
Byla M5 nejrychlejší sedan?
Hlasuju jednoznačně pro Lotus! Je to raritka, do nebes vychvalovaná. Stejně tak bych šel do Themy (btw. prej ji má někdo v Brně, kamoš se v ní vezl. Ale adresu nesdělil
). Má to ovšem jeden háček: musel bych mít nejen dostatek peněz na pořízení, ale taky na provoz, což bude asi kotel... Kdybych je neměl (a taky nemám), nešel bych ani do M5, ptž to taky není zrovna auto na ježdění do kostela...

- CharlitoCZ
- Příspěvky: 218
- Registrován: 04. 11. 2005 19:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Mpower píše: zajimave je, ze m5 e39 se na mobile.de pohybuji uz kolem 12tis e, coz si dost dobre nedovedu vysvetlit, nova stala necele tri mega, a je to propad hodnoty jako svina...
diskuzi bych uzavrel, rovnou tu muzeme rozjet hadku na tema mate tri mega na auto, a mrdu dalsich penez, koupite si novou mbago, anebo postoupite v dal vstric ridicskejm zazitkum stylu noble, tvr, ariel atd? kazdej ma svuj nazor, pro nekoho je dulezity mit bago, protoze je to bago, a nekdo ma bago proto, ze jsou pro nej zazitky z jizdy vsim, chce jezdit, na kazdou jizdu se tesit, a vychutnavat si kazdej drift, jenze ma omezenej rozpocet a jina znacka jeho soucasne potreby neni schopna naplnit. a na toho ariela setrim uz ted.
howgh, domluvil jsem, jdu driftit![]()
- ale to je to co psal lopolo, přimysli si k tomu nějakejch pár vys*anejch drobností a hned to je o 150tis víc, pak to živ - spotřeba, pojištění, údržba..
mě to teda přijde taky poměrně logický, to máš stejný jako když si vezmeš 7er, taky je cenově podstatně jinde než když je nová
ber to tak že M5 sice jede rychle, ale víc se vyblbneš v M3, což je věc o co by mě šlo, buď blbnutí nebo luxus, když luxus, tak ale stejně nebudu driftovat, tak si radši vezmu e39 v naftě, budu mít luxus + menší náklady = ale i né až tak malá kupní cena
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Lotus Omega jsem viděl v HK na sprintech - super - projel kolem mě Opel Omega - to byly celý moje dojmy. Stejně, myslím, dostal na prdel od nějakýho Medvěda v němž jel řidič, manželka a v zádu 2 cca 10 letý děti.
Pěkně si s Lotusem vytřel prdel. Pak tam ještě zpráskal nějaký Maseratti - majitel se chlubil, že má řazení na volantu a bylo mu proti Méďovi k hovnu.
S Lotusem si vyližte prdele.
Prostě M5 e34, M5 e39 nebo Alpina B10 Biturbo - to jsou auta který mě berou za srdce.
Není to o spekulacích, co, s čím bych se jak vykravil. Je to o image,.... - je to taky kůůůrva o BMW - tradice - nejkrásnější znak - roztočená vrtule na modrým nebi.
O Lotusu Omega si jdětě pět ódy na Sopel forum.
Nazdar vole, konec.

Pěkně si s Lotusem vytřel prdel. Pak tam ještě zpráskal nějaký Maseratti - majitel se chlubil, že má řazení na volantu a bylo mu proti Méďovi k hovnu.
S Lotusem si vyližte prdele.
Prostě M5 e34, M5 e39 nebo Alpina B10 Biturbo - to jsou auta který mě berou za srdce.
Není to o spekulacích, co, s čím bych se jak vykravil. Je to o image,.... - je to taky kůůůrva o BMW - tradice - nejkrásnější znak - roztočená vrtule na modrým nebi.
O Lotusu Omega si jdětě pět ódy na Sopel forum.
Nazdar vole, konec.



BMW The Ultimate Driving Machine
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele: