľné rozdiely![]()
Myslím že není pochyb o tom, že nový auta JSOU pohodlnější, bezpečnější a maj lepší jízdní vlastnosti. To Mirek: argument že jsi pojel nějakýho mlaďocha v 530i moc neberu, nevíš co to bylo za trotla, kdyby byl stejně dobrej za volantem jako ty, nejspíš by ti nandal...to samý s tou spotřebou...záleží na noze a na řidiči, jestli ti 325iA vezme po městě 10,5 tak klobouk dolů, to nežerou ani manuály - nikomu. nesmíš zapomínat, že 530d má 160 kW oproti tvejm 125 a nějakej rozdíl ve váze tam taky bude ( a řek bych že docela znatelnej ) z čehož vyplývá, že kdybys jel stejně těžkým a stejně vyýkonným autem s benzínovým motorem a to stejným stylem jako ten člověk s 530d tak nepojedeš za 9,3 ale za 13 - 15 l.
Jezdil sem tyden s poslednim pasikem (1.8T) a po meste sem se pod 12l nedostal ani kdybych se pos.al. Na dalnici 10-11l. Oproti tomu koktavka 1.9TDI (110k) si ve meste vzala max. 8l a na dalnici tak 6,5l. Jinak ten Passat je oproti BMW v zatackach jak na vodeMax-Max píše:Aktuálny model VW Passat 1.9 Tdi. Tiež som čumel jak puk na ten počítač, auto naložené v 4 ľuďoch, nejaká ľahká batožina v kufri. Sériové gumy na zimných plechoch.
nevím jak moc nehoráznym stylem, když si zpočítáš výkonovou hmotnost tak ti vyjde že ty auta jsou srovnatelný:Lukas-e21 píše: souhlas pokud za volantem 530i či 530d bude člověk kterej jenom trochu umí řídit, tak tě zpráší nehoraznym stylem. S e30-kou nemaš šanci