BMW i3

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 02. 2014 15:08

Zavarenec píše:.... aby to vyřešili tak na elektrosuperúspornýmegamobil přidělaj repráček který napodobuje zvůk svého předchůdce zlého a neekologického dědečka....
Jo, to je další zhovadilá věcička.
Dokonce se mi doneslo, že i u nějakýho auta se spalovacím motorem udělali úpravu směrem k hlučnosti ze stejnýho důvodu - musím ověřit, jestli nejde o fámu, zajímá mě, kdo to byl...

.

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 15:09

Jo Venco je to BMW M550d.... Tam je upravenej zvuk, kterej se kvuli nehezkemu dieselovemu zkuku motoru upravuje pocitacove a posila se do kabiny, abyto znelo hezky:-)
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 02. 2014 15:30

PÁREK píše:Zavarenec: Tady je problem debaty nekde jinde. Bud se budeme bavit slusne. To znamena, ze kazdej prihodime svoji troskou do mlejna a treba dospejeme k nejakymu zaveru a nebo treba ne. Navazet a rekneme shazovat muzeme lidi, ktery osobne zname, ale kdyz nekdo jako Venca se tady bude producirovat tak jak to dela, pak debata nema smysl. Debata se vyvijela pekne, proto jsem se i do ni zapojil. Myslim ze spousta lidi to nakonec odradilo, kdyz videj, jak se urcity clenove chovaj.

K veci, samozrejme, to co pise Venca (myslim vecneho) a Francis ma samozrejme logiku. Nejsem zadny extremni zastance elektromobilu, jen pisu to, ze bych technologie za urcitejch podminek neodsuzoval. Pokud se bude tupe resit, ze tohle je principielne spatne, nemohlo by se jezdit ani v klasickejch benzinovej autech
1. odstavec - mimo reál, v tom se už nechci rochnit.

*

2. odstavec - je mi líto, ale taky mimo reál.

KDO odsuzuje technologie?

CO se ti jeví tupýho na tom, že někdo vychází z faktů, který tobě unikají a vůbec je nezapracováváš?

V Praze (tj. ve městě) je trvale přes 900 000 automobilů.
Jak to bude vypadat, když se z elektromobilu stane masová záležitost?
300 000 elektromobilů, odhadem tedy 50 000 baterek o hmotnosti min. 300 kg k recyklaci ročně. KDE se to bude provádět? A také JAK?

A ano, je špatně v tomhle masovým množství jezdit trakařema se spalovacím motorem.
Už jsem psal, že jsem byl nucen dojíždět svým autem po dobu čtyř roků do práce. sám jsem nechtěl - nepovažuju za nějakej komfort či skvělej zážitek startovat studenej motor, abych skočil o 15 km dál a tam nechal trakař celej den na prudkým slunci či naopak mrazu. Nebaví mě hrkat v kolonách přískokama. Nesnáším zbytečný škrabání ledu ze skla. Nemám rád šňůry kamionů, strkanice na velkopodnikovým parkovišti a podobně.
Naopak - dojdu si několik stovek metrů na stanici a vlezu do do vozidla, který mě vyklopí za půl hodiny tam, kde chci. Nepotřebuju s sebou tahat tunu železa, který tam bude celej den stát a čekat na mě.

Jsem zatraceně hodně rád, že jsem zažil lepší dobu - auto pro radost, klidný silnice i dálnice, zlomek kamionů oproti současnosti a kolem sebe i kvalifikovanější řidiče.

.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 02. 2014 15:33

PÁREK píše:Jo Venco je to BMW M550d.... ...
OK, na to se ještě zeptám, jak to je a možná i z který marketingový dutokoule to vypadlo.

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 18. 02. 2014 15:39

Já si pamatuju a neni to tak hrozně dávno, když jsem byl u toho jak Citroen představil svůj seriově vyráběný vůz C-zero...

...Jedinej kdo to nakoupil byl gigant PRE nebo podobnej gigantickej sráč plnej úplatků a jiné špíny tvařící se jako kamarád... za jakých podmínek a proč neni třeba řešit nicméně k faktu...

... to auto je malý, totálně nahovno, nic to neumí a je to hnusný. A startovalo to na krásných 780 000,- kč a dole malým písmem, ceny bez DPH... dnes ta sračka stojí 593 bez DPH.

Jak dlouho ty baterie v tom vydrží ? Jakou to má úsporu pro smrtelníka ? Zaplatí se mu vůbec ten rozdíl :

1, koupit si obyčejnou Citroen C1 za 180tis kč a lejt do toho benzín a servisovat to (rozuměj vyměnit tomu olej)
2, koupit si "podobnou" sračku na elektřinu za nesmysl... který za 5 let stejně přestane fungovat resp dojedeš s tim do trafiky pro cigára a poběžíš domů pro prodlužovačku protože to zpátky už nedojede ?

Další věc, mám kamaráda který má Berlingo na elektřinu. Dle jeho slov je velmi znát to, jak je auto těžký po celé délce auta díky baterkám, tj. i jízdní vlastnosti hlavně při brždění se dost projeví...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 15:41

add 1) Ty jsi zacal na me dorazet prvni. ja uz se proste jen nenecham. Mimo real jsi ty. Precti si to znova.

add2) Jak jsem napsal a nerikej me, ze ja nejsem schopnej neco prijmout ci ne. opakovane jsem napsal, ze v tom co pisete (myslim ty a Francis), ze v tom je dobra pointa. Ja jsem na to argumentoval tak, ze pokud chci neco vyrabet, musim mit k tomu dostatecne zazemi, to znamena: mit misto na recyklace, mit misto na uskladneni a pod. Vse je to tu napsane. Staci odhodit brejle s napisem: Parek je naivni idiot a zkusit cist mezi radky. Ja si paradoxne plne uvedomuju, co znamena mit elektromobil. Mam s nim vic zkusenosti nez si myslis a ani ve statech, ktery uz byly dotlaceny ze stran EU k tomu, aby tyhle dementniveci zacly zavadet, to proste nefunguje. A to je z vlastni zkusenosti.

Ja jediny co jsem se snazil napsat je to, ze me v budoucnu elektromobil na mestsky pojizdeni neprijde jako spatna vize. Pripadne vozidlo na pohon, ktery ulevi mestskymu obvzdusi. Tot vse.
Obrázek

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 15:42

Venca píše:
PÁREK píše:Jo Venco je to BMW M550d.... ...
OK, na to se ještě zeptám, jak to je a možná i z který marketingový dutokoule to vypadlo.
hele, M550d je dieselova verze M5. Takze proste jen marketingovej tah pro lidi, kteri chteji jezdit levne a nechce se jim poslouchat diesel.
http://www.auto.cz/test-bmw-m550d-xdriv ... pred-70359 jen v rychlosti prvni clanek
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 18. 02. 2014 15:53

PÁREK píše: add2) pokud chci neco vyrabet, musim mit k tomu dostatecne zazemi, to znamena: mit misto na recyklace, mit misto na uskladneni a pod.
Nesouhlasim, takhle to kamaráde dneska ale vůbec nefunguje. Výrobce se ti na nějakou recyklaci může akorát tak vykálet z vysoka, to neni jeho problém.

proč jsou sběrná místa a recyklační fabriky na baterie atp ? Myslíš že nějakej králíček Duracel po sobě něco likviduje ? :-D :-D

místo na uskladnění ? Sám si zmínil metodu Just in Time ... není potřeba. Jen dočasné překladiště... byznys musí jet a není čas se ohlížet na recyklace... :-D :-D
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 15:57

To zase nesouhlasim ja, ty jako obchodnik musis zajistit dostatecny servis. To znamena, kdyz ja prijedu s elektrosracem do servisu, protoze mi odesla baterka, v servisni siti musi byt clanek, kterej za a) zajisti vymenu baterie (tzn.: je schopen baterie vymenit za nove) a za b) ma aktualne na sklade baterie nove nebo je schopnej v relativne kratke lhute dostat a stare nefungujici baterie zlividovat. Samozrejme kdyz to bude menit nejakej franta u sebe na dvore tak se asi na recyklaci dostane hodne tezko...

A pokud tohle nefunguje, tak holt nemuzeme pouzivat urcite veci, v nasi diskuzi elektromobily...
Naposledy upravil(a) PÁREK dne 18. 02. 2014 15:58, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 02. 2014 15:57

PÁREK píše:add 1) Ty jsi zacal na me dorazet prvni. ja uz se proste jen nenecham. Mimo real jsi ty. Precti si to znova.

add2) Jak jsem napsal a nerikej me, ze ja nejsem schopnej neco prijmout ci ne. opakovane jsem napsal, ze v tom co pisete (myslim ty a Francis), ze v tom je dobra pointa. Ja jsem na to argumentoval tak, ze pokud chci neco vyrabet, musim mit k tomu dostatecne zazemi, to znamena: mit misto na recyklace, mit misto na uskladneni a pod. Vse je to tu napsane. Staci odhodit brejle s napisem: Parek je naivni idiot a zkusit cist mezi radky. Ja si paradoxne plne uvedomuju, co znamena mit elektromobil. Mam s nim vic zkusenosti nez si myslis a ani ve statech, ktery uz byly dotlaceny ze stran EU k tomu, aby tyhle dementniveci zacly zavadet, to proste nefunguje. A to je z vlastni zkusenosti.

Ja jediny co jsem se snazil napsat je to, ze me v budoucnu elektromobil na mestsky pojizdeni neprijde jako spatna vize. Pripadne vozidlo na pohon, ktery ulevi mestskymu obvzdusi. Tot vse.
1)
Jo, hezky je vidět tvůj příspěvek 15. 02. 2014 22:09 (dle našeho času 21:09) a jeho třetí odstavec.
Ať se každej podívá:
PÁREK píše:...
Venco, poprosil bych te, nech si svoje staromladenecky nevyboureny snahy urazet pro svoje decka. Tady diskutujou dospeli, ne zivotem shrzeli mladenci (viz.: Skutečně ekologický řešení není zrovna pro tebe a podobný moc populární...)
2)
Tvoje zkušenosti s elektromobilem?
Co žes to nenapsal rovnou? A jaký - nějaký úplně praktický, nebo jen občasnej drndung s kámošovo kárkou?

3)
Uleví? Za cenu zátěže v jiný lokalitě, co?

.
Naposledy upravil(a) Venca dne 18. 02. 2014 16:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 16:02

Venca píše:
PÁREK píše:add 1) Ty jsi zacal na me dorazet prvni. ja uz se proste jen nenecham. Mimo real jsi ty. Precti si to znova.

add2) Jak jsem napsal a nerikej me, ze ja nejsem schopnej neco prijmout ci ne. opakovane jsem napsal, ze v tom co pisete (myslim ty a Francis), ze v tom je dobra pointa. Ja jsem na to argumentoval tak, ze pokud chci neco vyrabet, musim mit k tomu dostatecne zazemi, to znamena: mit misto na recyklace, mit misto na uskladneni a pod. Vse je to tu napsane. Staci odhodit brejle s napisem: Parek je naivni idiot a zkusit cist mezi radky. Ja si paradoxne plne uvedomuju, co znamena mit elektromobil. Mam s nim vic zkusenosti nez si myslis a ani ve statech, ktery uz byly dotlaceny ze stran EU k tomu, aby tyhle dementniveci zacly zavadet, to proste nefunguje. A to je z vlastni zkusenosti.

Ja jediny co jsem se snazil napsat je to, ze me v budoucnu elektromobil na mestsky pojizdeni neprijde jako spatna vize. Pripadne vozidlo na pohon, ktery ulevi mestskymu obvzdusi. Tot vse.
1)
Jo, hezky je vidět tvůj příspěvek 15. 02. 2014 22:09 a jeho třetí odstavec.
Ať se každej podívá...

2)
Tvoje zkušenosti s elektromobilem?
Co žes to nenapsal rovnou? A jaký - nějaký úplně praktický, nebo jen občasnej drndung s kámošovo kárkou?

3)
Uleví? Za cenu zátěže v jiný lokalitě, co?

.
Ale vubec ne. Proc vsechno stavis timhle smerem? ne za cenu v jine lokalite. Takhle bysme mohli resit jetli doma svitis elektrickym svetlem, tak tim nicis krajinu na mostecku, protoze se tam rube uhli, nasledne rvezes do uhelny elektrarny, ktera v dane lokalite znovu nici obvzdusi a ve mestech se mame skvele pac muzeme svitit.
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 18. 02. 2014 16:06

PÁREK píše:To znamena, kdyz ja prijedu s elektrosracem do servisu, protoze mi odesla baterka, v servisni siti musi byt clanek, kterej za a) zajisti vymenu baterie (tzn.: je schopen baterie vymenit za nove) a za b) ma aktualne na sklade baterie nove nebo je schopnej v relativne kratke lhute dostat a stare nefungujici baterie zlividovat.
To se ale bavíme o servisních místech, prodejích nikoliv o výrobci ! Ty půjdeš s vybitou baterku Duracel do sídla společnosti a tam si stěžovat ? nebo půjdeš do elektrowordu kde sis je koupil a kde je vyreklamuješ ?

V elektromobilu tedy : myslíš že BMW vyrábí ty baterie ? Kde je budeš reklamovat u bmw nebo u výrobce baterie kde ani nevíš kdo to vyrobil ?

Výrobce baterií to frká jako na běžícím páse a 100% starejm bateriím zazpívá píseň na dobrou noc až je naložej do nákladu a pošlou na thaiwan...to je recyklace :-D
Naposledy upravil(a) Zavarenec dne 18. 02. 2014 16:08, celkem upraveno 1 x.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 16:07

No pokud se mi vybije baterie v rekneme tedy v BMW i3 kdyz to resime, pujdu do bmw a tam budu chtit novou baterku. Pokud budu chtit tuzkovku pujdu do elektroworldu a tam si koupim novou, starou hodim do ty zluty popelnice na baterky. Hotovo.
Obrázek

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 16:08

PříspěvekZaslal: 15. 02. 2014 22:09 Předmět: Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek
Francis napsal:
PÁREK: Současný rozmach eletroaut má dvě příčiny:
1) Vysoké daně při prodeja aut se spotřebou vyšší než je žádáno EU/US normou. Norma sice vyžaduje průměrné emise CO2, ale to je jen přepočet spotřeby. Aby výrobci dosáhli normou žádaného průměru, uchylují se k elektroautům, tvrdým pneu s nízkým valivým odporem (a prodlužují tím brzdnou dráhu aut), stop-start systémům (ničí to turbo tepelnými šoky), maloobjemovými vysokotlace přeplňovanými motory (s nízkou spotřebou v normované jízdě a vysokou v reálném provozu, se spotřebou reálně vyšší než atmo motor dvojnásobného zdvihového objemu), motory s přímým vstřikem paliva následně vyžadující filtr pevných částic a jiná kurvítka.
2) Dotace na elektrovozy, což je ještě horší svinstvo = "ukrást" peníze daněmi všem a nadělit je zpět jen někomu.

Celé je to násilně vnucované svinstvo, kde nejde o ekologii ale o prachy.
Na jednu stranu přijde z EU zákaz prodávat rtuťové teploměry (mám jeden už 1/4 století, stále funkční, žádná rtuť do prostředí neunikla) a zároveň jiným nařízením nám nutí úsporné výbojky, které mají nízkou životnost (likvidují se s integrovanou eletronikou, velké plýtvání) a obsahují rtuťové páry. Umřelo mi jich už víc než žárovek, dvěma praskla baňka při demontáži a rtuťové páry unikly a asi jsem i vdechnul. Z tohoto pohledu výbojky škodí životnímu prostředí více než rtuťové teploměry.


Vsak jasne, mas naprostou pravdu. Ja jsem bohuzel resil tuto otazku ne z pohledu politickeho ale z pohledu uzitneho. Pokud chceme navazat tema na tema Picoviny EU aneb co brusel ukuchtil nemam problem. Ale debata bude hodne kratka protoze budeme asi za jedno:-)


Tohle je z 15.2.2014 22:09. Kde je treti odstavec?
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 18. 02. 2014 16:09

PÁREK píše:No pokud se mi vybije baterie v rekneme tedy v BMW i3 kdyz to resime, pujdu do bmw a tam budu chtit novou baterku. Pokud budu chtit tuzkovku pujdu do elektroworldu a tam si koupim novou, starou hodim do ty zluty popelnice na baterky. Hotovo.
tak a bmw ty baterie vyrábí že ? :lol: :lol: Opět nejsi u výrobce baterií a víš prd co dělá...

S tou naivitou, na tom asi něco bude... v dnešní době to hold tak hezký jakou máš představu není...
Naposledy upravil(a) Zavarenec dne 18. 02. 2014 16:10, celkem upraveno 1 x.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 16:10

Tak takhle by jsi mohl se ptat co delaji v servisu s vyjetym olejem?
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 18. 02. 2014 16:11

PÁREK píše:Tak takhle by jsi mohl se ptat co delaji v servisu s vyjetym olejem?
no určitě ho posílaj zpátky (třeba) do Castrolu kde ho ekologicky zlikvidují že ? To opět není starost výrobce.... vyjetý olej najde další úplatnění v dalším odvětí
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 16:11

Zavarenec píše:
PÁREK píše:Tak takhle by jsi mohl se ptat co delaji v servisu s vyjetym olejem?
no určitě ho posílaj zpátky (třeba) do Castrolu kde ho ekologicky zlikvidují že ? To opět není starost výrobce.... vyjetý olej najde další úplatnění v dalším odvětí
Jo a ty jsi u toho? nebo jak to vis? byl jsi u toho?

Proc by se tedy baterky nemohli stejne posilat zpet k vyrobci na recyklaci?
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 02. 2014 16:18

PÁREK píše:...
Tohle je z 15.2.2014 22:09. Kde je treti odstavec?
No, to se ovšem musíš podívat na tvůj příspěvek z 15. 02. 2014 22:09 a na třetí odstavec, ne někam jinam...

:lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 18. 02. 2014 16:20

At koukam jak koukam... nespletl jsi se treba?:D
Obrázek

Odpovědět